אני עולה חדשה לכן כנראה יש הרבה שגיאות כתיב. מקווה שתהנו ותגיבו בכל זאת :)

הזונה לא עונה

02/05/2016 1371 צפיות 2 תגובות
אני עולה חדשה לכן כנראה יש הרבה שגיאות כתיב. מקווה שתהנו ותגיבו בכל זאת :)

13:35 בלילה. 5 באפריל.
אמ… היי.. אני יודע שלא דיברנו כבר הרבה זמן..ושאת מתעלמת ממני ותכלס לא מזיז לך בלעדיי…אבל אני הייתי חייב לשלוח לך הודעה,אני ל מצליח לישון כבר חודש והבנתי שהבעיה היא את פוליטיקה יקרה… אני לא רוצה להשאיר את זה ככה כי יהיה תמיד משהוא במשוטף,תכלס אחריי כל מה שעברנו יחד אפשר להגיד שאת אני ואני את.. אשמח אם אם תעני לי ותסבירי לי טיפה,ראיתי שעברת הרבה עם כל מה שעוברת המדינה.
13:37 נראה,שני ויי כחול.
2:55 בצהרים. 8 באפריל.
את עדיין מתאלמת ממני פוליטיקה? מה אנחנו ילדים? אני רק רוצה תשובות בלי הרבה סיבוכים.. בחייאת אל תעשי את עצמך עסוקה,אמרת שאת פה בשבילי תמיד זה דיי בגידה אם את לא עונה. אני יודע שעברו עלייך ימים לא פשוטים,הכינרת מלוכלכת,יש רוצח סידרתי באוויר ואוטובוסים מתנגשים.. אבל את יודעת מה? זה באשמתך כי את לא משתפת אותי במה שעובר עלייך.. את רק מתרחכת, את שומרת הכל בסוד ופעם ב איזה אמירה זורקת.. ואפילו לא לי את אומרת מה קורה אלה לאובמה ולעולם.. מה איתי? אני לא שווה את העידכון ואת הזמן? יאללה פוליטיקה אני מתקשר .. לא יכול עם המרחק הזה,תקומי מהמיטה ונדבר.
3:01 נראה,שני ויי כחול. 3 שיחות שלא נענו.
5:12 אחר הצהרים 11 באפריל.
שמעי שאת בת זונה,כמה כפויית טובה את יכולה להיות? למה שנינו יודעים שבלעדיי את לא יכולה לחיות.. אז מה הבעיות שלך למה את מתעלמת? חלאס כמו ילדה בת חמש את מתנהגת לא עונה ובסתר עושה סידורים, את מה שאת אמורה להגיד לי בפנים?! תגידי השתגעת מה עובר עלייך את לא מבינה שניינו קשורים? למה אני צריך לגלום דרך הcnn שעוד לא תפסת את המחבלים? חלאס כבר תתעוררי אני אומר לך שאני רוצה לעזור! אני לא מבין למה אני צריך ללכת סחור וסחור ולחפש ולרגל כדיי להבין מה את עושה,הבטחת לי שאת פה בשבילי מה את רוצה?שאני אתעלם גם שאני אמשיך בחיים? שאני אטוס לקליפורניה ושאשכח ממך בעזרת סמים? את יודעת מה עצבנת ויצאת שקרנית מסריחה.. עלאק אני פה בשבילך,באמת תודה.  לכי לכי לאובמה נראה מה הוא יגיד,אבל כשתצטרכי תמיכה ממני בפתק לבן אני יגיב.  זדייני פוליטיקה וויתרתי.. התגברתי עלייך, לכי תפסי לך איזה אידיוט אחר שיעקוב אחרייך.
5:13 אחר הצהרים
נראה שניי ויי כחול. דממה זה הכל.


תגובות (2)

ממש ממש אהבתי את הכתיבה שלך

02/05/2016 14:21

מאוד יפה מה שכתבת

11/05/2016 19:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך