בקי
הפעם אכתוב כמה מלים עלי קוראי היקרים
אהבת חיי הינה הכתיבה ולשמחתי הרבה מאד מאד מצאתי אתר נפלא זה "סיפורים" שאיפשר לי לממש את אהבת הכתיבה שלי והתוצאות מדברות בעד עצמן . תוך זמן לא ארוך מדי הותרו לפרסום ע"י חברי המערכת המקסימים למעלה מ- 90 סיפורים וידי עודנה נטוייה.
אני רק מקווה שחברי הכותבים יואילו להביע דעתם לחיוב ולשלילה כל דעה תתקבל אצלי במלוא האהבה הראוייה. יתכן שגם זה יקרה נקוה !!!!!!!!!!!!!!!

רומן "אהבה"

בקי 28/05/2011 519 צפיות אין תגובות
הפעם אכתוב כמה מלים עלי קוראי היקרים
אהבת חיי הינה הכתיבה ולשמחתי הרבה מאד מאד מצאתי אתר נפלא זה "סיפורים" שאיפשר לי לממש את אהבת הכתיבה שלי והתוצאות מדברות בעד עצמן . תוך זמן לא ארוך מדי הותרו לפרסום ע"י חברי המערכת המקסימים למעלה מ- 90 סיפורים וידי עודנה נטוייה.
אני רק מקווה שחברי הכותבים יואילו להביע דעתם לחיוב ולשלילה כל דעה תתקבל אצלי במלוא האהבה הראוייה. יתכן שגם זה יקרה נקוה !!!!!!!!!!!!!!!

אודי נשאר ליד מיטתו של מר נבות ושניהם הביטו אחד על השני. אדוני אמר אהוד אני מאחל לך בריאות טובה מעמק לבי ומבקש ממך שלא תדאג בקשר לבתך וליחסים בינינו. אני לרגע לא אאמלל את בתך הייתה בין שנינו כימייה מידית ואני מודע להפרשי הגיל בינינו ואני נשוי ואף סב לנכדה . שהיתי בשנתיים האחרונות בארה"ב לשם עבודת מחקר יסודית שערכתי ואשתי נשארה אצל בתי שהינה אזרחית ארה"ב ולא אמורה לחזור בזמן הקרוב. יחד עם זה אני בתור אב יכול להבין את תחושותייך שלך וכמובן גם של רעייתך אך זה קרה בינינו כהבזק הברק וטרם הגיע הרעם הרגשנו שאנו מאוהבים ולא רוצים להפרד. אומר לך בכנות עוד משהו אני הזמנתי את בתך לנסוע עמי לאילת והיא הסכימה מיד לאחר הכרות של 10 דקות למרות שהייתה צריכה להופיע בבית המשפט המחוזי אך הצליחה להסדיר לתיק עורך דין ממשרדה ושנינו היינו בדרכנו לנסיעה לאילת. הטלפון מרעייתך על כך שהתאשפת כמובן רותי לא הסכימה לנסוע וזה היה מובן מאליו ומיד יצאה לדרכה להגיע לכאן.
סליחה שאל האב ואתה ויתרת על הכנס בגלל בתי? אוד סמיק כנער שנתפס בקלקלתו והודה אכן כן.. מר רוזן פנה האב אל אודי אני מפקיד בידך את היהלום שבכתר ומבקש ממך שלא ייגרם לה עגמת נפש חלילה כי הרומן הזה באיזו שהוא שלב אמור להסתיים.

מר נבות אתה איש אציל ואני מבטיח לך נאמנה לא ארשה לאיש לפגוע בבתך שעבורי היא יותר מיהלום בשבילי היא מסמלת את הטוב ,את היופי, את החן ואת הענווה שיערה מראשה לא תיפול אני אחראי לה .

עכשיו אני שקט אמר האב ואמסור גם לאשתי על שיחתנו כדי שגם היא תהיה מודעת לה. מר מבות אני אפרד ממך מיד עם שובן של הבנות ומאחל לך רק בריאות טובה והסר דאגה מליבך. לא חלפו דקות ספורות מאז השיחה בין שני הגברים שנושא משותף ביניהם אהבתם לרותי היפהפייה כל אחד מצד אחר של האהבה.ולחדר חזרו רותי ואמה כשרותי נושאת בידה ספל קפה בעל ניחוח ערב והושיטה לאודי שתה מאמי. ברצון .

מר נבות פנה לרותי ולאודי והודה להם על הביקור מכל הלב ואמר להם אני עכשיו חש יותר טוב אתם אורחי היקרים יכולים לצאת להנפש בתל אביב היפה שלנו ורותי יש לך מפתח לדירה נכון ? כן אבאל'ה אז תיגשו הביתה תנוחו מהדרך ונהיה בקשר לגבי המשך היום.

שניהם שמחו מאד לשמוע על ההצעה האצילה של האבא ורותי הביטה בעיני אמה ? כן רותינקה מה שאבא אומר את יודעת שזה קדוש ומקובל גם עלי.

אודי חיבק את רותי ושניהם יצאו מהחדר. אודי ניגש לעמדת האחיות והאחות שדיברה איתו הייתה שם הוא הודה לה מקרב לב על השירות שעשתה בשבילו ושלח המון בהצלחה לאחותה. היא הודתה לו ורותי חבוקה על ידי אחד הגברים היותר מושכים היותר מקסימים יצאו לעבר הפרוזדור לכיוון המעלית.
רותי התרוממה על קצות אצבעותיה וביקשה לקבל נשיקה מאהובה והוא טרף את שפתיה האדומות כדובדבן.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך