גבריאל , מלאך האור?- פרק 13

time machine123 13/11/2017 861 צפיות אין תגובות

כשאביטל וגבריאל נכנסו למשרד , הם גילו סביבם בלאגן וכאוס. איך היא אמורה לסדר את כל הדפים שהועפו היישר לרצפה. גבריאל בא בעקבותיה והרים את דף אחרי דף והניחם בפינת שולחן הכתיבה שלידו התיישבה אביטל.
אביטל השעינה את ראשה בין ידיה וניסתה לחשוב מה תהיה תשובתה לגבריאל. כי למרות שזה כל כך הלחיץ אותה בהתחלה.
חייבת להיות תשובה כלשהי, אבל מה היא אמורה להגיד לו? שכן? היא תתחתן איתו למרות הפחד שלה מחתונה?
" אני פשוט לא יודעת .. לא יודעת." היא נזכרה בתשובה שלה לאחר ההלם הראשון בו היא לקתה , היא הרגישה כל כך מבולבלת שהיא פשוט קיבלה רגליים " קרות".
גבריאל עבר להתיישב לצידה, הוא הבחין שהיא נתונה בתוך מצוקה ולא הייתה יכולת לצאת ממנה.
" אני רואה שאת עדיין מבולבלת. אני לא מתחרט על כל מה שקרה בינינו. למה , את כבר מתחרטת?" שאל אותה גבריאל בסקרנות.
" לא , אני לא מתחרטת על הנשיקה שלנו. להפך , אני מאוד שמחה לאור מה שקרה בינינו. אני מבולבלת כי הצעת הנישואין הזאת הייתה קצת.." הוסיפה בבלבול.
" קצת , מה? " שאל גבריאל בסקרנות.
" קצת לא במקום. בגלל זה מאוד נלחצתי כשהזכרת את עניין החתונה. אמרתי לעצמי : מאיפה כל הרעיון המגוחך הזה בא?" הוסיפה אביטל בעצבנות. היא הייתה כל כך סמוקה ומרוגזת.
" אביטל, אני מאוהב בך , אולי יותר מדי מאוהב. אולי זאת הסיבה שמאוד נלחצת וענית את התשובה הזאת. בשביל זה נתתי לך כמה ימים לחשוב על זה.." ענה גבריאל והוא לקח את ידה והניח על כף ידו. " אני הייתי נותן לזה הזדמנות, למה שקרה בינינו. מעולם לא הרגשתי את מה שאני מרגיש אלייך. אל תשכחי , שגם המלאכים מרגישים. הם קשובים לכל מה שקורה בעולם של בני האדם. את רוצה שאראה לך איך הלב שלי דופק בגללך?" אמר לה בחיוך והוא הניח על כף ידה על חזהו, כדי שאביטל גם תרגיש עד כמה פעימות הלב שלו כל כך חזקות.
" אני מרגישה, זה כל כך חזק, פעימות הלב שלך חזקות ורצות יותר מהר. זה מההתרגשות , לא?" קראה אביטל בהתרגשות.
" אני בכל זאת הייתי רוצה שתתני לי הזדמנות.. כי הרי בחיים לא נמצא אהבה כזאת בשום מקום , מה שאני מרגיש כלפייך לא ישתנה אף פעם. יקרה שלי." אמר לה גבריאל וחיבק אותה ממושכות.
" אני אתן לך הזדמנות." הוסיפה אביטל בביישנות . היא חייכה לו במבוכה.
באיזו מהירות היא החליטה שהיא רוצה לתת עוד הזדמנות? איך היא הניחה לזה לקרות?
" יופי. אני ממש ממש ממש שמח שאת נותנת לי הזדמנות . אני מבטיח לך שאת לא הולכת להתאכזב." הבטיח גבריאל , הוא אחז בפניה בשתי ידיו ונישק אותה נשיקה ארוכה.
הוא הביט בה מחויך , והיא רצתה לקבור את עצמה כמה מטרים מתחת לאדמה..
זיוף שכזה לא נראה עוד בימי הפריחה של הוליווד. מאיפה הזיוף הזה בא?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך