.My name is Yuval.
בבקשה תכתבו דמויות כי אין לי מספיק ואני רוצה להתחיל...

מעלה שוב את ההרשמה ל"במרוצת הזמן"

.My name is Yuval. 25/04/2017 1011 צפיות 17 תגובות
בבקשה תכתבו דמויות כי אין לי מספיק ואני רוצה להתחיל...

הקדמה:
חזרתי מבית הספר יום. אכלתי, התקלחתי והלכתי לעשות שיעורי בית, יום רגיל בסך הכל. פתחתי את הילקוט וראיתי בפנים ספר חום עב כרס שלא היה שם מקודם.
עזבתי הכל. משהו אמר לי להוציא את הספר, כאילו כיוון את היד שלי להוציא אותו מהתיק.
הוצאתי את הספר. פתחתי אותו בעמוד האחרון, עמוד 2017. ראיתי שכל מה שיש בספר זה שתים עשרה שורות בעמוד, ומספרים עד 31 במקסימום בכל שורה.
מה זה אמור להביע? לא הבנתי.
התחלתי לדפדף בספר. פתאום נגעתי באחד המספרים.
פתאום הגעתי לחדר לבן. לוחות שנה עפו מסביב. נבהלתי. ניסיתי לצרוח. שמתי לב ששנים, חודשים וימים משתנים.
עצמתי את העיניים חזק. ברחתי ולא רציתי לראות מה יקרה עכשיו…
****
אז אני אגיד לכם מה קרה אם לא הבנתם ;)
היא חזרה בזמן.
וכאן זה מגיע לדמויות שלכם ;)
הדמויות שאתם תכתבו יהיו דמויות של אנשים שהיא פוגשת במסעות שלה בזמן.
הם יכולים להיות בכל גיל, כל מראה, כל אופי ולחיות בכל שנה מתחת ל2017.
אני אעדיף שהם לא יהיו דמויות מוכרות מההיסטוריה אלא דמויות שאתם ממציאים.
תכתבו בתגובות
בן/בת:
שם:
גיל:
תקופה היסטורית:
שנה מדויקת:
אופי:
מראה חיצוני:


תגובות (17)

שם: פאולין לטיטיה רטורביאר גיל: 16 תקופה: תקופת נפוליאון שנה מדויקת: 1814 מראה: בלונדינית, חיוורת, דקה ועדינה, עיניים אפורות סוערות. אופי: מבחוץ היא נראית נערה לתפארת, בהחלט בת ראויה למשפחה בורגנית בצרפת. היא צייתנית, נעימה, אצילית, חכמה. אבל למען האמת פאולין מרדנית, אמיצה, שובבה, תחבולנית ושחקנית טובה. היא הבת השלישית, ואמורה להינשא בעוד שמונה חודשים לאנדרי פרנסואה בלרוז בן השמונה עשרה, בנו של מסייה פיליפן בלרוז- השותף של אביה בבנק. שם: אנדרי פרנסואה בלרוז גיל: 18 תקופה: תקופת ניפוליאון שנה מדוייקת: 1814 מראה: גבוה, נאה, תמיר, בהיר עור, בעל שיער חום שוקולדי ועיניים כהות עמוקות. אופי: אנדרי הוא מרדן נוראי ועם זאת גנטלמן מושלם. בבית הוא עושה הכל כדי להכעיס את הוריו ולמרוד, ועם חבריו הוא משתובב וחוגג, אך ליד הבנות הוא גנטלמן ללא רבב. אביו פתח בנק בשיתוף עם מסייה קלוד רטורביאר, ולאחרונה החליטו השניים לשדך את ילדיהם. בכל מקרה אחר אנדרי היה מתריס ומורד, אך הפעם הוא מסכים לשתף פעולה, כיוון שאת פאולין לטיטיה רטורביאר הוא אוהב עוד מהכיתה של מאדאם פאוושר…

25/04/2017 19:33

מה הדמות שלי ? מההרשמה הראשונה ? (אליוט )

25/04/2017 20:16

ההקדמה כתובה… יכלה להיכתב טוב יותר. היא נראית קצת כמו רשימת קניות (מושג שלמדתי עם הזמן). את פשוט כותבת מה היא עשתה. אין תיאורים, אז אני לא יכולה לדעת מה היא הרגישה כשהיא עשתה את זה. זה חשוב, אומנם אני יכולה להכניס תיאורים בעצמי בזמן הקריאה אבל כל העניין הוא שאת תגרמי לי להרגיש את מה שעובר לך בראש.
אני רק רוצה להגיד שאני באה ממקום של לעזור לך להשתפר ואם העלבתי אותך אני ממש מצטערת.
עכשיו לדמות:
שם: אדוארד (אדי) *שם משפחה אנגלי כלשהו*
גיל: 17
תקופה: בארוק
שנה מדויקת: 1696
מראה: בעל שיער שחור קצר ועיניים חומות – ירוקות. גבוה ובהיר עור. נאה למדי. לבוש בהידור וברוב הזמן גם רשמי ובעל יציבה זקופה ומבט רציני בעיניים.
אופי: רציני, הגיוני ולא מבין בדיחות. הוא לא נוהג לצחוק הרבה, בין היתר בגלל שברוב הזמן הוא לא בדיוק מבין מה רוצים ממנו.
אוהב מוסיקה ומנגן על פסנתר וכינור. הוא מתאמן בערך ארבע-חמש שעות ביום, מה שלא נותן לו יותר מדי זמן לחיי חברה.
הוא אדם צייתן, משתדל לרצות את הוריו ככל יכולתו ולא לאכזב אותם. הוא בא ממשפחה מכובדת וידועה ונחשב לבנם המשכיך ביותר, אז הוא משתדל להציג את עצמו בתור אחד כזה.
הוא אוהב חיות ויש לו סוס שעליו הוא רוכב ובערך היצור החי היחיד בעולם חוץ מהוריו שהוא מדבר איתו.
הוא משתוקק לחברים וסובל מהעובדה שאין לו זמן בשביל לרכוש כאלה. הוא בקושי יוצא מגדרי האחוזה של משפחתו והמגע הכי קרוב שלו עם אנשים זה בקונצרטים, וגם אז הוא נמצא על הבמה או בתאי הכבוד.
הוא נער סקרן שאוהב ללמוד ולחקור על דברים שמעניינים אותו והוא מרגיש כלוא בתוך ביתו ללא יכולת לצאת, למרות גודלו.
הוא תמיד רצה ללכת ליער, או לים, או בכלל לשוק או מקומות חברתיים, אך הוריו לא הרשו לו.
בתוך תוכו הוא רוצה לברוח, להתגנב מחוץ לשערי ביתו ולטייל ברחובות אנגליה. הוא אדם נחמד בסך הכל, פשוט לא יודע איך להביע זאת ומחכה לאדם הראשון שיפגוש (רצוי שיהיה בגילו) ושיוכל להתיידד איתו.

וואו, נראה לי שיצאה לי דמות ממש גרועה. מזמן לא הייתי בהרשמה. מקווה שהוא בסדר :)

25/04/2017 20:19

פלאצ'ק פדרמן.
גיל: 32
תקופה: המאה ה-20
שנה מדויקת: 1940
מקום: פולין
מקצוע: בנקאי(בן לשושלת בנקאים נכבדת)
מצב משפחתי: נשוי פלוס שניים.
חזות: 1.76 מ', רזה, חילוני במהותו.

האתגר שלך הוא: לתאר אותו במהלך כיבוש הנאצים את פולין ואיסוף היהודים, מה קורה לו ולמשפחתו כשהדמות שלך כמספרת נתקלת בו. אני מתנצל מראש אם זה נראה כאילו הטלתי עלייך להכין עבודה לבית הספר. בהצלחה.

25/04/2017 21:56

בת: ריסה לייס
שנה:1925
ארץ: ארצות הברית
אופי: עליזה, ערמומית, כריזמטית ופלרטטנית. יש לה קסם אישי והיא שותפה מעניינת לשיחה. היא טובת לב ומסוכנת בתור אויב.
מראה: שיער שחור, עיניים אפורות חייכניות ועור בהיר. יש לה שפתיים תפוחות יפות.
יש לה צורת גוף יפה בגלל שהיא נוהגת לרקוד במועדונים ולשיר.

נ.ב מה לגבי התחרות?

25/04/2017 23:23

אני אשתדל להעלות היום את התחרות

26/04/2017 08:24

וכולם התקבלו :)

26/04/2017 08:24

אני עדיין יכול לשלוח דמות או שמאוחר מדי?

27/04/2017 10:43

בהנחה שעוד לא מאוחר מדי:

אנדרו הייל
בן
תקופת הרנסנס, שנת 1553, רומא
חרוץ, חכם, מתחכם קצת, מסתיר טוב את רגשותיו ומפגין בעיקר בוז אל הסובבים אותו.
גבוה, שיער חום כהה קצר, פנים נשיות מעט, רזה מאוד.

27/04/2017 10:55

שכחתי להוסיף גיל: בן 19-20

27/04/2017 10:58

גם הוא התקבל

27/04/2017 16:14

אשמח עם תעלי אני פשוט שוקלת לעלות בעצמי תחרות ואני רוצה לדעת קודם מה התוצאה

27/04/2017 22:32

    אני מבטיחה שמחר זה יעלה .
    פשוט הייתי עמוסה מהלימודים ואני באמת מתנצלת על העיכוב.

    27/04/2017 23:29

אפשר להירשם עדיין?

07/05/2017 18:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך