lizza.nort
אבל ברצינות תביאו ציטוטים וכמה שיותר

אבקש את עזרתכם [אכזרלין בואי הנה גם]

lizza.nort 21/08/2014 2043 צפיות 24 תגובות
אבל ברצינות תביאו ציטוטים וכמה שיותר

אני מחפשת ציטוטים יפים [רצוי גם מי אמר אותם] לא משנה אם הם מצחיקים, רציניים, עצובים או באיזה נושא הם. פשוט תביאו ציטוטים של אנשים.
תודה רבה,
שלכם,
ליז.


תגובות (24)

יש לי כמה. חמש דקות.

21/08/2014 03:25

הו. תקשיבי, אני מומחית לדברים האלה. הבעיה היא ש[א] השעה שלוש וחצי. [ב] אני במצב כפית.
אבל אלו הראשונים שעולים לי לראש:
1. "האדם יודע הרבה יותר ממה שהוא מבין." [אלפרד אדלר].
2. "החיים נפלאים, אבל אפשר לסמוך עליהם שיהיו אכזריים." [נוח גורדון].
3. "השקר כה קל והאמת כה כבדה." [ג'ורג' אליוט]
4. "אם אתה רוצה שאלוהים יצחק – ספר לו על התוכניות שלך." [וודי- משו-שם-שאני-לא-זוכרת]

אני מכירה כל כך הרבה אבל אני באמצע הצחוק על החציל המטוגן והגאה.
לימון ישן ללא טעם ♥ [המבין יבין]

21/08/2014 03:28

-הבעיה היא לא הבעיה. הבעיה היא הגישה שלך בנוגע לבעיה. אתה מבין?
קפטן ג׳ק ספארו.
-אדם שאף פעם לא עשה טעויות, אף פעם לא ניסה משהו חדש.
אלברט איינשטין.
-אתה לא יכול לחסוך זמן. אתה יכול רק לבזבז אותו. אתה יכול לבזבז אותו בחוכמה או בטיפשות. אין לנו למעשה זמן בכלל, כיוון שאנחנו עסוקים מדי בביזבוזו במטרה לחסוך אותו, ותוך כדי ניסיון לחסוך כל רגע נתון. הוא מבוזבז.
פו הדב.
-זה לא משנה מי אתה, זה מה שאתה עושה שמגדיר אותך.
באטמן.
-אם אתה טוב במשהו, בחיים אל תעשה אותו בחינם.
הג׳וקר.
-אתה חייב להבין שפחד הוא לא אמיתי, הוא תוצר של המחשבות שלך. אל תבין אותי לא נכון, סכנה היא אמיתית בהחלט, אך פחד הינו בחירה.
העולם שאחרי.
-לזכור שיום אחד אתה הולך למות היא הדרך הטובה ביותר שאני מכיר כדי להימנע מהמלכודת של לחשוב שיש לך משהו להפסיד.
סטיב ג׳ובס
-יש רק שלושה דברים שאישה צריכה בחיים: אוכל, מים ומחמאות.
כריס רוק.
-אתם יכולים לסגור את העיניים כדי לא לראות את הדברים שאתם לא רוצים לראות, אבל אתם לא יכולים לסגור את הלב כדי לא להרגיש את הדברים שאתם לא רוצים להרגיש.
ג׳וני דפ.
-אם משהו קשה לעשייה, סימן שלא שווה לעשות אותו.
הומר סימפסון.
-בירה: הסיבה והפתרון לכל הבעיות בחיים.
הומר סימפסון.
-כל חיי היה לי רק חלום אחד, להגשים את השאיפות הרבות שלי.
הומר סימפסון.
-אני רוצה לשתף אותך במשהו: שלושת המשפטים שיעזרו לך לעבור את החיים.
1.תחפה עליי.
2.אהא! רעיון טוב בוס!
3.זה כבר היה ככה שהגעתי לכאן.
הומר סימפסון.
-אם אתם יכולים לחלום את זה, אתם יכולים לעשות את זה.
תמיד תזכרו שכל הדבר הזה התחיל מחלום ומעכבר.
וולט דיסני.
-אני אנוכית, חסרת סבלנות, וקצת חסרת ביטחון. אני עושה טעויות, אני יוצאת מכלל שליטה ויש זמנים שבהם קשה להתמודד איתי. אך אם אתה לא יכול להתמודד עם המגרעות שלי, אז אתה בטח לא שווה את הטב שבי.
מרלין מונרו.
-המשפט: חבל לבזבז אבקת שריפה על פגר? טוב.. אז זה לא בדיוק ככה..
בנים לפעמים טועים, ועלינו לתת להם זמן הבין את עצמם, לגלות את עצמם, ובנתיים אין טעם לבכות על משהו שעדיין לא נגמר, והוא צריך להיות אסיר תודה שמישהי כמוך מסתכלת לכיוון שלו בכלל, היה לו מזל..
כמעט מלאכים.
-הזכרונות לא נמצאים בראש, הזכרונות נמצאים בלב.
מיליוני זכרונות בלתי נשכחים, הם אלה שעושים אותנו למי שאנחנו היום.
זיכרון עשוי להיות רדום, אך הוא אף פעם לא מת.
החוויות, התסכולים, החלומות, הכל מעורבב, מוכן לצאת בכל רגע נתון.
זיכרונותיי שייכים לי, והם תמיד ילוו אותי.
כמעט מלאכים.
-מה שברור לי הוא שדעתם של אחרים חשובה לך מאוד. חשוב לך יותר מה חברים שלך חושבים, מאשר הרגשות שלך.
כולם אוהבים למשוך תשומת לב, כלומר, אתה לא רוצה להיות טמבל ובסוף אתה הופך לטמבל בריבוע, תאמין לי, תעז, תן לה יד, תסתכל עליה. העיקר הוא המבט שלך, לא מבטם של אחרים.
יש אנשים שמנסים כל החיים להרגיש אהבה ולא מצליחים, הם מסכנים, לך יש הזדמנות להרגיש משהו למישהי, תנצל את זה, זאת אהבה.
תגיד תודה כי זכית, יש לך מזל..
כמעט מלאכים.
-אין לראות את הדברים היטב אלא בלב בלבד, כי הדבר החשוב באמת סמוי מן העין.
הנסיך הקטן.
"ברגעים מסוימים אנשים הם אדונים לגורלם, ואם מצבנו שפל האשמה אינה בכוכבים כי אם בנו עצמנו." – יוליוס קיסר.

The game: They say a person either has what it takes to play, or they don’t. My mother was one of the greats. Me, on the other hand… I’m kinda screwed.

At some point you have to make a decision. Boundaries don't keep other people out; they fence you in. Life is messy, that's how we're made. So you can waste your life drawing lines or you can live your life crossing them. But there are some lines that are way too dangerous to cross. Here's what I know, If you're willing to take a chance, the view from the other side is spectacular.

Meredith: Human beings need a lot of things to feel alive.
George: Family…
Cristina: Love…
Izzie: Sex.
Derek: But we only need one thing…
Burke: To actually be alive.
Cristina: We need a beating heart.
Addison: When our heart is threatened…
Alex: we respond in one of two ways.
George: We either run…
Derek: Or…
Izzie: we attack.
Chief: There's a scientific term for this:
Alex: Fight…
Addison: or flight.
Bailey: It's instinct…
Meredith: We can't control it.
Izzie: Or can we?

when the great beyond is headed for you, you feel it coming. What's the one thing you've always dreamed of doing before you die?

she has my mclife

In general, people can be categorized in one of two ways — those who love surprises and those who don't. I don't. I've never met a surgeon that enjoys a surprise, because as surgeons, we like to be in the know. We have to be in the know, because when we aren't, people die and lawsuits happen. Am I rambling? I think I'm rambling. Okay, so my point, actually, and I do have one, has nothing to do with surprises or death or lawsuits, or even surgeons. My point is this: whoever said "What you don't know can’t hurt you", was a complete and total moron. Because for most people I know, not knowing is the worst feeling in the world. [Sees two people with a pole cutting through them.] Okay, fine. Maybe it's the second worst.

Derek: There are distinct differences, between male and female brains.
Chief: Female brains have a larger hippocampus…which usually makes them better at retention and memory.
Alex: Male brains have a bigger parietal cortex, which helps when fending off an attack.
Jackson: Male brains confront challenges differently than female brains.
Mark: Women are hardwired to communicate with language. Detail. Empathy. Men, not so much.
Owen: It doesn't mean we're any less capable of emotion.
Derek: We can talk about our feelings. It's just that, most of the time, we'd really rather not.

"I had a terrible day." We say it all the time. A fight with the boss, the stomach flu, traffic… That's what we describe as terrible when nothing terrible is happening.

Most people hate hospitals. But not the interns. For them, a hospital is a magical place. It's poetic, the rhythm of the machines, the crackle on the trauma gown, it's a place full of promise, excitement, surprises. It's a place where dreams can come true

MEREDITH: "Too often, the thing you want most is the one thing you can't have. Desire leaves us heartbroken, it wears us out. Desire can wreck your life. But as tough as wanting something can be
The people who suffer the most, are those who don't know what they want."

לימון ישן ללא טעם ;)

21/08/2014 03:30

רובם אהבה, כי אני מתה על משפטים קיטשיים ודביקים… והרוב משירים

״אנשים שבורים לא צריכים שתהיה מקצועי, הם צריכים שתהיה אמיתי.״
-רייצ׳ל ארל-

"One good girl is worth than thousand bitche's"
-Kanye west-

"I wish I could make it easy
Easy to love me, love me."
-Mr. Probz-

"You're my end and my beginning"
-John lenged-

״האהבה היא כמו הרוח, אי אפשר לראות אותה אך אפשר להרגיש אותה.״
-לנדון קרטר, סיפור אהבה בלתי נשכח-

״אם אתה טוב במשהו, בחיים אל תעשה אותו בחינם.״
-הג׳וקר-

״אתה לא יכול לחסוך זמן. אתה יכול רק לבזבז אותו. אתה יכול לבזבז אותו בחוכמה או בטיפשות. אין לנו למעשה זמן בכלל, כיוון שאנחנו עסוקים מדי בביזבוזו במטרה לחסוך אותו, ותוך ניסיון לחסוך כל רגע נתון, הוא מבוזבז."
-פו הדוב-

״לפעמים הדברים הקטנים ביותר, ממלאים הכי הרבה מקום בלב.״
-פו הדוב-

"I will catch you if you fall…"
-Justin bieber-

"I told you I was weak for love"
-Miley cyrus-

"אהבה היא הרבה דברים ואף אחד מהם לא הגיוני."
-ויליאם גולדמן-

״כל פרידה היא מוות וכל פגישה היא תחיית המתים.״
-ארתור שפונהאואר-

-״אין תרופה לאהבה, רק לאהוב יותר.״
-הנרי דיוויד תורן-

״התאהבתי בו כמעט כמו בדרך שבה נרדמים: לאט, ואחר כך בבת אחת.״
-ג׳ון גרין-

"האהבה מרגיעה כקרני שמש אחר הגשם."
-ויליאם שייקספיר-

"We were supposed to be together"
-Miley cyrus-

"I belong to my beloved, and my beloved is mine"
-Travis maddox

"מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה אם יתן איש את כל הון ביתו באהבה בוז יבוזו לו."
-שיר השירים,פרק ח, פסוק ז׳-

״הטל ספק בתנועתה של החמה, אך לעולם אל נא תטיל ספק באהבה."
-ויליאם שייקספיר-

"אהבה נמצאת במקום האחרון שתחפש אותה, יחד עם המפתח לבית והגרב הימנית…"
-דניאל גרפונקל-

"דרכה של אהבת אמת מעולם לא הייתה קלה."
-ויליאם שייקספיר-

"אהבה וחמלה הם צורך ולא מותרות. בלעדיהם האנושות לא יכולה לשרוד. "
-דאלי לאמה-

"לעולם אל תפסיק לחייך,אפילו לא כשאתה עצוב-מישהו עשוי להתאהב בחיוך שלך."
-גבריאל גרסייה מרקס-

"הגיל אינו מגן עליך מפני האהבה אך במידה מסויימת האהבה מגנה עליך מפני הגיל"
-ז`אן מורו-

"Let the rain wash away, all the pain of yesterday"
-Skyler grey-

21/08/2014 03:36

"מוטב שתיפול בידי העיט משתיפול בידי חונפים; שכן העיט אוכל מן הפגר והחונף מן החי."
-אנטיסתנס.

"כדי להשתלט על הטבע צריך לציית לו."
-פרנסיס בייקון.

"כפי שנדרשת מתינות בכל הדברים, כך נדרשת מתינות בביקורת עצמית."
-הרברט ספנסר

את יכולה לקפוץ לציטוטים בפרופיל שלי.

21/08/2014 03:37

רק שני דברים הם אינסופיים: היקום והטמטום האנושי, ואני עדיין לא בטוח לגבי הראשון.
-אלברט איינשטין
יש לי עוד חכי רגע…

21/08/2014 03:48

אה סורי רצית הרבה נכון?

"לא אכפת לי לחיות בעולם של גברים, כל עוד אוכל להיות אישה בתוכו"
-מרלין מונרו.

"גם צוענים הם ילדי האלוהים."
-אסמרלדה מתוך 'הגיבן מנוטרדם.'

"אני לא מפחדת למות. לא אכפת לי לאבד את חיי כול עוד אסלק את בני האדם."
-סאן מתוך 'הנסיכה מונונוקי'

"התגבר על השטן עם הדבר הזה שנקרא
אהבה."
-בוב מארלי.

"אני מעדיף להיות ראשון בכפר מאשר שני ברומא."
-יוליוס קיסר.

"יש יותר בחיים מלהאיץ את ההתקדמות
שלהם."
-מאהטמה גנדי

"שינה היא דבר נהדר. מוות עדיף עליה. לא להיוולד כלל זהו נס, כמובן."
-מייקל מרשל סמית מתוך 'האדם הזקוף.'

"גדולים שבנדרי האהבה הם קש עבור אש התשוקה."
-וילאם שקספייר מתוך 'הסערה.'

"אדם לעולם לא שם לב מה נעשה פעם; אדם יכול רק לראות מה נותר לעשות."
-מארי קירי.

"אם הדרך האפקטיבית היחידה להגן על חיי אזרחים היא דרך הלחימה, כי אז חובתה המוסרית של המדינה היא ללכת בדרך זו, ככל שהיא קשה וכאובה."
-אסא כשר

21/08/2014 04:06

אני יכול לעמוד בפני כל דבר, מלבד פיתוי.
– אוסקר ווילד
מגוחך לחלק אנשים לטובים ולרעים. אנשים הם מקסימים או משעממים.
– אוסקר ווילד
קיימים רק שני עולמות: האחד קיים מבלי שמדברים עליו, וזהו העולם האמיתי. השני הוא עולם האומנות, ועליו חייבים לדבר כי אחרת אין לו קיום.
– אוסקר ווילד
אני אסיר תודה לכל מי שאמר 'לא' – הם הסיבה שעשיתי זאת בעצמי.
– אלברט אינשטיין
המסתורין הוא הדבר היפה ביותר שביכולתנו לחוות. זהו המקור לכל אומנות אמיתית ולכל המדע.
– אלברט אינשטיין
הכל נקבע מראש, ההתחלה וגם הקץ, על ידי כוחות שאין לנו שליטה עליהם, הכל נקבע מראש לחרק ולכוכב. בני אנוש, ירקות ואבק כוכבים – כולם רוקדים לפי מנגינה מסתורית, הנשמעת ברקע מפי חלילן נעלם.
– אלברט אינשטיין
לכל בעיה יש פתרון, שאם לא כן – לא הייתה בעיה.
– אלברט אינשטיין
על כל אדם לשפוט ולהחליט בעצמו, על פי מה שקרא והבין, ולא על פי מה שאחרים אמרו לו.
– אלברט אינשטיין
מה אם כלום לא קיים, וכולנו נמצאים בחלום של מישהו? או גרוע יותר, מה אם רק השמן הזה בשורה השלישית קיים?
– וודי אלן
לאהוב פירושו לסבול. כדי להימנע מסבל אתה צריך לא לאהוב, אבל אז אתה סובל מחוסר אהבה. לכן, לאהוב פירושו לסבול, לא לאהוב פירושו לסבול, לסבול הוא לסבול. להיות מאושר פירושו לאהוב, לכן להיות מאושר פירושו לסבול, אבל סבל הופך אותך לאומלל. מכאן, שכדי להיות מאושר אתה חייב לאהוב או לאהוב לסבול או לסבול מיותר מידי אושר.
– וודי אלן
מדענים היום אומרים שגודל היקום הוא סופי ולא אין סופי. זה מחשבה מאד מנחמת לאלו מאיתנו שלא זוכרים איפה הם שמו דברים.
– וודי אלן
פעם, בעוד שטיילתי בקניון בחור ניגש אליי ושאל 'מה העניינים?'. אז תפסתי את היד שלו, סובבתי אותה מאחורי הראש שלו, ואמרתי 'מי שואל את השאלות עכשיו?'.
– ג'ק הנדי
רבים נוהגים בעקשנות במרדף אחר הדרך שבחרו לעצמם, מעטים במרדף אחר המטרה.
– פרידריך ניטשה
אתה חי כדי ללמוד. או שאתה לא מאריך ימים.
– רוברט א. היינליין
אל תפחד מן הגדולה: יש שנולדים גדולים, יש שמשיגים גדולה, ויש שהגדולה נכפית עליהם.
– ויליאם שייקספיר
הכוכבים אולי דולקים לשווא,
והחמה בוגדת במרום,
האמת – אולי היא הכזב:
אך אהבתי כולה מתום.
– ויליאם שייקספיר
הוא מסתגר, אוטם חלונותיו, מגיף תריסיו מפני זיוו של אור ובעיצומו של יום בורא לו לילה.
– ויליאם שייקספיר
אנחנו יודעים מה אנחנו, אך לא מה היינו יכולים להיות.
– ויליאם שייקספיר
הדברים כשלעצמם אינם טובים או רעים. הכל תלוי באופן שעליהם אנו חושבים.
– ויליאם שייקספיר
האדם הוא רק אדם; את זה גם המצוינים ביותר שוכחים לעתים.
– ויליאם שייקספיר
את הנעשה אין להשיב.
– ויליאם שייקספיר
סיפור מסופר בדרך הטובה ביותר, כאשר הוא מתוכנן כראוי.
– ויליאם שייקספיר
עוד לא פגשתי אדם בור מספיק כדי שלא יהיה לי מה ללמוד ממנו.
גליליאו
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים.
פתגם סיני
מה שאנחנו באמת מחפשים הוא מקוריות, חיבור בין נפש לנפש.
אופרה וינפרי

אחרון סופי די מאפיין אותי:
הסיכון הגדול ביותר הוא לא לקחת סיכונים….בעולם המשתנה מרגע לרגע, האסטרטגיה היחידה שבטוח תיכשל בכל פעם היא אסטרטגיה של אי לקיחת סיכונים
מארק צוקרברג

21/08/2014 04:18

תכתבי מרילין מונרו יהיה לך ציטוטים ממש יפים שיגרמו לך להרגיש טוב עם עצמך.

21/08/2014 04:25

"הכאב זה רק רפלקס, אתה יכול לבחור לקבל אותו או לא"
(אני)

21/08/2014 10:53

יש לי כמה ~
מי שלא עשה טעות, לא ניסה שום דבר חדש. – אלברט איינשטיין
אם אתה לא עומד בשביל מישהו, אתה תיפול בשביל כל דבר. – אלכסנדר המילטון
אם אתה מבזבז יותר מדי זמן בחשיבה על משהו, אתה לעולם לא תעשה אותו. – ברוס לי
אני ניכשלתי שוב ושוב בחיים שלי ובגלל זה הצלחתי. – מייקל ג'ורדן
ספינה בנמל היא בטוחה, אבל לא לשם כך ספינות נבנו. – גיירס הופר
יש שבעה ימים בשבוע, 'יום אחד' הוא לא אחד מהם – לא ידוע
אל תקחו את החיים יותר מדי ברצינות. אתם לא הולכים לצאת מהם חיים. – אלברט הובארד
אם אתה אפילו חולם לנצח אותי, דכאי שתתכור ותבקש סליחה. – מוחמד עלי
האחרונים הם האהובים עליי:)

21/08/2014 11:05

*כדאי *שתתעורר

21/08/2014 11:14

"קשה להיות צנוע כשאתה עצום כמוני."
-מוחמד עלי
"לא נכשלתי, רק מצאתי אלף דרכים שלא עובדות."
-תומס (אלווה) אדיסון
"בני אדם מאבדים את בריאותם – כדי לצבור כסף, ואז הם מאבדים את כספם – כדי להציל את בריאותם. בשל מחשבותיהם על העתיד – הם שוכחים את ההווה, וכך, אינם חיים – לא למען ההווה ולא למען העתיד. בה בשעה שהם חיים – כאילו לעולם לא ימותו, הם מתים – כאילו מעולם לא חיו."
-קונפוציוס (נראה לי)
"להיות משוגע זה לא מספיק."
-ד"ר סוס
"סרקזם הוא הצורה הנמוכה ביותר של שנינות אך הגבוהה ביותר של אינטליגנציה." (יחי הסרקזם!)
-אוסקר ווילד

21/08/2014 14:04

    המשפט השלישי שלך הזכיר לי:
    אדם דואג על איבוד דמיו (כספו) ואינו דואג על איבוד ימיו. דמיו אינם עוזרים, ימיו אינם חוזרים.

    21/08/2014 15:27

״דמעות הן ההוכחה שיש לך לב אנושי.״ – נשיקת אשת העכביש.

21/08/2014 14:47

וואוו איזה דברים יפים
יש לי גם כמה:

The odds are NEVER in your favor (משחקי הרעב)

Every day every hour, turn the Pain into Power (The Script

It's ain't easy, But nothing is. -Song 2

It's not a walk in the park to love each other. -Paramore

For all we know, We might not get tomorrow, let's do it Tonight! -Ne Yo

Forever is not for everyone. Is forever for you? -Snap Out Of It

If you ain't talking MONEY what you sayin' to me? -Iggy Azalea

see, It's easy to ignore a Trouble, When you Living in a Bouble! -Paramore

If you tell me I'm wrong, I don't wonna be Right -Nico&Winz

I used to be Love Drund, but mow i'm Hangover! -Boys Like Girls

Love you Forever. Forever is Over. -Boys Like Girls

When it's you and I just put up a Middle Finger to the sky -Avrill Lavinge

All I need is a little love in the dark… -Me And My Broken Heart

אל תעצבן חמישה אנשים אם יש לך רק ארבעה כדורים באקדח.

We all runing for something: for god for fate for love for hate for gold and rust for diamonds and dust! -OneRepublic

God is recording it, won't you look in the sky? -It's on Again

We should all be United! Becouse Toghether, We can complane about stuff and change Nothing!

You're still sexy if you eat more than salad on a date, 'Cos real girls eat cake!

UNDERSTAND! my life is easy when I ain't around YOU! -Iggy Azalea

'Cos you can wake up in the morning and it could be OVER! -Beyonce

I Gonna live like tomorrow doesn't exist! -Sia

Time has come and Time has past, If it good is got to last. -Beyonce

We burning up! We might as well be lovers on the sun -David Guetta

Why does it feel so good to be Bad?

יש לי עוד מיליון אבל נראלי אף אחד לא קרא את אלה…

21/08/2014 14:52

יש לי כמה בעברית:

פעם הייתי אצל קוראת בקפה, אבל היא הייתה עסוקה מתי בלשתות עיתון

אם היה לי שקל בכל פעם שאמרו לי שיש לי זיכרון טוב, היה לי היום 5836 שקלים.

אם אתה לא מקבל נס – תהפוך לאחד.

אני לא בוכה, נכנס לי חול המועד לעין.

אם תגיד לטיפש שהוא טיפש, הוא לא יוכל להבין, כי אם הוא יבין הוא לא טיפש

אם אתה מתווכח עם אידיוט כנראה שהוא עושה אותו דבר.

כסף אומר: תשכחו מהכל תרוויחו אותי, עתיד אומר: תשכחו מהכל תתכננו אותי, אלוהים אומר: רק תזכרו אותי ואני ייתן לכם הכל!

בעולם של צבועים תהיה הצייר

תוריד נעליים, תגדל זקן ותשתגע – במשך כל הלילה! (אמינם)

ה' נתן וה' לקח, יהי שם השם מבורך.

אלה חיים דפוקים, וכשאתה מרגיש שזה לא יכול להיות יותר דפוק, זה נהיה.

ממש עכשיו, תיקח את ההזדמנות, תעשה בלאגן ואל תשכח שהחיים הם ריקוד!

ילד, אם לא תאכל יבוא שוטר ויגיד לך: הלו, הלו? הלו!

T T T את החדר

21/08/2014 15:01

יש לי כמה מספר שקראתי `פלא'

– כל אחד בעולם צריך לפחות פעם אחת בחייו לעמוד על במה ולקבל מחיאות כפיים סוערות, כי כולנו ניצחנו את העולם.

– אתה קונה כרטיס כשאתה נולד. וזה אקראי לגמרי אם קיבלת כרטיס טוב או רע. עניין של מזל בלבד.

ויש עוד כמה שאני אוהבת: לא מהספר

-התאבדות היא דרכנו לומר לאלוהים: "אתה לא יכול לפטר אותי, אני מתפטר."
ביל מאהר

-אכפת לי כל כך מהכל, עד שלא אכפת לי מכלום.

-אם תחייך לעברי, אבין.
כי זה משהו שכולם, בכל מקום, עושים באותה שפה.

-זה הורג אותי לפעמים, איך אנשים מתים.

ממ יש עוד אבל אני חולה מדי בשביל להתאמץ לכתוב…

21/08/2014 15:23

    -מי שמתבדח – מתוודה

    – משחקי מחשב לא משפיעים על ילדים. אם פק-מן, לדוגמא, היה משפיע עלינו בתור ילדים – אז היום היינו מוצאים מליוני אנשים מתרוצצים בחדרים שחורים, בולעים כדורים ומקשיבים למוזיקה שחוזרת על עצמה. -מרכוס בריגסטוק

    -אני חי כדי לצחוק, וצוחק כדי לחיות.
    – מילטון ברל

    גם כשכותבים שורה שלמה של אפסים, עדיין מדובר באפס

    21/08/2014 15:38

    וואי הציטוט עם הפקמן הרג אותיי

    21/08/2014 15:42

"התקווה היא חלום של האנשים הערים." מישהו, שחכתי.
"מישהו אמר לי שאם אחייך אל העולם הוא יחייך אלי חזרה. הוא שיקר." שכחתי גם אותו.
"נכון שהעולם אכזרי. מלחמות. אסונות. רעידות אדמה. התפרצות הרי געש. מחלות. מוות. רצח. ועכשיו חייך ותחשוב על הטוב שבו."- ניקול איבנצ'ין- אני.
מה דעתכם על המשפטים?

24/08/2014 20:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך