מוטיבציה!

17/06/2017 704 צפיות 3 תגובות

היי לכולם!
בדרך כלל אני נכנסת פעם בכמה שבועות לאתר, כותבת עדכון על החיים שלי, פורקת את מה שיש לי על הלב ושומרת את זה בטיוטות, אני לא נוהגת להעלות לכאן דברים אלא יותר כותבת יומן בשבילי אך החלטתי היום לכתוב לכם כמה מילים.
אני לא יודעת כרגע מי קורא את זה, מה המצב שלו בחיים, מה הגיל שלו, ואם הוא צריך עידוד בכלל אבל אני רוצה להגיד כמה דברים חשובים לכל מי שקורא את זה.
בתקופה האחרונה אין לי כל כך מצב רוח, אולי זה בגלל הלחץ מהבגרויות או הלחץ מהסביבה אבל יש לי הרגשה שכולנו חיים תחת "חוקים" ואשליות, בכל פעם שאני נכנסת לאינסטגרם אני רואה אנשים עם חיים זוהרים, יפים, מטיילים, לכולם יש בני זוג, כולם מצליחים, וזה לא רק באינסטגרם, כל פעם שאני רואה סרטונים בסנאפצאט של אנשים זה נראה כאילו החיים שלהם מלאים בכיף, בחברים, במשפחה.
אז לא, הם כמובן לא ישתפו אתכם ברגעים שהם בוכים, ברגעים שהם בבית עם בגדים פשוטים בלי איפור וסתם יושבים בספה בלי משהו לעשות, לכולנו יש דברים שקשים לנו ולפעמים החברה נותנת הרגשה כאילו לכולם יש חיים מושלמים ומדהימים ודי נמאס לי מזה.
אנחנו חיים בלחץ למצוא בן או בת זוג, חיים בלחץ להשיג את הגוף המושלם, להצטלם כל פעם שאנחנו הולכים לאנשהו כדי שאנשים יראו שאנחנו עושים משהו.
אז רציתי להגיד שהכל בסדר, כולנו משקרים ולכולנו יש ימים בלי מוטיבציה ללמוד, לצאת, לבלות או לעשות משהו וזה בסדר.
תמיד תזכרו שאתם רואים משהו אחד במסך אבל במציאות התמונה שונה לחלוטין, וגם אם היא לא שונה ואתם רואים אנשים שיש להם משהו שלכם אין, זה בסדר, הזמן שלכם יבוא, העתיד תמיד טוב יותר, לא משנה כמה אתם חושבים שרע לכם, המצב משתפר!
תודה לכל מי שקרא עד לכאן…….


תגובות (3)

מסכימה איתך מאוד, היה מאוד נחמד לקרוא את זה על הבוקר!

17/06/2017 11:00

היה כיף לקום בבוקר, לקרוא את הקטע ולהרגיש שאתה מחייך. תודה!

17/06/2017 13:51

צודקת! היום אנשים רוצים להראות לכל העולם שהם טובים, יפים, אהובים. מחפשים אישור, כי הם לא יודעים את זה מעצמם… אבל להיות לבד לא יודעים, תמיד בורחים לאוזניות לטלפון…

21/06/2017 23:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך