Dr_Ellert
בירבורים: היה להן ראש של פלמינגו, גוף של תרנגול הודו, ורגליים של מתאבק סומו; הן הלכו בצורה קופצנית, מתנדנדת, כאילו ראשיהן קשורים לכפות רגליהן בגומיות. הן השתייכו לזן יחיד במינו אפילו בקרב בעלי החיים בעולם הדיסק, בזכות העובדה שדרך ההגנה העיקרית שלהן היתה לגרום לתוקפיהן להתפקע מצחוק, ובתוך כך הן היו מספיקות לברוח. (מתוך "מעשי קסמים" מאת טרי פראצ'ט 1988; תרגום לעברית ורד שוסמן 1997, הוצאת כינרת)

[11/02/2018] עדכון כותב

Dr_Ellert 11/02/2018 725 צפיות 2 תגובות
בירבורים: היה להן ראש של פלמינגו, גוף של תרנגול הודו, ורגליים של מתאבק סומו; הן הלכו בצורה קופצנית, מתנדנדת, כאילו ראשיהן קשורים לכפות רגליהן בגומיות. הן השתייכו לזן יחיד במינו אפילו בקרב בעלי החיים בעולם הדיסק, בזכות העובדה שדרך ההגנה העיקרית שלהן היתה לגרום לתוקפיהן להתפקע מצחוק, ובתוך כך הן היו מספיקות לברוח. (מתוך "מעשי קסמים" מאת טרי פראצ'ט 1988; תרגום לעברית ורד שוסמן 1997, הוצאת כינרת)

אז למי שעדיין קורא "אלי מטרד",
(אני לא בטוח שעוד יש מישהו שעוקב או קורא למען האמת)
שבעת הפרקים הבאים יהוו סאגה קצרה בשם "קבר סת'." כוח העתודה של רע נוסע למצריים כדי למנוע מכנען החדשה ומטרד לשחרר את סת'… כוח אימתני שנכלא מסיבה מאוד טובה.
אפרסם פרק כל יומיים לנוחיותכם בקריאה – כל הפרקים כבר נכתבו מראש במהלך השבועיים האחרונים.
הפרק הראשון יפורסם מחר בצהריים.
כל שאלה ותואנה – תרגישו בנוח להתקיל אותי כאן.

\/\/\/\/\/\/\/\/

פרויקטים נוספים?
היו לי שני רעיונות לסיפורי הרשמה:

1. מבצר האור: מרדף מסוכן

מבוסס על הסיפור מהעמוד הבא:
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=619224&blogcode=11148201

בקצרה: הסיפור יתרחש בעולם בו בני האדם מתחלקים לשתי קבוצות: כושפי יסודות וכושפים אפלים. מלחמה נוראית בדיוק הסתיימה, ואתם יוצאי מלחמה (חלקכם, לבחירתכם כמובן) שמגויסים על-ידי מפקד יחידת ציד כושפים אפלים חשאית בשם ה-SOR. המטרה? לצוד כושף אפל שערק.
פרטים נוספים על העולם, דמויות וכו' תוכלו למצוא בבלוג של סירו שצוין לעיל.

2. אל תוך הלילה: חמישה סיפורים קצרים

מבוסס על עולם מתוך סיפור פרי עטי בשם "אל תוך הלילה". קצת מורכב על רגל אחת, אשתדל את ההכי-טוב שלי.
שאריות של המיתולוגיה היוונית מתגוררות היום במקום בשם "מלכות שמיים" או "הלילה". הלילה מחולק למערכות כוכבים ותנועות; כל מערכת כוכבים היא כמו ממלכה, וכל תנועה כמו יבשת (בערך). כפי שכתבתי, "שאריות" מאכלסות אותו: תוצאה של הכלאות בין יצורים מיתולוגיים שונים (נימפות, קנטאורים וכו'). מזל גדי החל לפני שישים שנה מלחמה נוראית. בהשראתו, מזלות נוספים ושליטים אחרים החלו להילחם… והביאו את מלכות שמיים לכאוס טוטאלי.
אין חשיבות לזמן: מבחינתי, שהדמות שלכם תהייה אפילו לפני המלחמה. זאת פשוט העלילה על רגל אחת. כדי לדעת איך לכתוב את הדמות, אני אצטרך שתשאירו לי כתובות מייל כדי שאשלח לכם עמודי מידע ודמות. זה משהו שקצת קשה להעביר באתרים כמו וואטפד או טייל. וכפי שראיתם, עד חמישה להרשמה.

קריאה מהנה!


תגובות (2)

מעניין… אני חושבת שיש לך מוטיב חוזר בסיפורים שאתה כותב על המיתולוגיות.
לדעתי, יש לך יותר קוראים ממה שאתה חושב.
אני מאוד עמוסה ולכן לא נמצאת באתר בכל יום (אחת לשבועיים/ חודש…)
מפאת הזמן, לא יוצא לי לכתוב תגובות… אבל אתה אחד הכותבים שאני מחפשת כדי לקרוא בשקיקה את הסיפורים. (חבל שאין אופציית מועדפים)

18/02/2018 18:37

    תודה רבה! מקווה שעוברת עלייך תקופה קלה.
    וכן, מסכים, עכשיו כשאת אומרת אני גם חושב שיש לי מוטיב חוזר. אולי זה אומר עליי משהו?

    18/02/2018 19:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך