טליה .
שלום לכל הקוראים , מה שלומכם ? :)
עד לסיפור הבא (שממש מתעכב)אני כותבת כמה סיפורים קצרים : )
הסיפור הזה אולי ימשיך לעוד כמה פרקים (שלא קשורים אחד לשני) , אני עוד לא סגורה על זה.
סתם פרץ יצירתיות : )
אז ..
תגייבו ? [:

נקמת החתונות .

טליה . 10/09/2011 1352 צפיות 13 תגובות
שלום לכל הקוראים , מה שלומכם ? :)
עד לסיפור הבא (שממש מתעכב)אני כותבת כמה סיפורים קצרים : )
הסיפור הזה אולי ימשיך לעוד כמה פרקים (שלא קשורים אחד לשני) , אני עוד לא סגורה על זה.
סתם פרץ יצירתיות : )
אז ..
תגייבו ? [:

חתונה זה תמיד דבר מרגש . אין דמעה אחת שנשארת יבשה לגמרי.
כי בכל זאת – 2 אנשים מחליטים לחיות ביחד לנצח .
עד שהמוות יפריד ביניהם .
או איזו מזכירה חדשה ויפיפיה מהמשרד .
לפני בדיוק 6540 ימים , או במילים אחרות – לפני 10 שנים , נער רזה וחיוור הלך בגרירת רגלים איטית לעבר הלוקר שלו . כמה מטרים לצידו עמדו חבורת המקובלות של חטיבת הביניים – בלונדיניות . בלונדניות . בלונדיניות .
הן ציחקקו בקול כשראו אותו מתקרב לעברן , הנער בלע את רוקו בחשש ופתח את הלוקר בידיו הרועדות.
" הי .. " היא אמרה בקולה הגבוהה , הספרים נפלו מידיו על הרצפה והיא התקשתה לבלוע את צחוקה . היא התקרבה אליו יותר ויותר ולחשה לו באוזן " אתה כל כך מגניב ויפה … "
צמרמורת עברה בגופו . 'מה הולך כאן?' הוא חשב לעצמו , תוהה מדוע היפיפיה הזאת מתקרבת אליו כל כך , ועוד אומרת לו את המשפט הלא הגיוני הזה .
" תהייתי .. אולי .. אתה יודע " היא אמרה בחיוך שובב וקריצה קטנה " תבוא איתי היום לנשף ?"
" אממ …. כ .. ןן …. בכ…יף….. בטח " הוא הצליח למלמל והיא נשקה את לחיו במהירות , ממהרת להכנס לכיתתה .
ההתרגשות גברה וגברה . הנער נשם נשימה ארוכה ופסע לעבר האולם הגדול , המוזיקה היתה מחרישת אוזנים והצפיפות היתה בלתי נסבלת . הוא נדחק באיטיות לעבר מרכז האולם , שם עמדה הבחורה היפיפיה ביותר עם חברותיה , ועוד כמה ידידים .
היא רקדה עם מישהו , הוא הביא לה לשתות .
" הי …. קלו …. " הוא התחיל למלמל , אבל אז כל החבורה פרצה בצחוק גדול .
" נראה לך שאני אצא איתך ?!?!?!?!? " היא אמרה בעודה מתפקעת מצחוק , מבטה המרושע נחקק בזכרונו , ופניו התחילו להחוויר .
"לוזר !! " היא אמרה ושפכה את השתיה על פניו , שניה לפני שהתחיל לרוץ לכיוון היציאה .

קלואי הביטה על עצמה במראה , היא היתה נראת יפיפיה . שיערה הבלונדיני הרך היה אסוף בתסרוקת מושקעת , עינייה הבהירות נראו בברור עם האיפור הצבעוני , השמלה היתה פשוט מקסימה – מלאת תחרה ועדינות מושלמת .
היא חייכה לעצמה . סוף סוף ! סוף סוף היא מצאה לעצמה את הבן זוג הנכון , שתמיד יהיה שם בשבילה , שלא יבגוד . שלא ישקר . שלא יכעס אף פעם .
רק יחבק את החיבוק הרך והאוהב , וילחש באוזנה כל יום מחדש את אותן מילים יפיפיות .

מייקל הביט על עצמו במראה , הוא היה נראה יפיפה . שיערו השחור היה מסורק בקפדנות על ראשו , העניבה התאימה באופן מושלם לחליפה האפורה היקרה . אם הוא היה יוצא ככה לרחוב – עשרות בנות היו רצות אחריו בצרחות .
הוא חייך לעצמו – סוף סוף . סוף סוף הגיע הרגע .

הרגע לנקום .

מייקל כבר עמד לצד הכומר המבוגר , הוא השתעל קלות והסתכל על קלואי הפוסעת לקראתו , כאשר ידה משולבת בידו של אביה . לפתע הוא חש מועקה גדולה בגדול . הוא הניד את ראשו ואמר לעצמו ' זה עכשיו או לעולם לא '
קלואי נעמדה ליד הכומר , היא נשמה עמוק וניסתה להתגבר על דמעות ההתרגשות שאימו למחוק את השקעת המאפרת , היא חייכה אל מייקל חיוך גדול , ולהפתעתה החיוך שקיבלה היה קטן .
פחות מתלהב .
"האם את , קלואדיה מריה לינגטון , לוקחת את מייקל טומס סמית' , להיות בעלך ? "
" כן " קלואי אמרה בקול הרועד , והחזיקה את ידו של מייקל בחוזקה .
" האם אתה … מייקל טומס … "
מיקל קטע את הכומר – " לא "
קלואי הסתכלה על מייקל במבט המום , וכל הסובבים התחילו להתלחש בניהם .
" נראה לך שאני אתחתן איתך ?!?! " הוא פלט צחוק מלגלג והוציא פרחים מאיזה ארגטל
" לוזרית " הוא אמר ששפך את המיים על פניה .


תגובות (13)

סיפור מגניב XD

10/09/2011 11:12

אההבבתתיי בטיירוף D:

10/09/2011 11:49

מממהמממממממממממםםם !!
אהבתי בטירוף, תמשייכי ! :)

10/09/2011 11:52

תודה רבה : )
אבל ההמשך לא יהיה קשור לקלואי ולמיקל – אלא למקרה אחר של חתונה .

10/09/2011 12:00

זה כתוב *ממש* יפה, שלא תביני אותי נכון אבל…
אני ממש מרחמת על קלואי…
כאילו כן, בהתחלה היא לא הייתה נחמדה אל מייקל אבל יש הבדל בין לעשות את זה בתיכון אתה לא כזה בוגר והכל לבין לעשות את זה בתור מבוגר(צעיר כאילו) ולחשוב שהוא כל הזמן עבד עליה…כאילו לפני החתונה לוקח זמן שרק יוצאים וזה והוא העמיד פנים כל הזמן הזה?!
אני *לגמרי* לא הייתי רוצה לפגוש בנאדם כזה מגעיל….הוא ממש מעוות אם הוא עשה את כל זה במשך הרבה זמן רק כדי לנקום על דבר כזה(שלא תביני לא נכון, גם קלואי יצאה מגעילה אבל יש הבדל בין נשף לחתונה) אז..כן, זה חמוד והכתיבה מעולה כרגיל, אבל..לא יודעת…:/

21/09/2011 08:10

חחחחחח יהלה , את האמת – גם אני ריחמתי עליה כשכתבתי את זה , את צודקת לגמרי : )
אבל … אדם תמיד ירצה לנקום . זה הטבע שלנו . וגם אם זה ידרוש ממנו המון זמן , כסף וסבלנות – הוא תמיד לא ירצה לצאת 'הפראייר'
ותודה : )

21/09/2011 08:35

חחחחחחחחחח….
טלכוץ!

23/09/2011 08:02

היי טליה
מסכימה עם כל התגובות ממש ממש מקסים תמשיכי ♥♥♥
חג שמח לך ולכל בני משפחתך ממני בקי ♥♥♥♥

13/10/2011 13:26

וואו! זה כל כך יפה!

26/11/2011 10:18

ווואו. זאת חתיכת נקמה.

26/11/2011 10:22

וואו!

אין לי מילים.

26/11/2011 10:27

אני מסכימה עם ירדן ב-200 אחוזים.
זאת ח-ת-י-כ-ת (תרתי משמע) נקמה.
מסכנה קלואי… :\

26/11/2011 10:30

אווווווווווווווו. מסכימים איתי!! איזה כיף :)

26/11/2011 10:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך