מאור ואגם 2 -פרק 1

time machine123 10/01/2018 554 צפיות אין תגובות

נקו' מ. אדל
הגעתי ליום הראשון ללימודים והלב שלי כמעט יצא ממקומו . זה היה היום הראשון בבית ספר החדש , אני מקווה שאוכל להכיר חברים חדשים. כשנכנסתי לבניין שמתי לב לנער גבוה . הוא ניגש אליי ושאל אותי אם אני רוצה עזרה בלקיחת התיקים.
" שלום , שמי מאור. נעים לי מאוד. למה את מתביישת? בואי אחריי ואראה לך את הכיתה ." אמר מאור וסימן לי שאבוא אחריו.
הוא חייך אליי חיוך חמוד. אלוהים , הוא כזה מתוק!
" אמרתי כבר שאתה חתיך הורס?" אמרתי לו בחיוך מובך והבטתי בו בעיניים מעריצות.
" אני הורס את הבריאות." צחק מאור בקלילות והביט בי ממושכות.
" תגיד , אתה אוהב להצחיק?" שאלתי אותו בביישנות כי עדיין לא הכרתי אותו.
עוד לפני שהספקתי לומר מילה נוספת באה אליו נערה שנראתה לי כחברה שלו והדביקה לו נשיקה רטובה על השפתיים.
" אני רואה שלא משעמם לך. ואתה לא לבד." קראה אגם בציניות.
הוא התעלם ממני מסיבה שאני לא מבינה למה והמשיך הלאה איתה.
אני חייבת להיפגש איתו עוד פעם , הפעם לבד.
נקודת מ. אבישי
נכנסתי לבניין בחשש מאוד גדול כי בגדול בביה"ס הקודם שבו למדתי לא היו לי חברים בכלל.
כאן גם חששתי שיקרה לי אותו הדבר.
נדמה לי שראיתי אותה , את הנערה הכי יפה שראיתי בחיי.
הצצתי לעברה , התאכזבתי כל כך לראות גם את החבר שלה.
נראה לי שאני מתחיל להתאהב . בבן הכי יפה עלי אדמות. אלוהים , היא נראית כל כך מושלמת.
עד שמצאתי את הכיתה שבה אלמד. לקח לי טיפה זמן , אני חושב שכדאי אם יהיה לי חבר אחד או שניים.
אני צריך להיות קצת עם ביטחון עצמי בשביל להעיז לדבר. נכנסתי לכיתה ואז שוב מבטי נפגש בנערה שלפני כמה דקות ספורות ראיתי אותה מסתובבת במסדרון עם החבר שלה.
למה נדמה לי שאני מתחיל להתאהב בבן אדם הלא נכון?
נקודת מ. סהר
מאוד שמחתי שאני ואגם השלמנו. אחרי הכול , היא החברה הכי טובה שהייתה לי מאז ומעולם.
תהיתי עם עצמי אם גם השנה אני אמצא מישהו שהוא דומה באופי למאור. זה מזכיר לי נשכחות . מאוד אהבתי את מאור וחשבתי שנהיה יחד תמיד.
אך הזמן לימד שמאור הוא לא כוס התה שלי.
אתם בטח שואלים את עצמכם אם מאז מצאתי אהבה חדשה. האמת שלא מצאתי עדיין ואני מקווה שעוד אמצא.
נכנסתי לכיתה ואמרתי שלום לכולם. חייכתי לעבר הזוג הכי חמוד של הכיתה- מאור ואגם. הם נראים כל כך מחויכים ומאושרים יותר מאשר אני.
יכול להיות שאני מקנאה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך