קטע אחר

גיא שמש 11/02/2018 390 צפיות אין תגובות

התעוררתי עירום בשעת לילה. רציתי להסתכל בשעון עם הספרות הזוהרות הכחולות, אבל לא הייתי צריך להתאמץ, הן, הספרות, ריחפו מטר מעל לשעון, והיו גדולות ונוגות. השעה שלוש ושתי דקות לפנות בוקר, והרחובות עדיין לא התעוררו. הלכתי למטבח למזוג לי חלב, הייתי סהרורי, והחלב נשפך לכל עבר סביב הכוס, אבל התכווץ והתכנס לתוך הכוס בלי להשאיר טיפה בחוץ. שתיתי. חם היה בלילה ורציתי להתרחץ, לכן יצאתי עירום מדלת הדירה בלי לנעול אותה ואפילו בלי לסגור את הדלת, והלכתי עם ידיים שלוחות לפנים לעבר הים. הירח עשה בי כשפים ונכנס ממש עמוק לתוך המוח שלי. הרגשתי שאני מחזיק את הירח בתוך המוח שלי, למרות שעוד ראיתי אותו תלוי בשמיים, מלא. עברתי דרך אנשים בודדים בלי למצמץ, וחציתי כבישים באור ירוק במעבר חצייה. אור בער בעיניי, וחשבתי שזה הירח. גם שמעתי קולות, וחשבתי שזה שדים, אבל הם לא פגעו בי. נכנסתי לחול ולים והשלכתי עצמי כמו אבן לתוך המים. השתנקתי, בלעתי הרבה מים. הוצאתי את הראש, וראיתי את כל רצועת החוף, עם הבתים והמסעדות, ואורות רמזורים ושלטי חוצות. הסתכלתי על עצמי, וגיליתי שאני עירום, אבל לא היה אכפת לי. הלכתי את דרכי בחזרה לביתי כשאני מונחה על-ידי הירח שחזק בתוך ראשי, ועל-ידי הכוכבים שמקיפים אותי. הגעתי לבית ונכנסתי מתחת לשמיכה. הדלת הייתה סגורה כשאני בפנים. ראיתי כוס מנופצת על הרצפה. זה לא אמר לי כלום. נרדמתי. כשהתעוררתי גיליתי שגנבו לי את הטלוויזיה הרחבה. מיד לבשתי ג'ינס וכובע, והלכתי לקנות טלוויזיה חדשה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך