בקי
עלו והצליחו ♥♥♥♥♥♥♥

הודעה

בקי 19/10/2017 804 צפיות 5 תגובות
עלו והצליחו ♥♥♥♥♥♥♥

בקר טוב ושלום רב לכל הכותבות והכותבים באתר.

מסיבות אישיות הנני פורשת מהאתר למרות שהוא אהוב עלי מאד מאד וכתבתי אלפי סיפורים

אך התגובות שלא ניתנו לשום סיפור שלי הכעיסו אותי מאד וחשבתי שאני לא רצויה כעת באתר.

הצטרפו אליו המון צעירות וצעירים ומקומי אינו ביניכם.

אני מאחלת לכולם שנה טובה, שנה מתוקה, שנת הגשמת כל משאלה.

ממני בקי ♥


תגובות (5)

אני מצטערת אבל אני חייבת לומר לך את האמת, מה שאת עושה ממש טפשי.
בו הו לא קראו את הסיפור שלי אז אני אפרוש,
יש כאן כותבים שהתאמצו והשתדלו כל כך הרבה ולא זכו לטיפת צומת לב,
לא שמו לב לסיפור אחד ואת בורחת, מה יגידו אלו שלא שמו לב אליהם בכלל ואפילו לא יודעים שהם קיימים?
לפני שנתיים שהייתי חדשה תמיד הגבתי לכל לאלו שאין להם תגובות או שהם חדשים ותמיד הם היו כל כך אסירי תודה שמשהו הבחין בהם.
אנשים יודעים שאת קיימת, הגיבו לך על חלק מהסיפורים והשירים, את צריכה להבין שלא כל סיפור יהפוך הצלחה, וחלק מלהיות כותב טוב זה לדעת להתמודד אם אכזבות, אכזבות מהקוראים , מהאיכות , מהביקורות ומהכל.
דיי כבר , את לא ילדה קטנה נכון?
לא הגיע הזמן להתנהג מקצועי?
לא הלך, אוסיפים את השברים ומנסים שוב, חלק מהחייים זה לדעת לקום גם כשנופלים.
בהצלחה בנוגע להחלטה שלך, מקווה שתבחרי בחוכמה.

20/10/2017 00:21

בקר טוב ושבת מבורכת לך לב החיים!♥♥♥

ראשית מודה לך שהתייחסת להודעה שלי ולאחר שקראתי פעם אחרי פעם את התגובה שכנעת אותי ואני אשאר באתר ואמשיך לכתוב ולא אתייחס כלל וכלל לתגובות.
תבורכי ותודה על הכל ממני בקי ♥♥♥♥

21/10/2017 10:13

    תודה ובבקשה ואל תרגשי רע לגבי התגובות, זאת גם תקופה כזאת שהאתר קצת מת,
    שמחה שאת נשארת ותתייחסי למה שרפי אמר כי אני מסכימה איתו.

    21/10/2017 18:41

בקי יקרה.
זה באמת לא לעניין להודיע כל שני וחמישי שאת עוזבת את האתר. אנשים יפסיקו לקחת אותך ברצינות. באמת. וזה יהיה הכי כואב כי זה יהיה בלתי הפיך. משם לא תהיה לך דרך חזרה. אני כבר כתבתי לך את דעתי בעניין פעם, כשאיימת לקום ולעזוב. הפיתרון הוא להפסיק לחכות בכסיסת ציפורניים לתגובות. אם את אהבת את הסיפור שלך-תעלי אותו אל האתר. זה מה שחשוב. אל תחכי יותר לתגובות ואל תבני עליהן כלום. אני למשל, כבר שבועות שאינני זוכה לתגובות. האחרונות היו שלך. גם חדלתי להעלות כי זה מוריד מוטיבציה כשלא מתייחסים אלייך. אבל אם אני אחליט סופית לנטוש את האתר, ויש סיכוי גדול שזה יקרה, אני פשוט אמחק הכל מהמשבצת שלי, או איך שלא קוראים לזה, ואולי אשאיר כמה מילות פרדה פה.
אז פשוט תמשיכי בדרכך, פרסמי ותעברי הלאה. ואם מישהו יגיב לך זאת תהיה לך הפתעה נעימה.
שבוע טוב.

21/10/2017 18:28

,תודה רפי ואני שמחה ששבת לחיים כי כתבתי סיפור קצרצר עליך ובו הודיתי לך

ולא הייתה שום תגובה.

אומר לך בגלוי מי שלא יאמין לי שיבושם לו אני יכולה לכתוב כל מה שעולה על דעתי

ולעזוב כאשר ארגיש שתמו הסיפורים שלי כתבתי למעלה מ- 2500 סיפורים ואולי

לכותבים האחרים נמאס להם ממני חחחחח

שבת שלום ממני בקי ֱֱ!!!!!

27/10/2017 22:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך