Pepper
בבקשה תעזרו לי...

עזרה-רעיון לסיפור

Pepper 24/06/2014 979 צפיות 6 תגובות
בבקשה תעזרו לי...

יש לי רעיון לשלוש דמויות ואני צריכה עזרה כי אין לי רעיון לעלילה.אלה הדמויות
1)לוגאן-נער מתבודד ועצבני , שיער שחור, עיניים כחולות, שרירי.
2)וונדה-נערה יפה ומצחיקה עם שער שחור עיניים ירוקות שמאוהבת בלוגאן בסתר.
3)פיטרו (פיטר)- האח התאום של וונדה, שער בלונדיני קוצים, עור בהיר, שונא את לוגאן.
בבקשה תעזרו לי אין לי רעיון מה לעשות איתם.


תגובות (6)

תלוי איזה סיפור את רוצה, פנטזיה, אהבה..

24/06/2014 21:02

אני חושבת שלשם שינוי מרוב הסיפורים שלך, כדאי לך לכתוב סיפור מציאותי, כי כמו שאחת הסופרות האהובות עליי אמרה – ”המציאות גדולה ורחבה יותר מכל דימיון.“
^>

24/06/2014 21:04

זה תלוי על הדינמיות של מי את מדברת…

24/06/2014 21:13

את יכולה להפוך את לוגאן לאיזה באד בוי כזה ולעשות שובו אנדה מתאהבת בו או משהו כזה… אלא אם כן את רוצה סיפור פנטזיה או משהו כזה (כי מה שכתבתי זה דעי חרוש) …

24/06/2014 21:37

את צריכה להתאים את הדמויות שלך לסיפור ולא את הסיפור לדמויות, כי הדמויות הן אלה שמקדמות את העלילה ומביאות אותה לאן שהיא. כלומר – אם את רוצה לעשות עלילה מסוימת את צריכה את הדמויות המסוימות שיפעלו כך.
זו לפחות דעתי.
בכל מקרה, זה די ברור שמה שיקרה הוא שכל פעם שפיטר יפגע בלוגאן וונדה תשנא אותו, כשלוגאן ווונדה יתקרבו\יריבו פיטר יפגע שוב בלוגאן וחוזר חלילה. בגלל זה – אני ממליצה לך **לא** (ואני חוזרת:**לא**) לכתוב סיפור כזה.
תנסי להעמיד אותן בכל מיני סיטואציות. 'מה יקרה אם'.
מה יקרה אם יהיה אסון טבע ורק לוגאן יוכל להציל אותם?
מה יקרה אם יהיה אסון טבע ורק פיטר יוכל להציל אותם?
מה יקרה אם מישהו ילחם מולם, ויתחנף לפיטר? האם הוא יערוק?
מה יקרה אם הם יגלו שלוגאן הוא פיטר של יקום מקביל? (יש לי מוח משונה, אני מודעת לזה)
מה יקרה אם יתברר שלוגאן מאוהב בפיטר? (*דא דא דאם!*)
מה יקרה אם וונדה תגלה שהרגשות שלה כלפי לוגאן הם כתוצאה של כישוף או תרופה וכדו'?

ואת יכולה ללכת עם עוד סיטואציות שכאלה.
טוב, לא בדיוק שכאלה. אולי קצת פחות מוזרות ><

24/06/2014 23:15

    למה זה ממש לא מוזר אני מתה על דברים כאלה!

    25/06/2014 12:48
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך