דברים מטומטמים שקופצים לי לראש

Gray 11/12/2017 749 צפיות תגובה אחת

אממ… היי!
אז כמו שבטח ראיתם (כאילו, אם אתם מתחברים לאתר בתדירות גבוהה או בכלל נכנסים לסיפורים שלי) (סליחה, לא התכוונתי להתחיל עם כזאת הערכה עצמית נמוכה. אני אתחיל מחדש.)

אז שוב, היי.
אם אתם מתחברים לאתר יותר מפעם בשנה, אז אתם פחות או יותר יודעים שאני לא מעלה בבת אחת הרבה סיפורים. אבל כבר העלתי את "בדרך לתל אביב" (שהוא כנראה אחד מהסיפורים הקצרים הכי ארוכים שכתבתי) ואמרתי לעצמי שאפשר כבר על הדרך לדבר על כמה דברים.
קודם כל, כמה אנשים שאלו אותי אם אני בן או בת. אני מניחה שזה באמת מבלבל, כי לפעמים אני כותבת בלשון נקבה ולפעמים בלשון זכר (אני גם מקבלת את שתי לשונות הפנייה). יש לזה כמה סיבות. העיקרית- נייטרליות. אני רוצה להרגיל את עצמי לכתוב בשתי נקודות הפנייה, מה שעוזר לי מאוד בסיפורים שבהן נקודת המבט משתנה ודברים כאלו. סיבה שניה- אמינות של תגובות. אני לא מאשימה פה אף אחד בשוביניזם או במשהו כזה. אני פשוט רוצה שאנשים שמכירים אותי ביומיום (אם הם במקרה פעילים פה באתר) לא יכתבו לי תגובות טובות גם כשהסיפור נוראי (בגלל זה גם אני משתמשת בשם גריי ולא בשם האמיתי שלי. חוץ מזה שגריי זה שם נחמד). חוץ מזה, כשהתחלתי לכתוב פה לא הייתי בטוחה מה המגדר שלי וחשבתי שהכתיבה בשתי לשונות הפנייה תוכל לעזור לי להבין (עכשיו זה כבר לא משנה לי.)
אם אני כבר כותב את כל זה, סתם מעניין אותי לדעת אם כשאתם קוראים פה סיפור, אתם קוראים גם את כל התגובות? אני פשוט רוצה לוודא שאני לא היחיד עם השריטה הזאת פה :)

אממ… זה הכל, נראה לי.
וואו, ממש נחמד להוציא לכאן חלק מהשטויות שמסתובבות לי בראש.
תודה שקראתם!


תגובות (1)

לא. את לא היחידה XD זה קשה לי עם חוסר הידיעה הזאת של מה אחרים חשבו על זה?
שטויות זה נחמד. צריך להמשיך להוציא שטויות~

14/12/2017 17:19
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך