dani9196
זו אמורה להיות פרסומת לפירמה עתידנית בעולם בו אנשי המעמד הגבוהה עברו אינטגרציה עם מחשבים ולכול אדם "משודרג" שכזה יש שבב מחשב שמחובר למוח שלו.

מחברים את עתיד

dani9196 18/09/2013 44037 צפיות 7 תגובות
זו אמורה להיות פרסומת לפירמה עתידנית בעולם בו אנשי המעמד הגבוהה עברו אינטגרציה עם מחשבים ולכול אדם "משודרג" שכזה יש שבב מחשב שמחובר למוח שלו.

תקועים באמצע פתרון בעיה מתמטית סבוכה?
שוברים את הראש בניסיון למצוא רעיון חדש שירשים את הבוס בעבודה?
מתוסכלים מכך שאינכם מצליחים להביס את הבוס במשחק אסטרטגיה מאתגר?
מעכשיו תוכלו ליהנות מ"בוסט" ליכולת החשיבה שלכם, ללא צורך בתרופות מגבירות יכולת, או שתלים מוחיים נוספים. הצטרפו עכשיו ל-Brain wave ותוכלו לחלוק את כוח העיבוד של המוח שלכם עם עשרות מיליוני משתמשים אחרים ברחבי העולם.
כול מה שצריך לעשות בכדי להצטרף ל-Brain wave הוא להוריד את האפליקציה שלנו מחנות ה-i Mind בעלות של מיליון שקלים חדשים בלבד ולהירשם לשירות ללא עלות נוספת. זהו! עכשיו תוכלו לנצל את יכולת העיבוד של מוחותיהם של משתמשים אחרים ברחבי העולם, המחוברים לרשת של Brain wave ומציעים לכם את יכולות העיבוד שלהם.
אז איך Brain wave עובד? אחרי שנרשמתם לשירות, האפליקציה תשתמש בשבב הi Mind- שלכם כדי לחבר את המוח שלכם לשרת מיוחד שמרכז את יכולות העיבוד של מוחותיהם של משתמשים אחרים. עכשיו כול מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור כיצד להשתמש ב-Brain wave.
ל-Brain wave שני שימושים מרכזיים:
השימוש הראשון הוא אפשור למשתמשי Brain wave אחרים לנצל את יכולותיכם המוחיות. הדבר יקנה לכם Wave credits, קרדיטים וירטואליים שיאפשרו לכם לנצל את יכולות העיבוד של משתמשים אחרים בחינם, אחרת תצטרכו לשלם בעבור הניצול לפי סוג היכולות שתנצלו ולפי כמות הניצול. תוכלו לחלוק את יכולות העיבוד של המוח שלכם עם משתמשים אחרים בזמן שאתם לא צריכים אותן, למשל: בזמן התעמלות או האזנה למוזיקה. Brain wave יאפשר לכם כמובן לבחור אילו יכולות מוחיות תחלקו עם אחרים ואילו יכולות תשמרו לעצמכם, כך שבזמן האזנה למוזיקה, למשל, תוכלו עדיין להשתמש ביכולת שלכם לעבד ולזכור סאונד, מבלי לפגוע בחוויית ההאזנה.
השימוש השני הוא כמובן ניצול יכולותיהם המוחיות של משתמשים אחרים. גם כאן תוכלו לבחור את היכולת הנדרשת לכם באופן ספציפי. בנוסף, תוכלו ליצור רשת שיתוף פרטית שתשמש רק אתכם ואת חבריכם.
לרשת ב-Brain wave מגוון שימושים מועילים ומהנים נוספים, כגון שיתוף זיכרונות וחיבור לרשת בזמן חלום, וזו רק ההתחלה…
אז למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו לרשת שיתוף יכולת העיבוד המוחית הגדולה בעולם.
Brain wave – Connecting the future.


תגובות (7)

0_0
מזכיר לי קצת את הספר "משחק הנסיכים"..
פרסומת דיי מוזרה (לדעתי), אני לא חושבת שהייתי רוצה שבב בראש…

18/09/2013 05:17

ואז כולם יהיו משועבדים לזה…
לא נחמד ):

כולם משועבדים לכל מכשיר טכנולוגי.. מתמכרים למכשירים.. ואולי זה מה שהיה קורה בעתיד אם הדבר הזה היה קיים (זאת אומרת, מתמכרים אליו).

18/09/2013 05:17

כולם משועבדים לקנדי קראש!XD

18/09/2013 05:20

ספיר, אלה שלא יהיו עם שבב בראש, מן הסתם יחשבו כמו אלה שאין להם טלוויזיה, מחשב וטלפון בבית, ואפילו יותר נחותים.
וכבר היום לוקחים את העתיד הזה בחשבון. זה נקרא "השלב הבא באבולוציה האנושית", אינטגרציה בין האדם למכונה.

18/09/2013 05:31

איטג-מה?

18/09/2013 05:32

אינטגרציה – חיבור, שילוב…

18/09/2013 05:50

הו, אוקי…

18/09/2013 05:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך