פנימיית מפורסמים – פרק 2

time machine123 13/02/2018 1115 צפיות אין תגובות

רוג'רו הזמין את קנדלריה להיות בת הזוג שלו בנשף הפתיחה . קרול צפתה בהם מחויכת.
" היי , קרול!" אמר מייקל בחיוך חמים. " נחמד לראות שיש מישהי פה שאני מכיר. את יפה , את יודעת?" קרא מייקל בחיוך מתפעל.
"תודה רבה לך." קראה קרול בחיוך רחב. " היי , מייקי. גם אתה בא לכאן כדי ללמוד בפנימיית מפורסמים? איזה טוב לראות אותך פה. אני מאוד שמחה שבאת. " אמרה קרול באושר וניגשה אל מייקל כדי לחבקו.
" גם אני שמח לראות אותך! סוף סוף נהיה רחוקים מאור הזרקורים , נוכל לברוח קצת מצלמי הפפראצי . " אמר מייקל , הוא נשם לרווחה ופנה לקרול , " לך יש כבר בן זוג לנשף או לא? אני רואה שאת לבד והייתי ממש רוצה שתהיי בת הזוג שלי לנשף הפתיחה. מה את אומרת על ההצעה?" שאל מייקל בפנים רציניות.
" אני אומרת "כן " להצעה . אני מסכימה להיות בת הזוג שלך . דרך אגב , לא מצאתי בן זוג לריקוד הסלואו אז אני ארקוד איתך הפעם." הסכימה קרול והשניים התקדמו לרחבת הריקודים.
דאב וסופיה רקדו ביחד כל הערב כי לא היו להן בני זוג.
" התחלה טובה לפתיחת שנת הלימודים , הנשף הזה מטיב איתנו קצת. מה , תגידי לי שאת לא נהנית?" שאלה דאב בצחוק , סופיה חייכה אליה ואמרה : " הכול סבבה , אחותי. נחמד להתחיל ככה את שנת הלימודים. אני הולכת לזכור את זה כל חיי." אמרה דאב בשמחה.
" את יכולה להיות מצחיקה , אבל הפעם את נשמעת צינית במיוחד , אבל בתור בת זוג לריקוד סלואו , את ממש מושלמת. " קראה סופיה בחיוך חמים שהיה מרוח על פניה באופן תמידי.
אם לומר את האמת , בשביל סופיה קרסון דאב קמרון הייתה הבת זוג הכי מושלמת שאפשר לבקש לריקוד סלואו שפותח את נשף של פתיחת הלימודים.
ג'סטין צפה בהן רוקדות ביחד על רחבת הריקודים וצחק לעצמו כאילו הן נהיו בדיחה. הוא התקרב אליהן בצעדים גדולים , " הנה עכשיו יש לכן בן זוג הכי מתאים שיוכל לרקוד איתכן סלואו בצורה הכי מושלמת שיש, מה , אני לא מושלם בעיניכן?" שאל ג'סטין בחיוך שחצן וחשב שהן ירצו לרקוד איתו , או לפחות אחת מהן תסכים להיות בת זוג שלו לערב אחד.
" אם לומר את האמת , יש לי כבר בת זוג והיא הכי מושלמת לריקוד סלואו. דאב קמרון היא הרקדנית הכי טובה שאני מכירה. יש לה את זה בדם!" אמרה סופיה בחיוך מקסים. ג'סטין עמד עדיין על דעתו והיה נחוש לא לוותר הפעם. " נו , אולי בכל זאת . אחת מכן תוכל לרקוד איתי , בבקשה?" קרא ג'סטין בשחצנות.
" ג'ס , אתה לא טוב במיוחד בסדנת שכנוע , אז תעצור בזה ותחפש לך בת זוג אחרת. " קראה סופיה בנחישות.
" טוב.. אתן לא רוצות, אז אני לא רוצה להכריח אתכן בכוח!" הוסיף באכזבה והלך משם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך