סורי שלקח הרבה זמן פשוט לא היה לי זמן...תהנו!!הסיפורים מתפרסמים גם באתר סטיפס!!

משפחת סטיילס פרק 2

07/11/2013 1195 צפיות 9 תגובות
סורי שלקח הרבה זמן פשוט לא היה לי זמן...תהנו!!הסיפורים מתפרסמים גם באתר סטיפס!!

בפרקים הקודמים
…הוא חיבק אותי ושאל אותי למה אני בוכה ואמרתי לו :"סתם…"

פרק 2
שתקנו.הוא הסתכל עלי.הסמקתי.
הוא חיבק אותי חיבוק חם. רציתי לומר לו שאני אוהבת אותו.אבל לא ידעתי איך.
"הארי!!!,דניאל!!בואו לאכול!" את באה?הארי שאל אותי. כן. עניתי לו.
ירדנו למטה.ג'מה גם הייתה שם. ג'מה,תכירי,זאת דניאל.דניאל,תכירי,זאת אחותי ג'מה.
כל הארוחה הוא הסתכל עלי . וחייך,על החיוך שלו,עם הגומות שלו! אני לא יכולה!הוא מושלם!
-נקודת המבט של הארי-
וואו,היא יפה!מעניין אם היא מעריצה… אני אוהב אותה.היא גורמת לי לחייך.יש לי פרפרים בבטן.אני חושב שאני מאוהב. חיפשתי את דניאל.היא לא הייתה שם!עליתי לחדר שלי ומצאתי אותה יושבת שם.לבדה.מסתכלת באייפון שלה. היי…אמרתי.היא נבהלה והכניסה את הפאלפון שלה לכיס.היה לה מגן של וואן דיירקשן! התיישבת ליידה ונישקתי אותה נשיקה ארוכה.היא הייתה כל כך נעימה…
פתאום הדלת נפתחה.זאת הייתה ג'מה.אופס,סליחה…והיא סגרה את הדלת.
אני אוהב אותך.אמרתי לה.גם אני היא ענתה.
-נקודת המבט של דניאל-
פתאום הוא שאל אותי:"רוצה לישון אצלינו הלילה?" כן. עניתי לו. הוא חייך אליי.אני חולה על החיוך החמוד שלו!!! ירדנו למטה."אמא, אני יוצא עם חברה שלי." מי? אמא של הארי שאלה. עם דניאל. הוא ענה.
הסתכלתי עליו. רוצה לצאת איתי? כן! עניתי לו. יצאנו לכיוון האוטו של הארי. האוטו שלו שחור ומבריק.
בנסיעה הוא ביד אחת החזיק את ההגה וביד השנייה חיבק אותי. הרחתי את ריחו הנעים.לא רציתי שהנסיעה הזאת תגמר לעולם. לאן נוסעים? שאלתי אותו. הנוף התחלף ונסענו למקום קסום.היה שם חוף ים. באמצע החוף הייתה בקתת עץ ישנה. הוא פרץ שמיכה על החול ונשכב שם ואני נשכבתי לידו ושמתי עליו את הראש.היה קריר והוא חיבק אותי. התנשקנו נשיקה ארוכה. זה היה הרגע הכי מאושר בחיי!
הפאלפון שלו צלצל ואמרתי לו שיענה. הוא ענה ושמעתי את זאין צועק :"איפה אתה?!שחכת?היום היום הולדת של נייל! בוא מיד!


תגובות (9)

פרק מושלם, את תמשיכי ברגע זה! ברורו לך?!?

07/11/2013 08:38

חחחח כןןן אני ממשיכה ומעלה עוד כמה זמן את פרק 3~!!תודה רבה על התגובות!

07/11/2013 11:31

ממש יפה, אבל תקפידי על סימני פיסוק כי לא ממש מובן מה את אומרת וקשה לקרוא…

08/11/2013 03:34

טוב..אשתדל..:)

08/11/2013 03:48

אעאעאעאעאעאעאעעאעאעאע זזזזזזזזזזזה מושלם!!!!!!!!! כן נויל צודק/ת דקפידי על סימני פיסוק :)
O M G!!!!!!!!!!!

08/11/2013 06:38

טוב.תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חחח OMCAROT!

08/11/2013 06:49

מוווושלמיי

24/11/2013 13:34

:)))))))))תודה!!:)))))

25/11/2013 09:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך