בקי
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שום שימוש בסיפורים שלי שכבר פרסמתי ואת אלה שאני ממשיכה לכתוב ולפרסם בע"ה עוד זמן רב אמן !!!!!! ממני בקי ♥♥

סיפור על שני חברים בלב ובנפש

בקי 08/06/2012 2201 צפיות אין תגובות
כל הזכויות שמורות לבקי לוי בלעדית אין לעשות שום שימוש בסיפורים שלי שכבר פרסמתי ואת אלה שאני ממשיכה לכתוב ולפרסם בע"ה עוד זמן רב אמן !!!!!! ממני בקי ♥♥

מעשה בשני ילדים חמודים ומאד מאד אוהבים

כמעט מעת הולדתם לא נפרדו שניהם הלכו לאותו פעוטון לאותו גנון לאותו גן חובה וכמובן לאותו בית ספר בכתה א' ראשונה.

הם ישבו באותו ספסל אלא מה ?? ובשיעור של המורה לזמרה הם דיברו ביניהם והיא המורה כעסה מאד כי לא הקשיבו לה ומיד ניגשה אליהם ואת אחד מהם העבירה לכתה המקבילה.

"למה את עושה לי את זה פרץ הילד בבכי מרורים אני מבטיח לך שאתנהג בסדר אך תשאירי אותי בקשה ליד החבר שלי".

"בהפסקה תפגש עם החבר שלך ובינתיים אתה יוצא אתי החוצה"

יואב אשר נשאר בודד הוריד את ראשו על שולחן הכתיבה ולא להתייחם לשיעור לא התייחס למורה וכולו היה עצב עמוק .

הצלצול הגואל נשמע סוף סוף ויואב מיהר לצאת החוצה והמתין ליד הכתה המקבילה לצאתו של ערן החוצה.

כשהדלת נפתחה הוא נכנס פנימה אך ערן לא היה בכתה.

"יואב שאל את אחד הילדים היכן ערן?"

"הוא הלך הביתה "

בלי לחשוב יותר מדי נכנס לכתה שלו לקח את התיק ומיהר לבדו לבית של ערן.

הוא היה מאד נסער ולא נשמע להוראות הרמזורים והנורא מכל קרה. מכונית כמעט ודרסה אותו ומרב פחד הוא נפל באמצע הכביש באמצע מעבר החצייה.

תודה לאל שכלום לא קרה יואב קם לבדו והמשיך בדרכו לעבר ביתו של ערן.

ההורים של שני הילדים הוזעקו ע"י המורה לזימרה ובזה תמה האידיליה ביניהם הם נשארו חברים בלב ובנפש אך למדו בכיתות מגבילות והרשו לעצמם להתחבר לעוד ילדים.

זהו תם ולא נגמר – זהירות בדרכים היא האלף בית של כל הילדים של כל המבוגרים של כל עוברי האורח לבל חלילה יאונה להם הרע מכל.

שני חברים טובים ובלתי נפרדים


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך