.אני שונאת

סתם כותבת 13/06/2017 670 צפיות אין תגובות

היי, אז החלטתי לא להלחיץ את עצמי ולתת לעצמי לכתוב כל פעם שאוכל, אז לבנתיים אני לא מעלה סיפורים בהמשכים אלא רק סיפורים בודדים.
מקווה שתאהבו :)

אני שונאת
אני שונאת את הדקות בלעדיך, את השעות, את הימים.
אני שונאת את הלילה, כל ליחה שאני נכנסת למיטה ריקה וקרה בלי שאתה תהייה שם תנשק לראשי תיתן לי לשים ראש עלייך ותגיד לילה טוב.
אני שונאת את הבוקר, הבוקר הקר גם בימים שטופי שמש, הבוקר קר כי התעוררתי בלעדייך.
אני שונאת את הכל בלעדייך.
אני בוכה, אני צורחת, אני שומעת דיכאון, אני בודקת את הנראה לאחרונה בווצאפ שלך ותוהה למה פאקינג הלכת לישון בשעה 5 בבוקר ועם מי הייתה, אולי ישבת עם חברים ואולי בעצם עם בנות?
אני בודדה בלעדייך, אך למרות זאת אני לא נופלת, כיאה לילדה גדולה ובוגרת אני קמה ומתגברת וממשיכה בחיים, מעמיסה על עצמי משימות כל היום וכל הלילה, רק כדי לא לחשוב עלייך.
אני מתפללת לכך שתופיע מולי ותהייה איתי , אך מצד שני גם מתפללת שתיעלם.
ואני מודה זה קשה, קשה להתמודד, אך לאט לאט, בכל יום אני מצליחה יותר, לא לחשוב, לא לשמוע, להתרכז, להתמקד ורק להיות שקועה בהכל חוץ מבעצמי.
ככל שהימים עוברים ככה הרגעים שאני נזכרת הופכים לקטנים יותר ליותר, אך למרות זאת גם לא נעלמים.
אני לומדת, משקיעה, מתרוצצת ממקום למקום, לא נשארת דקה בשקט, קוטפת מחמאות, שבחים, ציונים, תעודות וכולם מסביבי מרוצים, גם אני מרוצה מעצמי, אני אוהבת את עצמי, אני בעננים, אני בשמיים, חושבת לעצמי מי צריך אותו בכלל, אני מצליחה בלעדיו ואני בזכות עצמי, הביטחון שלי בשמיים, הכל באופריה.
אבל אז אתה מחליט להופיע.
ואני, אני שבונה את עצמי, אני שונאת את הרגעים שאתה מופיע, ברגע אחד הכל נעלם, אני שוב הילדה הקטנה שמחכה לרגע שתבוא ותחבק ותלטף, אני מנסה לעמוד מולך להיות חזקה גם מולך, לא להישבר אני צועקת בתוך מוחי, אך כל נסינותיי להחזיק מעמד ולא להשבר נעלמים כלא היו ואני שוכחת את כל המאמצים שלי ובאותם רגעים נסחפת אחרייך לים של אהבה, אך זהו ים של אהבה רגעי.
אתה מופיע לילה אחד, נשאר עד הבוקר ואז הולך, רוב הפעמים אתה הולך לפני שקמתי בכלל.
אז אחרי כל זה, אני צריכה לעמוד מול המראה ולהגיד זאת רק מעידה אחת קטנה , אל תשברי הוא לא הרס כלום, אבל בעצם הרסת הכל ואני צריכה להתחיל את התהליך שלי מההתחלה.
אז הנה עומדת היום הילדה הקטנה שזקוקה לך ומחכה לך ועומדת גם הילדה הבוגרת שרק מתחננת אל תחזור אם אתה לא מתכוון להישאר ואם אתה לא מתכוון לחזור ולהישאר, אז אל תחזור בכלל, אבל בבקשה תשלח לי הקלטה של השיר שלנו.
הקלטה של הקול שלך, שכל פעם שאשבר אשמע אותה וארגע.
אוהבת


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך