ZoeyAngel
צרות של פרפקציוניסטים בכיתה ט'

לפנות זמן לבקש סליחה

ZoeyAngel 22/10/2014 735 צפיות 6 תגובות
צרות של פרפקציוניסטים בכיתה ט'

לאחרונה אני מאוד עסוקה ואין לי זמן לכתוב. יש לי הרבה מבחנים עכשיו ואני מרגישה שאני באמת מסוגלת להשתפר ולהוציא ציונים יותר גבוהים ממה שהוצאתי..
מבחינת האתר נכשלתי- אני לא מצליחה לכתוב כל יום יותר. לא שכחתי כלום, אני עדיין מתחברת מדי פעם, אבל לא באותה מידה.
בכל מקרה זו לא הפסקה, זו פשות התנצלות על העצלנות שלי ועל חוסר היכולת שלי להישאר מסורה. אני עדיין קוראת tho
אני בכיתה ט' עכשיו, ויש מלא לחץ להצטיין או שלא תתקבל למגמה שאתה רוצה שנה הבאה. אני רוצה ביולוגיה והיסטוריה (תאמינו או לא, וזו למעשה החלטה שאני מאוד מהססת לגביה. היסטוריה? במה זה יעזור לך? טוב, זה ממש מעניין וקסום. תשפטו אם תרצו, זה עוד לא הוחלט גם ככה.) ולשניהם יש רף בגובה האימפייר סטייט. פעם אחת אני נכשלת במדעים? מספיק כדי להוריד אותי מהתחרות על ביולוגיה. הרבה רוצים את זה והמורה מסנן באכזריות לפחות חצי.


תגובות (6)

קודם כל תרגעי,
בלי פניקה. לחץ הוא הדבר הגרוע ביותר שאת יכולה לעשות.
בתור אחת שעכשיו במגמת ביולוגיה
(למרות שלא חשבתי שאצליח להיות בה ^^)
אני אומרת לך מה אני עשיתי,
בתחילת השנה הייתי לחוצה כמוך השקעתי והכל.
אחרי חודש חודשים את יודעת איך זה מזלזלים יורדים בציון
ומבינים שהפסקנו להשקיע.
במחצית השנייה השקעתי והכל הסתדר.
תאמיני לי שאני יודעת שהמורים רק רוצים השקעה.
יהיה בסדר :)

22/10/2014 14:43

רק שתדעי שאני הייתי גאונה בהיסטוריה, אבל פתאום התחלתי י' ו… פוף. הם מביאים לי איזה יוחנן הורנוס, ברצינות, אני את האנשים שלומדים איתי באותה כיתה לא זוכרת ואתם מצפים שאני אזכור איזה עשרה חשמונאים? גאד סייקס, תשאלו אותי על היסטוריה, לא על אנשים.
סליחה, הייתי חייבת לפרוק, עבר עלי יום זוועה. מבחן בפיזיקה עם בלאק אאוט ושאלות של חשיבה והסקת מסקנות, ועוד קיבלתי 58 במבחן בספרות ואיבדתי כל ביטחון עצמי.
בכל מקרה, את בוחרת לך דברים לא קלים, אבל בהצלחה לך איתם. אני מאמינה שאת יכולה לעשות את זה.

22/10/2014 14:44

    אם זה מעודד אותך אני גרועה במט'. ממש גרועה.

    22/10/2014 14:46

    גם אני. אני מקבלת שבעים ואני שלוש יחידות.
    ברצינות, ביסודי הייתי בקבוצה של הממש ממש טובים במתמטיקה, שהמנהלת נתנה להם שיעורי העשרה. [העשרה? אני לא מצליחה לאיית את זה. תקנו אותי בבקשה] התדרדרתי בהכל, ובמבחנים אני בכלל מתה כל פעם מחדש [חרדת בחינות, אבל זה אני איבחנתי את עצמי. אני די בטוחה שכן, או שזה סתם לחץ. כל בחינה מחדש, עד דמעות ואף בכי באמצע מבחן]

    22/10/2014 14:53

    אל תלחצי,
    המבחן לא יקבע לך את החיים!

    22/10/2014 15:08

    אבל הבגרות כן, ואם אני לא מצליחה אפילו במבחן אז למה שאני אצליח בבגרות?

    22/10/2014 17:43
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך