אני מאוד אוהבת לכתוב ספרים וסיפורים וזה ממש כיף כדאי לכם לקרוא ולראות אם אתם יכולים גם לעשות אותו דבר???????????????? אבל תכתבו סיפורים שונים מאחרים????????????????

רותם+אלה קריאה מהנה

05/12/2017 800 צפיות אין תגובות
אני מאוד אוהבת לכתוב ספרים וסיפורים וזה ממש כיף כדאי לכם לקרוא ולראות אם אתם יכולים גם לעשות אותו דבר???????????????? אבל תכתבו סיפורים שונים מאחרים????????????????

היו פעם 2 ילדות והשם שלהם הוא רותם ואלה.
היו להן אותם תחביבים והן אהבו גם נורא להיפגש!
אבל פעם אחת הן רבו,
הן כעסו ממש אחת על השנייה.
ואמא של כל אחת מהן אמרו חייב לפתור את הריב הרי הן החברות הכי טובות!
אבל היית בעיה אחת הן לא רצו להשלים והן לא נתנו לאמא של כל אחת מהן לדבר.
אבל בכל זאת אמא של כל אחת מהן ניסתה להשלים עם השנייה.
אבל אז האבות גם נכנסו לעניין הזה ולאלה ורותם היה יותר קשה כי כולם אומרים תשלימו והן נגד להשלים.
ואז פעם אחת במסדרון בית הספר אלה רצה ולא שמה לב שנתקלה בה, ואז ביקשה סליחה והיא עזרה לה להרים את הספרים שנפלו לרותם.
ואז רותם מאוד רצתה להשלים וגם אלה.
אז רותם ביקשה להשלים וזה בדיוק מה שאלה רצתה להגיד לה אז הן צחקו וחזרו לכיתה.
הן חזרו מבית הספר וסיפרו להוריהם מה קרה ושהשלמנו.
הם שמחו וגם אלה ורותם שמחו אבל אלה ורותם שמחו יותר מהוריהם…
אז הן התחבקו ואז הן ייפגשו כמעט כל יום ולא רבו!!!!!!!!!!!!????????????
והן צעקו איזה כיף איזה כיף יששששששששש כי הן קיבלו כרטיסים כדי ללכת עם כל הכיתה לונה פארק!
ומאז הן לא רבו יותר והן לא ייפרדו לעולם❤️
כתבה: יולי
מקווה שאהבתם אם יש הערות תכתבו בתגובות????


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך