זדגסזעקד'

חָתוּאֵל 18/05/2017 881 צפיות תגובה אחת

זה או אני או הטלוויזיה אבל מה שיוצא זה שהיא תמיד מולה ואני נשאר לבד. כמה לילות אפשר לראות את ערוץ הקניות ולא לקנות שום דבר? כנראה שאפשר גם שנים. עשר שנים שהיא ככה מול המסך, יושבת, לא זזה. מגלגלת עיניים כשהיא צועקת תשובה לאברי גלעד בהתרגשות ומגלה שהתשובה היא ארבעים ושתיים או בשניהם יש ש'. היא לא צדקה, אף פעם היא לא צודקת. מנסה להפריח שנים של טיעונים והוכחות. אבל היא לא עשתה סקר ולא עשתה מחקר ואפילו לא תואר ראשון ואני לכ יודע למה נתקעתי עם נדל אנושי שאוהב לראות האח הגדול. בסוף יצטרכו לעשות לה ניתוח הסרת ספה מהישבן. אני גם צריך אהבה וחןם, לפחות כמו שהיא מחבקת את הטלוויזיה בלילה. ישנה איתה בכפיות בזמן שהיא צופה בעוד מסטר שף ועוד נשיונל ג'אוגרפיק. בפורים ניסיתי להתחפש לטלויזיה, אמרו לי שאני לא אמיתי. היא אמרה לי שאני לא מכשיר אמיתי. אמרה שאני מקולקל ושצריך לזרוק אותי לתיקון. אוצה צריך לזרוק לתיקון, משוגעת! מטורפת! רואה נטפליקס בפלאפון וערוץ 9 בטלוויזיה כל החיים! שפוטי המסכים לא מסכימים. ניסיתי להחביא את השלט, ניסיתי לשרוף אותה ואפילו לעשות מופע אירוטי כשאני מסתיר את המסך. ומה יצא? שהיא זורקת עלי תחתונים וגרביים, זורקת עלי שיניים תותבות ושקיות צ'יפס ריקות. אני לא מתלונן, החיים יותר שקטים ובסוף בכלל נכנעתי וישבתי וראיתי ובסוף הקשבתי וצפיתי. אני מניח שכמו כולם היא חיפשה במשהו גאלה ומצאה אותה בטלוויזיה, אבל היא דיי נעלה מאז שסגרו את הערוץ הראשון.

לפחות הכביסה מקופלת.


תגובות (1)

אוי סיפור נפלא וחכם ומתוחכם כל כך

19/05/2017 19:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך