סתם כותבת
אין עוד שם לקטע, חשבתי אולי על "גלגל החיים" או "הלגלגל מסתובב"

הודעה וקטע חדש

סתם כותבת 01/06/2015 632 צפיות אין תגובות
אין עוד שם לקטע, חשבתי אולי על "גלגל החיים" או "הלגלגל מסתובב"

היי, מה קורה?
המון זמן שלא הייתה השראה ולכן לא כתבתי.
אני נמצאת בתקופה של בלגאן עצמי, של בילבול ושל בלגאנים חיצוניים, אז אני מקווה שאתם מבינים אותי.
ל-adisharvit ולשאר שמחכים להמשך של אחד מהסיפורים שלי, אני ימשיך אך לא עכשיו.

אוקיי, אז אני לא יחפור הרבה, כתבתי קטע חדש שממנו נובע סיפור שאם יהיה ביקוש אפרסם אותו, אז תגיבו גם לטוב וגם לרע.
מקווה שתהנו :)
שימו ברקע את השיר הזה: https://www.youtube.com/watch?v=RkuGhzECz4g
שלום אור
המון שנים לא דיברנו, האמת שהתגעגעתי.
וואלה איתי הכל בסדר, מה איתך?
אני זוכרת את אותו הנער שהייתי איתו בקשר.
את אותו נער שהיה החבר הכי טוב שלי.
את אותו נער שהתחלתי לאהוב.
את הנער שאהב אותי בימי החורף הקרים וגם בימי הקיץ הרותחים.
את כל מה שעברנו יחד, את העליות והירידות.
היינו בלתי מופרדים, אהבה פרחה.
עד אותו בוקר שגיליתי שאני בהריון.
היינו לפני גיוס, אתה הייתה אמור להתגייס באותו שבוע ואני אחרי שבועיים, אך בבוקר הזה שגיליתי על ההריון, קמתי ועזבתי.
פחדתי מהתגובה שלך, פחדתי שתכעס ושתעזוב אותי.
עזבתי את הבית, שברתי את החיסכון שלי וקניתי דירה במשותף עם שלי (חברה טובה שלי).
התחלתי לעבוד, חלק מהכסף נשאר לכלכלת הבית וחלק הלך ללימודים.
ילדתי שני ילדים מקסימים, בן ובת, אוראל זה הבן ומרי זאת הבת.
קראתי להם כך מכיוון שאוראל מזכיר לי אותך ובשמו יש את השם אור ומרי על שם סבתא רבא שלי, מרים.
אוקיי, אז למדתי ותוך כדי עבדתי, שלי עזרה לי לטפל בילדים וככה חלפו 7 שנים.
היום הילדים שלנו בני 7, כל כך גדולים, מהממים ומדהים כמה הם מזכירים אותך, כל פעם שאני חוזרת הביתה מאוחר, אני רואה את אור ישן בדיוק כמו שאתה הייתה, מכורבל בתוך השמיכה ובתנוחת עובר ומרי, איי, מרי כמה שהיא עקשנית, בדיוק כמוך, יודעת מה היא רוצה וגם משיגה זאת.
חבל שאתה לא מכיר אותם, מראלי שהייתה גאה בהם.
אור אני נורא מתגעגעת אלייך, אני עדיין אוהבת אותך, במשך 7 שנים, אני נכנסת כל לילה לבד למיטה ובוכה, אני כל כך בודדה.
אולי יום אחד אתה תקרא את המכתב הזה, אבל כנראה זה לא יקרה אף פעם, כי אין לי אומץ לשלוח אותו.
אני אוהבת אותך המון
שאנייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך