הודעה+קטע קצרצר שאשקול להפוך אותו לסיפור בהמשכים.

StrangeAngel 23/10/2014 728 צפיות 2 תגובות

סיפורי מלאכים (הקטע שדיברתי עליו):
ג'ני-
אני לא ממש יודעת איפה אני. אני יכולה לנחש שזה בעצם יער מן הסתם, לפי כמות העצים הירוקים, הגבוהים והיפיפיים. הגזע שלהם נבע באדמה, הם גדלו, ופשוט הביטו מהצד, וראו את כל היצורים שביקרו שם. כלומר, בני האדם. סופר לי שהם אנוכיים, נוטרי טינה, קנאים וזוכים לאהבה. זהו, שהדבר האחרון שסופר לי לא ממש מוכר לי. מלאכים אינם בעלי רגשות. אפשר להגיד שאנחנו דומים לרובוטים. אבל…אני קנאית ואנוכית. אני חושבת על עצמי יותר מדי, ומדי פעם כשמישהו כלשהו מצליח בדבר-מה, נוצרת בי קינאה עזה שאני נאלצת להסתיר. שלחו אותי לכאן בעקבות השנה השבעה-עשר שצברתי בחיי. עכשיו אני חיה חיים משל עצמי. התפקיד שלי הוא לגרום לאנשים להתאהב. מה שלא ממש ברור לי עד עכשיו.
– –
הודעה-
לגבי "פריקים", אני נאלצת לא להמשיך אותו כי הוא נראה בעיניי די צפוי, אני רוצה לכתוב משהו מקורי ומעניין.
מקווה שתבינו אותי.
אוהבת מלא-מלא; אנג' <3


תגובות (2)

תתחילי, זה נשמע מעניין…. את יכולה גם לעשות עם שמות לפני, כמו שעשו בז'אנר של הסיפורי ערסים (שאני פחות קורא את הז'אנרים האלה), שמות בכותרת אחרי "סיפורי מלאכים" ואני אשתדל לעקוב…

24/10/2014 07:30

    אין בעיה. אבל עד עכשיו לא הבנתי מה זה סיפורי ערסים..

    24/10/2014 07:40
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך