לכל מי שלא הבינה הסיפור שכתבתי מדבר על כך ,שאיך עולם האהבה השתנה וכמה הוא כבר לא בסדר . אבל זאת רק דעתי . נ.ב אני יודעת שלא כולם מתנהגים ככה אבל שאני מסתכלת עלינו ומסתכלת על האנשים של פעם אני רואה שיש הבדלים כל כך גדולים בנינו לבינם ולדעתי זה קצת חבל , כי כן הייתי רוצה לשמור על התמימות שלי למרות שזה לא מה שקורה שלדעתי ממש חבל. אשמח אם תגידו לי מה דעתכן. ושוב פעם אני מדגישה שזאת רק דעתי ואתן לא צריכות להסכים לדעה שלי.

ילדה ללא אהבה

12/03/2018 710 צפיות אין תגובות
לכל מי שלא הבינה הסיפור שכתבתי מדבר על כך ,שאיך עולם האהבה השתנה וכמה הוא כבר לא בסדר . אבל זאת רק דעתי . נ.ב אני יודעת שלא כולם מתנהגים ככה אבל שאני מסתכלת עלינו ומסתכלת על האנשים של פעם אני רואה שיש הבדלים כל כך גדולים בנינו לבינם ולדעתי זה קצת חבל , כי כן הייתי רוצה לשמור על התמימות שלי למרות שזה לא מה שקורה שלדעתי ממש חבל. אשמח אם תגידו לי מה דעתכן. ושוב פעם אני מדגישה שזאת רק דעתי ואתן לא צריכות להסכים לדעה שלי.

אני אוהבת, כן כן אני אוהבת, אני אוהבת את כווווולם אבל…אבל.. הבעיה היא ש… שאף אחד לא אוהב אותי! אני יודעת אני יודעת ,איך זה הגיוני שאף אחד לא אוהב אותי? אז אני אגיד לכם למה אף אחד לא אוהב אותי, כי הם חבורה של חסרי מוח עם אבן במקום לב, בעצם.. אין להם בכלל לב ! כי איזה בן אדם לא יתאהב בי ?! אה איזה בן אדם?! אני מדהימה, אני מושלמת, אני הכי יפה בעולם וכמובן אני גם מאוד צנועה כמו שראיתם.
אז אני שואלת את עצמי ..איך לא היה לי חבר? ,איך לא התנשקתי עם מישהו? ,איך זה הגיוני שאני עדיין בתולה? איך זה שאף אחד לא התאהב בי? אני אף פעם לא אבין ,אין סיכוי בעולם כולו שאני אבין למה ? למה זה מגיע לי? אז מה אם אני רק בת 12 גיל זה רק מספר.
אני רוצה בן זוג אני רוצה בעל אני רוצה… אני רוצה.. אני רוצה מישהו אני רק רוצה שיהיה לי מישהו ! אבל.. הבעיה היא ש… אף אחד לא אוהב אותי ובקצב הזה אף אחד לא יאהב אותי ,כי בעוד כמה שנים אני אהיה זקנה מלאה בקמטים , אחת שבקושי מצליחה ללכת, לאכול ולשתות ומה שהכי נורא זה שאני אמות רווקה אומללה עם 63 חתולים ,איכסה חתולים ..אני כל כך שונאת אותם הם כאלו מטונפים ומסריחים אבל… יש אנשים שאוהבים אותם יותר ממה שהם אוהבים אותי(איך זה הגיוני) … וכל פעם שאני חושבת על זה אני נזכרת שפעם מישהו אמר לי "בני-אדם אוהבים . בני-האדם אוהבים לאהוב ." ואני ,אני עדיין לא מבינה למה הוא אמר את זה כי המשפט הזה הוא פשוט שקר אחד גדול! הוא שקרן ! את שקרנית! אתה שקרן! כולם שקרנים! אין אחד שיוצא דופן…
אבל…אולי… אחרי שאמרתי את זה אתם תבינו שאתם סתם אנשים פתטיים, מעמידים פנים שאתם אוהבים מה שאתם בעצם לא , אתם סתם רובוטים של התעשייה והטכנולוגיה המחורבנת של המאה ה-21 , אז תבינו שלא באמת אוהבים אתכם ואתם לא אוהבים אף אחד אז דיי להיות משהו שאתם לא! פשוט תודו בזה שאתם לא אוהבים אף אחד…טוב לא משנה הוא ענה לי, ביי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך