Sin Quest פרק 2

מאקס כותב 07/12/2017 583 צפיות אין תגובות

רת' וסלות' ישבו באחד הקרונות ברכבת.
סלות' הביט בחלון בחוסר עניין,מניח את ידו על ראשו.
הוא שלח את מבטו לרת',שרק הביט בו בהתרגשות.
"מה אתה רוצה?" שאל סלות' בבוז.
רת' צחקק ואז אמר:"רק מתרגש מהמשימה הראשונה שלנו ביחד!"
"אני לא הסכמתי לזה" סינן סלות' בקול חלש.
"חוץ מזה,לאיזו משימה אנחנו נוסעים בכלל?" הוא שאל וחזר להביט בחלון.
"אההה…" התחיל רת'.
"כן?" שאל סלות' מבלי להזיז אליו את מבטו.
"שכחתי" אמר רת' והניח יד מאחוריי ראשו.
"מה?!" צרח על סלות' והביט בו בכעס.
"אתה רוצה להגיד ששכחת מה אנחנו אמורים לעשות בכלל?!"
"תראה" אמר רת' "לא בדיוק הקדשתי זמן לחשוב,ראיתי משהו נחמד ולקחתי,זהו" הוא צחק.
"אתה.." סינן סלות' בכעס.
"הוו! אבל אני כן יודע לאן נוסעים!" רת' הוריד את ידו והצביע על החלון.
"אנחנו נוסעים לאוגטאביו! עיר השעשועים!" הוא קרא בקול.
"אוג..מה? בחיים לא שמעתי על זה" מלמל סלות'.
"הייתי שם פעם וזה מקום מדהים!" רת' פרס את ידיו לצדדים "המקום הוא יריד אחד ענק!"
"יריד אחד ענק,הא?" אמר סלות' וחזר להביט בחלון.
מרחוק,הוא יכל לראות גלגל ענק ואוהל ענקי.

לאחר כרבע שעה,הרכבת עצרה בתחנה.
"אווווווקייייי!" צרח רת' וקפץ מן הרכבת.
"אתה מוכן?!" הוא צרח והסתובב לסלות' והניף אגרוף באוויר.
"אל תערב אותי בזה" אמר סלות' בקול שקט וירד בצעדים איטיים מהרכבת.
"קדימה שותף!" רת' קרץ ושלח את אגרופו והרים אגודל.
"היי היי,אני כבר אמרתי שלא הסכמתי לזה,אני פה רק כי גררת אותי" אמר סלות' בנימת כעס.
"אתם בטח המכשפים!" הם שמעו קול והסתובבו לכיוונו.
אדם מבוגר,שיער חום קצר,שפם וזקן חומים,לבוש בחולצה ירוקה ומכנס עור עבה חום צעד אליהם.
"אתם המכשפים שקראתי להם,נכון?" הוא שאל ושלח את ידו קדימה.
"נכון מאוד!" קרא רת' ולחץ את ידו של האיש. "קוראים לי רת',וזה שמאחוריי הוא סלות'" אמר רת' ושלח את ידו אחורה אל סלות'.
"הו,נעים להכיר" סלות' הנהן אל האיש.
"כן!" אמר האיש והנהן חזרה. "תקראו לי טרוור,אני מנהל את מופע הרקדנים!"
"הווו! הרקדנים של אוגטאביו!" קרא רת' ועיניו נצצו "ראיתי כל כך הרבה מופעים שלהם! אתה באמת אמן!"
"הו הו,תודה רבה לך" צחק טרוור "למעשה,אני קצת נבוך,אני מרגיש שהבקשה שביקשתי לא נאותה".
"על מה אתה מדבר!" קרא רת' "כל בקשה ממך תקבל מענה מאיתנו!" רת' טפח עם אגרופו בחזהו.
"לגבי זה" אמר סלות' והתקדם אליהם "אני לא קיבלתי פרטים מלאים על המשימה,תוכל להאיר קצת אור עליה?"
"אבל זה די פשוט" אמר טרוור בבלבול "אתם פשוט צריכים להחליף שני רקדנים,זה הכל".
רת' וסלות' בהו בטרוור מבלי לשנות את הבעתיהם.
"מה?" לבסוף שניהם צעקו.
"אה,כן" אמר טרוור "זו הרי המשימה שבאתם לבצע,לא?" הוא הביט ברת' בבלבול.
"כן,רת'" סלות' סינן "זו המשימה שבאנו לבצע?"
"אה-אה-אה" רת' מלמל ושקשק.
"אני חושב?"

בצד השני של העיר,במבנה נטוש,ישבו שני אנשים בפאב שנסגר לפני שנים.
אחד מהם עמד ליד קיר המשקאות,וניגב עם מטפחת כוס שקופה.
השני ישב בדלפק,יד אחת על השלוחן יד שנייה מזחיקה בכוס מלאה במשקה אלכוהול שהייתה מונחת על השולחן,ובקצה הימני של פיו סיגרייה.
הוא שאף ממנה,ובצד השמאלי של פיו נשף את העשן.
"הוא אמר הלילה" אמר האיש שישב בדלפק. גיצי סיגריה חלשים נופלים על השולחן.
"הלילה" הסכים איתו השני שכעת סיים לנקות את כוס,והרים אותה מול עיניו כדי לבחון האם היא נקייה מספיק.
"שמעת? הזמינו שני מכשפים לכאן היום" הוא נשף עוד עשן,שהתפזר ברחבי הפאב.
"באמת? משהו שצריך להזהר ממנו?" אמר השני והניח את הכוס על השולחן.
"סך הכל שני ילדים. לא משהו רציני" הראשון הרים את ידו שהייתה על השולחן והציא מפיו את הסיגרייה,נושף עשן רב.
"הם עדיין מגילדת מכשפים אבל. ואם הם הוזמנו,עדיין צריך להזהר" הוא כיבה את הסיגרייה על השולחן,בעוד שעשן קל יוצא ממנה.
"ילדים הא? מעניין" אמר השני ומזג משקה לכוס "כמה זמן עבר מאז שהרגתי שחצנים כאלה?"
"קרקנוס!" קרא הראשון ומחץ באצבעותיו את הסיגרייה "אמרתי לך שעדיין צריך להזהר! אתה לא שמעת על שלושת הילדים המכשפים שנמצאים תמיד באותו צוות?!" הוא אמר בקול חזק.
"זה לא משנה,עכשיו הם רק שניים לא? אז אלה לא הם" אמר השני והרים את כוסו לאוויר.
"לחיי הניצחון" הוא אמר ושתה מכוסו. הוא שתה הכל בלגימה אחת,וכשסיים,הניח את הכוס על השולחן. לאחר כשנייה,הכוס התנפצה בידו.
אחד אחרי השני,בקבוקי שתייה התנפצו מאחוריו. האלכוהול נזל מן המדפים לרצפה,מתערבב עם שלוליות הדם.
"לחיי הניצחון" אמר השני,כאשר עשן רב יוצא מן הסיגריה אותה הוא סיים וכיבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך