הבריחה- הודעה

Lola Rose 10/12/2017 573 צפיות אין תגובות

הרבה זמן שאני לא מעלה פרק נוסף מסיפור הבריחה.. למען האמת אני כבר לא כותבת כמו פעם,בתדירות גבוהה, ואם כן אז זה רק כדי לסדר את המחשבות שמפריעות לי לישון.
הן נודדות לכיוון העתיד וגורמות לי לשאול שאלות, אשר אליהן איני יודעת לענות.
כפי שרואים בדף הפרופיל שלי.. הספקתי להיות באתר הזה לפני כמה שנים,קראתי סיפורים מדהימים שלצערי נעצרו לפני הסוף והבטחתי לעצמי שאם אי פעם אכתוב סיפור,אעלה אותו לאתר עד סופו כדי להעניק לקוראים את ההנאה המירבית ולא אמתח אותם יותר מדי.
התחלתי בשירים.. כתבתי קצת פה ושם,מהר מאוד המורים בחטיבה התחילו "לריב" עליהם ולבקש ממני לכתוב שירים ולהקדיש להם אותם.. כתבתי על האופי של אחדים והתכונות שמאפיינות אותם..
לא משנה כמה ניסיתי לכתוב סיפור, זה פשוט לא הצליח.. העלילה נתקעה ולא היה מספיק נפח בשביל להחזיק אותה שלמה ורצופה.
בכיתה ט בערך ואולי מוקדם יותר נפרץ מחסום הכתיבה ויכולתי לכתוב סיפורים,"הבריחה" היה חלק מהם.
כתבתי אותו מזמן,לכן הניסוח שלו וקו העלילה לא היו לטעמי אז התחלתי לכתוב אותו מחדש.. להוסיף דברים,לשנות את הניסוח ועוד.
בסופו של דבר מה שרציתי לומר הוא שאני לוקחת הפסקה מהסיפור ועניין הכתיבה כדי לנסות לסדר כמה דברים בחיים שלי.
מבטיחה להמשיך לעבוד עליו ולהעלות אותו כשהקושי יירד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך