אחד עשר חוקי ידידות- פרק 1

time machine123 06/12/2017 539 צפיות אין תגובות

אחרי אירועי הקיץ שעבר, הקיץ שבו ליאור וגבריאל היו אמורים להתחתן. ליאור התפרצה על שניהם אחרי שנודע לה שגבריאל ממשיך להתעניין באביטל והיא מטיחה בהם דברים קשים ועוזבת.
גבריאל רודף אחרי ליאור ומבהיר בפניה שברצונו לבטל את החתונה ולהיפרד. ליאור מסכימה עם גבריאל בנוגע לחתונה והשניים נפרדו.
גבריאל כבר אינו רוצה להתעניין בבנות . אביטל וגבריאל מתרחקים ומחליטים להפסיק להיות ידידים.
אביטל הייתה ספונה בתוך חדרה , ומחשבותיה על גבריאל לא פסקו לחלוטין. מה שקרה באותו הקיץ שעבר עדיין ממשיך ללוות אותה גם היום.
היא קיוותה בתוך תוכה שהקיץ הזה יהיה אחרת. קצת שונה ואחר מאשר הקיץ שעבר שליאור וגבריאל נפרדו.
היא כבר שכחה את הימים שבהם גבריאל והיא נהנו זו עם זה.
בייחוד אחרי שירמיהו נפרד ממנה במטרה שהוא רצה לראות אותה מאושרת , עם מי שלא תהיה. נדמה היה לה שהוא צדק.
גם היום אחרי אירועי הקיץ ההוא היא רצתה לשכוח את העובדה שהיא בכלל לא הפסיקה לאהוב את גבריאל.
אביטל הושיטה את ידה והביטה בתמונות שצולמו בטיול שהם יצאו ביחד לכינרת.
היא התגעגעה בתוך תוכה לתקופה הזאת.
אבל אביטל לא העיזה להרים טלפון אל גבריאל ולהגיד לה שהיא המשיכה לאהוב אותו כדרכה ואיננה יכולה לשכוח אותו.
היא שמעה את צלצול הטלפון שלה והיא ניגשה לענות.
" אביטל , את רוצה לבוא איתנו לים? אני מתחייב לקחת אותך ולהחזיר אותך הביתה. גם ירמיהו וגבריאל באים." הציע לה נדב .
" הם באים? אין לי כוח , אני לא רוצה שאותו הסיפור שהיה בקיץ שעבר יחזור על עצמו ." הוסיפה אביטל בתסכול.
" אל תדאגי , וחוץ מזה , שליאור כבר טסה בחזרה לניו יורק. אני לא אשכנע שאת וגבריאל תהיו ידידים שוב. מה , שליאור עשתה באותו הלילה , היה בעיניי בלתי נסלח." ניסה נדב לשכנע את אביטל להצטרף איתם לטיול.
" בסדר. אני אבוא." הסכימה אביטל בסוף.
אביטל התלבשה בשמלת ג'ינס קצרה ויצאה לכיוון המדרכה כדי לחכות עד שנדב יבוא לאסוף אותה מנקודת המפגש.
נדב הוציא את ראשו מהחלון והבחין באביטל שנכנסה למכונית באותו הרגע.
" וואו , תשמעי , את ממש יפה!" החמיא לה נדב ואביטל הביטה בו בחיוך נבוך.
" תודה." הוסיפה בביישנות והסיטה את שערה החום לאחור.
גבריאל הביט בה בעיניו הכחולות הנוצצות. היא חייכה אליו ביישנות והתבוננה בו ללא אומר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך