גבריאל , מלאך האור? – פרק 20

time machine123 10/01/2018 818 צפיות אין תגובות

שלושת המלאכים עקבו אחריהם ונכנסו אחריהם למעלית.
אביטל בכלל לא הבחינה בהם , גבריאל עקב אחר מבטיה והבין מזה שהיא עדיין מטורדת.
" מה קורה לך? למה את עצובה כל הזמן? הבטחתי לך שהכול יהיה בסדר, נכון?" אמר גבריאל וניסה לעודד את אביטל שהייתה עצובה ככל שהוא היה יכול.
" אני יודעת שהבטחת ואני מאמינה לך . אבל אני עדיין מפחדת שכל מה שהיה בינינו היה שקר מוחלט!" קראה אביטל בהרהור. היא לא ידעה בכלל ששלושת המלאכים חיכו לשעת כושר כדי להפריד ביניהם.
גבריאל משך את ידה של אביטל ובדיוק המנהל קרא להם מרחוק להיכנס לפגישה חשובה.
אביטל הייתה לחוצה מכך שהמנהל קרא להם לפגישה חשובה. היא בחנה את גבריאל והרהרה במשך הרבה מאוד זמן . מעניין למה המנהל קרא להם לפגישה ובגלל מה.
אביטל התנועעה בכיסאה בחוסר נוחיות וכל הזמן הביטה בשעונה שעל זרועה לראות מתי הפגישה הזאת תיגמר. בשבילה הזמן נדמה כנצח.
" הזמנתי אתכם בגלל שנודע מכמה מכרים שלך , אביטל. שאת וגבריאל מנהלים רומן כבר הרבה זמן ואני הייתי רוצה להפריד ביניכם, סליחה אני חושב שאת אביטל צריכה להיות יותר מרוכזת בעבודתך. גבריאל , צר לי להודיע לך זאת אבל זה הוחלט רק במהלך הלילה. אתה מפוטר!" הכריז המנהל בפנים מלאות צער , גבריאל עקב אחר מבטיו באכזבה.
מה קורה פה, הוא שאל את עצמו.
למה המנהל מפטר לה דווקא כאשר שהעניינים בינו לבין אביטל אינם טובים.
הוא הביט על אביטל במשך רגע ארוך. הוא ניסה לדמיין מה היא מרגישה ברגע הזה שהמנהל הודיע על פיטוריו הפתאומיים.
" אני צריך ללכת , נתראה , אביטל!" הוסיף גבריאל בעצב ויצא משם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך