פרומה ובבר

19/05/2017 656 צפיות אין תגובות

בבריכה בבר מלך . הוא שוחה כמו תמסח. הוא קנה לעצמו בגד ים כחול כמו של הצעירים. ויש לו משקפיים של שחיינים, פשוט מרק ספיץ.
אבל כשבבר יוצא מהבריכה רטוב כולו ומותש, הוא הולך ומקרטע כמו רכב משנת הייצור שלו עצמו.
הוא מותש גם כי הוא מכניס את כרסו פנימה ומפסיק לנשום כשהוא מגלה כשבשטח יש כמה נשים. ובאמת לא חשוב אם הן חטובות, מלאות , בביקיני או סתם בבגד ים שלם. הוא שומר על פסון.הוא גם מותש ומיוגע ומיוזע מהפידולים בחדר הכושר , ושיעורי הפילאטיס והספינינג. הוא לא מוותר על כלום . לפעמים נשאר בקנטרי שעות ארוכות, כאילו זה יום עבודה רגיל, רק שהוא עובד עצמאי אצל עצמו בלבד.
בבריכה הזאת , ממש במימיה הכחולים והקרירים הוא פגש את פרומה. אשה גדולת מימדים, תחרותית , שמחפשת אתגרים. היא גבוהה אפילו קצת יותר ממנו, תמיד עומדת בשיעורי המים במים העמוקים. הוא מזדנב אחריה . גם אצלו המים כבר נושקים לצווארו. המדריכה , אמריקאית , נוקבת במונחים לטיניים , ובבר מתרגם לצרפתית, שפרומה תשמע איזה אינטיליגנט הוא … פשש… מי ישמע… היא כועסת כשהוא מדבר בקול רם. ואומרת לי בלחש, כמה פעמים אמרתי לו לדבר בשקט. אני אומרת לה , אולי יש לו בעית שמיעה . כמעט כל מי שלא שומע טוב מרים את הקול.היא צוחקת . ואז אני אומרת לה, על כל שלושה משפטים שלך הוא אומר שתי מילים . את מדברת מהר מדי והוא קורע את עור התוף. שניכם פשוט מושלמים. והיא שוב צוחקת. היא לאחרונה התאלמנה , ארבדעים שנה וקצת היתה עם בעלה ,עוד כשהיתה חיילת בצבא , הכירה אותו והמחלה הארורה הכריעה אותו .
פרומה לא בררנית במיוחד.הכי חשוב לה לא להיות לבד.והיא לא בודקת בציציות.היא לא תבקש רזומה .הוא פחות או יותר עונה על דרישותיה המינימליות. בטח יש לו פנסיה , בטח יש לו רכב .
אז זהו שאין לו רכב והוא מגיע באוטובוס. על הפנסיה היא בינתיים לא שואלת.וקמצן הוא לא.
הוא כבר הזמין אותה לקפיטריה , וקנה לה קפה קר עם כריך מושקע שסעדיה בכבודו ובעצמו הכין. לא הפועלים שלו. וסעדיה וא בעצמו סיפור. החברה שלו היא מדריכת ספורט בחדר כושר',רומניה יפה , בלונדית , עיניים תכולות וגוף של ברבי, אף אחד לא מבין איך הצליח התימני הקטן הזה לתפוס אותה… עשה לה כריך טעים? עם שוקו קר…
ופרומה? היא בכלל לא מתלבטת. בינתיים הוא מתלווה אליה לריקודי עם,לריקודי שורות לבריכה , לחדר כושר . מה רע? אחרי הקאנטרי אף אחד לא יודע . אולי אפילו הם יוצאים לקולנוע בערב. אצל פרומה אי אפשר לדעת. גם כשהיא איתו, היא קרירה עד קפואה. פה מילה שם משפט. לא איתו, איתו היא לא מדברת הרבה , והיא הרי פטפטנית בלתי נלאית.
שבוע שעבר היא סיפרה במהירות הבזק לאחת החברות על טיול לאיזה חור בפינת יו"ש, באמת משהו לא לכתוב עליו הביתה . אז תפסתי אותה "על חם"..ושאלתי לפשר הטיול,והיא כמו חתולת רחוב ערמומית כיסתה הכל ואמרה שאין משהו מיוחד…
אז אמרתי לה " את זונה!" וצחקתי כי אולי זה יכול לפגוע בה. אבל לפרומה שהיתה פעם דתיה חרדית, יש כנראה עור עבה כמו של קרף ואפילו עם קשקשים כי שום דבר לא עובר עליה מעליה ולידה . היא נקרעה מצחוק. אולי גם צחקה כי בעצם צדקתי ?
וזונה הרי זה מקצוע. המקצוע העתיק ביותר בעולם . והיא משתמשת במקצוע הזה ואפילו בלי בושה .
אז בבר, תיזהר ותישמר לך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך