הפסקת הכתיבה ?!?.

Stories :) 26/01/2015 832 צפיות 8 תגובות

אין לי ספק בכך שאני אוהבת לכתוב,לא יודעת עד כמה אני טובה בזה …אבל אני יודעת שאני אוהבת ,שזה עושה לי טוב ,ואני נהנת לקרוא את הדברים שאני כותבת ,וגם את הסיפורים של אחרים .
אבל כל עניין הכתיבה דורש אחריות ,סוג של התמדה ,למה אחרת הדברים נעלמים …
ההתחלה קשה מאוד ,אבל גם ההמשך קשה והסוף בכלל…ובכל להעביר את המחשבה לכתיבה דורשת מיומנות … אני נמצאת בנקודה שאני מאוד רוצה לכתוב ליצור אבל אין לי זמן ,מליון התחייבות על הראש (מבחנים,שתי בגרויות בסוף שנה ,התנדבות שבלעדיה אין תעודת בגרות ,משפחה חברים וכו') ,וגם שאני מוצאת זמן לכתוב אז אני כותבת ושומרת באיזה תיקיה ,כי שאני מפרסמת אני עושה שינוים,בנוסף אין לי כל כך מוטיבציה גם לפרסם את הסיפורים כי יוצאת שבסוף אני מתאכזבת מכך שהסיפור לא נכתב בדיוק כמו שאני רוצה ,וגם אני לא רואה שיש תגובות / קריאות , שלא תחשבו שאני כותבת בשביל התגובות ,פשוט זה נותן מרץ,מוטיבציה ,סוג של טריגר, וגם כאילו הציפיה שלכם הייתה גורמת לי לנסות כמה שפחות לאכזב ולכתוב ….
והייתי לומדת ומשתפרת בזכותכם .

-לפחות כרגע אני מחכה,לזמן פנוי,ולמוטיבציה
ואני אם כל הצער שלי מניחה את הדברים בצד ,אולי אני אמשיך לכתוב בפלאפון כמו שהייתי עושה לפני שפתחתי את המשתמש … למרות שרשמתי בפרופיל שאני מקווה שהפעם אני באמת אכתוב לתקופה ארוכה,זה לא החזיק מעמד … להתראות מקווה שלמרות הכל שנפגש בקרוב.
(אשתדל לקרוא ולנסות לעקוב אחרי סיפורים שלכם כמה שאני יכולה …)
אוהבת .


תגובות (8)

אני לא חושבת שזה עניין של התמדה ושזה לא יחזור.
הכישרון תמיד יהיה אצלך.

27/01/2015 21:30

    זה נכון , אבל הכונה שלי לכך שאם אני לא כותבת את הסיפור אז אני שוכחת את הפרטים הקטנים … לרוב אני שוכחת שיח בין דמיות , ואת מה שכל דמות אומרות בנוסח המקורי והראשוני שחשבתי , אני פשוט חושבת שהמחשבה הראשונית בשיח היא בדרך כלל ( או לפחות אצלי ) הכי יפה והכי מדויקת ואם לא רושמים את זה זמן קצר לאחר שחושבים הפרטים הקטנים שנותנים משהו נוסף נעלמים… יצא לי כבר לכתוב, דברים לאחר שנה שחשבתי על פרקים אבל לא רשמתי מידי , ואני יכולה להגיד שלא תמיד הצלחתי לשחזר את הדברים במדויק

    28/01/2015 23:47

אני כל כך מבינה אותך!! אני אמנם רק בט׳ ועדיין אין לי בגרויות.. אבל מבחנים, בחינם ועבודות יש בשפע! האודישנים למגמות השונות ובכללי הלחץ מהלימודים.. אימונים, חברים, משפחה, תנועה… הכל זה קצת יותר מידי לפעמים! ולפעמים גם אני לא מוצאת כל כך הרבה זמן לכתוב ויוצא שלפעמים הקוראות שלי מחכות הרבה זמן וכבר ממש לא נעים לי…
אני מקווה שתכתבי שיהיה לך זמן ושתהני מזה… כי זה לא שווה שתעשי את זה אם את עושה את זה בלחץ והעצבים כאין לך זמן אז את מזדרזת ולא מרוצה מהתוצאת ובסוף יוצא שאת לא נהנית:/
בהצלחה לך! ואני בטוחה שברגע שתחזרי לכתוב את תמשיכי מאותה הנקודה … כי כישרון לא נעלם כלכך מהר:)
בהצלחה!❤

28/01/2015 18:45

    תודה רבה על התגובה! , כיף לדעת שיש משהיא שמבינה את מה שאני מרגישה
    מקווה באמת לחזור לכתוב ♥️

    28/01/2015 23:48

אני יודעת שכתבת את זה די מזמן אבל בכל זאת , אני מבינה את הלחץ שלך וגם את המחוייבות שלך להשקיע בלימודים , להתנדב , משפחה , חברים , עבודות , מבחנים ובנוסף לכל זה , זמן לעצמך .
אבל בכל זאת חשוב לי לומר לך שאני לפחות ( למרות שלא העליתי עדיין כלום ) כותבת בשביל לפרוק , ברור שזה כיף שאנשים מגיבים וזה מוטיבציה וכוח ו.. הכל .
מה שאני מנסה להגיד ולא ממש מצליחה זה שאת צריכה לחשוב על האתר הזה לא בתור מחוייבות אלא בתור משהו טוב , שאת עושה בשביל עצמך ועל הדרך מקבלת טיפים לכתיבה , פרגון , כוח , אהבה , הערצה גם לפעמים.
בקיצור אני ממש מקווה שתחזרי לאתר מהר ותמשיכי לטפח את הכישרון הענק הזה שלך ותזכרי שגם אם את לא כותבת לעצמך אז את כותבת לי את הסיפורים המושלמים שלךךךך -_* .
אוהבת מלא מלא מלא , רון 3>

07/02/2015 20:30

    דבר ראשון תודה על שהבעת את דעתך
    את צודקת אני באמת צריכה לקחת את האתר ואת הכתיבה כמשהו חיובי , טוב , וכיף אבל זה באמת מתרחש בזמן שאני פנויה , ושאין לי דברים על הראש אז כולי בדבר ואז הכתיבה נעשת בשמחה ובכיף , בגלל זה הפסקת קצת לכתוב כי הטוב והשמחה קצת נעלם ואז ״טעם ״ הכתיבה קצת מריר … מקווה שאולי בקרוב אני אהיה פנויה לכתוב ולפרסם .:)

    13/02/2015 15:08

    גם אני מקווה שתחזרי לכתוב ולפרסם כי גם מהפרק היחיד שהעלית ״החיים על פי נטלי״ התחברתי לסיפור , הזוי אני יודעת .
    וחוץ מזה , עצם זה שפירסמתי הודעה על זה שאת עומדת להפסיק את הכתיבה לזמן מה , ויותר מזה פירטת ! גורם לי להעריך אותך הרבה יותר ממה שכבר הערכתי .
    אני ראיתי כמה סיפורים של בנות מוכשרות באמת שפשוט הפסיקו לכתוב למשך שנה פלוס מינוס , ואפילו לא טרחו להגיד , לא שהן חייבות אבל בכל זאת אני באמת מעריכה אותך על ההודעה הזו וממש מקווה שתחזרי מהר ❤️❤️❤️

    15/02/2015 21:42

(לכתוב)

15/02/2015 21:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך