ושוב.

amarald 02/08/2021 297 צפיות 4 תגובות

לפעמים אני מרגישה עזובה לגמרי.

כמו כלום אחד גדול.

אז שותתי לי קצת ברחבי הרשת.

ונתקלתי באיזו עוד אמרה מטופשת.

האדם היחיד שהבטיח לנו שלא יעזוב אותנו וקיים זו אמא.

אמר המשפט.

וצרב לי קצת בעיינים.

וגם בלב.

ובגרון.

כי אמנם יש לי אמא.

אבל ההיא אף פעם לא עזבה אותי.

היא פשוט אף פעם לא הייתה שם מלכתחילה.

(פיזית כן.. טכנית כן..נפשית…).

אני שונאת את המשפטים הללו.

הם מערערים.

ואז אני נזכרת שאני שוב לבד.

לגמרי לבד בעולם.

והאנשים שחשבתי שהם \"נשמות תואמות\" שלי.

כמו אן. והנפשות שהיא מצאה.

אפילו לא טורחים להתקשר אליי.

במקרה הרע.
פשוט כבר אין תקשורת.
כי אולי..פשוט הסתבר שאנחנו לא \"נשמות תאומות\"

ובמקרה הטוב.
טורחים לכתוב לי-

יום עובר יום ואני לא מצליחה לחזור אלייך אם בא לך בינתיים להתכתב אני מתגעגעת

ואני.
כבר לא יודעת.
אם להתגעגע בחזרה.

או לא.

ואף אחד לא מבין.
כי לכולם יש יסודות.

אבל לי אין.

על מי בכלל עוד אפשר לסמוך.

לעזאזל.
אני יותר מידי-


תגובות (4)

הי.

סיפור עצוב. הדבר היחיד המנחם שיש לי להגיד, שיש גם ימים כאלה, שהעצב יותר מורגש, והכל נראה קודר יותר, אבל גם יש ימים אחרים, הם יותר טובים והדברים נראים קצת אחרת. יש בהם איזו תקווה.

אני לא מקטין את הסיפור האישי שלך. אני מניח שהוא מלווה אותך כל יום, אבל לפעמים רואים קצת יותר את האנשים שישנם שם ופחות את אלה שלא.

ניסיתי לחשוב איך המשפט האחרון היה אמור להסתיים. אני לא בטוח שידעתי להשלים.

ולגבי המשפט שלפניו, אני שוטטתי אתמול באינטרנט ומצאתי את המשפט הבא :
“The best way to find out if you can trust somebody is to trust them.” ארנסט המינגווי

02/08/2021 09:14

אני לא מקטין את הסיפור האישי שלך. אני מניח שהוא מלווה אותך כל יום, אבל לפעמים רואים קצת יותר את האנשים שישנם שם ופחות את אלה שלא.- לא הבנתי בדיוק למה התכוונת.

וגם אני לא ידעתי איך להשלים את המשפט האחרון. זה היה פשוט סוג של תסכול כזה.ששאני ככ. לא יודעת… קשה להסביר.

לגבי המשפט.
אבל מה עם לפעמים נמאס לבטוח?
הרי מה הטעם בכלל להתחבר חיבור חזק עם אנשים לשנה בערך, ואז זה דועך ונעלם?

זה פשוט דיי מייאש לעבור את התהליך הזה שוב ..

03/08/2021 00:08

'אני לא מקטין את הסיפור האישי שלך, אני מניח שהוא מלווה אותך כל יום' – אני לא מזלזל בקשיים שאת מתארת, אני מאמין לך. אני לא חושב שמדובר בקיטורים למשל. הקושי המשפחתי שתיארת הוא משהו שאני מניח שאת מרגישה ביום-יום.

'אבל לפעמים רואים קצת יותר את האנשים שישנם שם ופחות את אלה שלא' – יש ימים שמצב הרוח שלנו קצת יותר טוב, ואז אנחנו מצליחים לראות גם את הטוב. פתאום אנחנו רואים את המחווה של החבר או החברה. מישהו מתעניין בשלומנו וזה נעים יותר, ובאותם רגעים חושבים פחות על האנשים שלא היו שם בשבילנו. באותו רגע טוב לנו. אני מנסה להגיד שיהיו גם ימים כאלה. מאחל שיהיו יותר כאלה.

אני חושב שגם במשפט של המינגווי יש קצת מהתסכול שאת מדברת עליו, הוא היה שותף לתחושות שלך. אנשים נכנסים ויוצאים מחיינו. קשרים לפעמים דועכים. גם בין בני זוג. זה חלק מהעולם.
אני מניח שחלק מהחוויות שעברת גם גורמות לך אולי פחות לסמוך על אנשים, אולי להתאכזב יותר.
אני לא חושב שמצבי במשך זמן רב היה טוב משלך. אני לא חושב שאני במקום שיכול לתת עצה טובה או פתרון. אני יכול להעיד על עצמי, שהבדידות שהרגשתי היתה קשורה למידת הציפיות שהיו לי מאנשים אחרים, והאכזבות כשלא עמדו בציפיות שלי.

יש כאלה שיראו בזה משהו עצוב. שכדי למצוא חברים הייתי צריך להנמיך ציפיות. שחברות אמיתית אולי לא קיימת. אני מרגיש, ששמתי את החברות במקום הגיוני, שלפני זה הציפיות שלי היו גבוהות מדי ולא ראליות. אין מישהו שמסתובב בעולם במטרה להציל אותנו. כל אחד נולד לחיות את החיים שלו. אנחנו יכולים למצוא דרך לשלב את החיים שלנו בשל מישהו אחר, אבל אנחנו לא יכולים לשאוב את החיים של אדם אחר, להכפיף אותם לרצונות שלנו.

אם כבר לתת עצה(שאני צריך לנסות אותה קודם על עצמי) זה לאפשר לעצמך להפתח לאנשים אחרים. מה שהם יבחרו לעשות זו החלטה שלהם. אין טעם לכעוס על מישהו שבחר לא להישאר או להעלב מזה. זו גם כנראה לא היתה המטרה של אותו אדם. מתקדמים להבא בתור.

לפעמים אנחנו אולי צריכים לשנות דברים בעצמינו. לגדול ולהתפתח. לפעמים אנחנו גם צריכים להזכיר לעצמינו שאנחנו לא כאלה גרועים. כשמישהו יאהב אותנו ויעיר לנו שיש משהו בנו שמפריע, שפוגע בקשר, שם שווה להתעכב ולבחון.

יצאה לי מגילה.

03/08/2021 08:38

מגילה דיי מושקעת
אקח את הדברים לתשות ליבי
תודה💙

04/08/2021 21:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך