סתם כותבת
אלה התיאורים של שלושת הדמויות הכי חשובות בסיפור. תיאורים של דמויות אחרות יבואו בהמשך הסיפור, כשהן יופיעו.

התמודדות- תיאורים

סתם כותבת 02/05/2015 651 צפיות אין תגובות
אלה התיאורים של שלושת הדמויות הכי חשובות בסיפור. תיאורים של דמויות אחרות יבואו בהמשך הסיפור, כשהן יופיעו.

תיאורים:
עדי- בת 15.5, שיערה שחור גלי, עיניים בצבע חום דבש, קצת מלאה, היא מאוד דומה לאמא שלה גם במראה וגם באופי.
עדי היא נערה חכמה ונבונה, טובת לב, יפה (למרות שהיא חושבת שזה לא נכון), קודם כל היא תחשוב על מה שאחרים צריכים ורק אחרי זה על עצמה, היא בת להורים גרושים, אבא שלה לא נמצא ויש לה עוד אח שגדל איתה אצל אמא.
אמא- בת 43, שיערה שחור קצת מתולתל, עיניים בצבע חום.
לימור (אמא שלה) היא אישה שעברה המון בחיים, היא מגדלת את עדי ונתנאל (אח של עדי) לבד, תמיד דואגת להם להכל ואפילו ליותר מזה.
אושרי- בן 16, שיער שחור-תסרוקת מארינס, עיניים בצבע חום דבש, רזה, שרירי וגבוה ( לא עד כדי כך) ובקיצור חתיך אש.
אושרי הוא בעצם סוג של ערס, בעצם אי אפשר לתאר אותו כי הוא הכל מהכל, הוא ערס, אבל הוא גם לכם ברמות ולומד, הוא שותה ומעשן וסטוציונר, אבל גם מכבד בנות, הוא כמו פושע, אבל הוא סמוי באיזה ארגון שמאתר בני נוער שבעצם מתנהגים כמו הצד השני שלו (כמובן שאף אחד לא יודע על הקטע של הסמוי, אז שקט).
אי אפשר להבין אותו.
אוקיי אז תיאורים של הדמויות הכי חשובות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך