אדון פסיכי

גיא שמש 11/02/2018 364 צפיות אין תגובות

תמצית הקינמון תחולל פלאים לנפש מיוסרת כמו שלה, אתה שומע, אדון פסיכי? יש לה משימות בעולמות שמ-עבר, ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתעלם מהם, ולא לעזור לה להגשים אותן. שפם של דג, קורקבן של חולדה, ואנחנו ננעלים על המטרה. כל יום הוא כמו חופשה, וחופשה כמו חופשה כל היום בחופשה. רק תראה איך היא משתזפת על חוף הים, בקיץ, עם כל הציצים שלה חופשיים לאוויר הצח. זה לא מראה מלבב? שדייה עגולים וזקורים כמו כיפות הסלע, ושני דובדבנים קורצים לך מעל כל פסגת שד. האם לא היית רוצה לנטול דובדבן כזה בפיך, אדון פסיכי? להרגיש אותו מתקשה בין השפתיים שלך, לתת לו מציצה חזקה, ולשמוע אותה נאנקת מעונג וכאב… הבט על חמוקיה הרכים, אדון פסיכי. כל-כך חטובים ומעוצבים בשרשרת אורגזמות אותן קיבלה עם השנים. כל אורגזמה עיצבה בה חמוק ועוד חמוק, עד שהתעצבו חמוקיים לתפארת. והן יפות ומקבלות ומוכנות לתענוגות מיניות של כלולות יצרים. הבט על כפות רגליה, אדון פסיכי. כל-כך קטנות ועדינות, כאילו לא ידעו דבר פרט למצע רך של נוצות. ועיניה הנבונות התמימות. עיניה הרעבות. עיניה המשתוקקות. האם לא תרצה להראות להן את חדוות המין והבשר? כה מתוחים הם השרירים על גופה, כה ארוכים, בעלת כושר וגוף בריא. האם לא תרצה שהגוף הבריא הזה ידהר על איברך עד שתחשב להתפוצץ? להסיט את שיערה הרך מעל לחיי האודם שלה כשהיא מעניקה לך בפיה את מצע הגשמים של לשונה על שרביטך. להביט באיזו תאווה היא יונקת את שורש גבריותך, איזו התמסרות, איזה רעב, איזו השתוקקות. האם לא תחפץ בכך, אדון פסיכי? היא יושבת על הזין שלך בכזו טבעיות כאילו זה כיסא המלכות שלה, אחח…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך