מפתח העולמות: הרשמה!

מלאך ספיר 05/06/2015 1172 צפיות 21 תגובות
:)

הסיפור מספר על שלין, ומתחיל במכתב לאחיה ברייס.

שלין עברה דירה עם הוריה.
אחרי בערך חודש במקום החדש היא שמה לב למשהו מוזר, כמו אור חלש שנוצץ ביער.
חוץ ממנה 7 ילדים הלכו גם לגלות את הדבר.
זה היה מפתח חלוד למחצה ברגע שהם נגעו בו הם נעלמו מן העולם…האנושי לפחות.

והתעוררו בעולם אחר .
גמדים, טרולים, ענקים, מפלצות, מכשפים, אלפים, פיות ובני אדם כל אלה חיו באותו עולם.
כשפים, מלחמות ואירועים נוספים מתרחשים שם.

אני צריכה 6 אנשים את הבן אדם השבעי אני אמציא גיל 15-17
אני אבחר מכל אלה שתעשו
שם:
מראה:
אופי:
רקע:
הערות:

ואני צריכה עוד 4 תושבים של העולם הקסום:
נסיכת האלפים-
איש צעיר בן 18 שהצטרף אליהם-
אלף- (הוא צריך להיות אמיץ וטוב לב )
מכשף- (תעשו אותו זקן בן 173 ומסתורי)

כל שאר הדמויות שתתנו אני אשים אותם בסיפור שלי גם אז אל דאגה.


תגובות (21)

נסיכת האלפים:

05/06/2015 15:05

שם: ג'יינסלי זואי נייטפרינס

05/06/2015 15:06

תתעלמי ממה שכתבתי, הייתי מהאפליקציה וזה פשוט שלח.
נסיכת האלפים-
#שם: וויטרוז אניימון סנויי
#מראה: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20140906004457/worlds-divided/images/8/85/Nordic_elf_princess_by_zoozee-d5yuvrf.jpg
#אופי: קופצנית ומתוקה, היא מתנהגת כיאה לנסיכה, אבל מפאת העובדה שהיא נסיכת האלפים זה קצת שונה. היא מסתדרת עם זה טוב, ולא שונאת את זה. היא תעזור לכל אחד, והיא נאיבית למדי.
#רקע: תביאי לי עוד פרטים על האלפים ואני אכתוב לך, כי זה קשה לכתוב משהו בלי לדעת שומכלום על האלפים שלך.
#את יכולה להיכנס לפרופיל שלי וישם את הלחצן של השליחת הודעות? זה בוואלה, אני אענה לך מהר(: בהצלחה, הסיפור נשמע ממש נחמד.

05/06/2015 15:22

האיש הצעיר הוא כבר בעולם ששם? כי ככה אני אעשה אותו…

05/06/2015 15:27

שם בעברית:אביב שם באנגלית:קייט
מראה:שיער שתני חלק ארוך ועיניים כחולות
אופי:רקדנית היפ הופ, מכורה לשופינג,שחצנית,קצת סנובית אבל מתחברת לאנשים בקלות.
רקע:באה ממשפחה עשירה, 10 אחים, שלושה מהאחים שלה נהרגו בתאונת דרכים כשהייתה בת 12.
אשמח אם תצרפי:)

05/06/2015 16:03

שם: לוקאס – אבל בדרך כלל לא קוראים לו בשם כלשהו, אלא "יצור" או "אדם" – בדרך כלל כמילת גנאי.
גיל: 18
מראה: שיער בלונדיני מלוכלך (לא ממש ממש בלונדיני, אבל גם לא חום.. את מבינה), עור שזוף ובדרך כלל מלוכלך ומאובק, הוא לא ממש גבוה (גבוה מהממוצע לגילו בכמה סנטימטרים בלבד) והוא דיי חזק. הוא כמעט תמיד מלוכלך והבגדים היחידים שיש לו הם חולצת טי-שרט שחורה ומכנס כהה, שכמעט תמיד מאובקים.
אופי: במצבו הנוכחי הוא אדם מיואש, מבצע דברים כי הוא חייב. הוא שונא את כולם כמעט, והמצב דיי הדדי. הוא דיי מנותק משאר היצורים בעולם, מעדיף לא להתחבר ולעשות הכל לבד. הוא טיפוס עצמאי ולפעמים עקשן במידה מעצבנת. כרגע הוא עושה הכל בשביל שיהיה לו אוכל לאכול ואיפה שהוא לישון, אבל כל כמה לילות הוא חייב לעבור מקום, ככה שהוא רוב הזמן בנדידה. הוא צמחוני (מהסיבה שאין לו ממש דרך להשיג בשר).
באופן כללי, אם לוקאס נהנה ממה שהוא עושה, הוא יכול להצליח בזה מאוד. טיפוס מאוד מצליח, כשהוא מתלהב ממשהו הוא לא ממש מפסיק לעשות אותו ולהשתפר, אם יש אדם\יצור שיאהב – זה יהיה לנצח או עד שיבגוד בו, אם הוא ירגיש נאהב או מוערך כל הזמן הוא רק ישמח. לוקח זמן ללוקאס לבנות קשרים או אמון באחר, ובדרך כלל ינסה להעיף אנשים ממנו.
רקע: בגיל 10 אביו נפטר ממחלה קשה ואמו החליטה להינשא מחדש כדי שהוא ואחיו הגדול, ג'ק (שגדול ממנו בשנתיים), לא יגדלו בלי אבא. הוא ואחיו לא אהבו את האבא החדש בכלל, והוא היה מסתורי ומעצבן. רוב הזמן הוא בכל מקרה לא היה בבית, ובזמן שכן הוא היה עם אמא שלהם, ככה שיצא שהוא גדל רק עם אח.
במשך השנים לוק למד להבריז משיעורים, היה "הילד הרע" של השכבה (למרות שלא עישן או כל מיני דברים כאלה), הוא התחצף לאמא שלו ולאבא החורג – שהיה מרביץ לו בתגובה.
יום אחד הוא שמע את הוריו מדברים על לשלוח אותו לפנימייה צבאית. הוא התפרץ לשיחה וצעק על שניהם, ואז החליט לברוח מהבית לשארית השבוע כי.. מה יש לו לעשות בבית?
בסוף השבוע, שהוא כבר היה רעב ורצה לחזור הביתה, הוא ראה את אביו נוסע מהבית והחליט לעקוב אחריו. הוא גילה שאבא שלו ניצל את אמא שלו כל הזמן – הוא העביר את כל הכנסותיהם לבנק האישי שלו, הוא גילה שהוא עשה זאת כמה כמה פעמים ורצח את כל נשותיו האחרות. בסופו של דבר אביו ראה אותו, והוא מיהר לברוח.
הוא רץ הביתה ואבא שלו הצליח לתפוס אותו לפני, ואיים עליו שאם יגלה דבר יהרוג גם אותו. לוקאס בלית ברירה הסכים וחזר הביתה בלי לומר דבר.
כל היום אח שלו הגדול הציק לו ושאל מה קרה, כי ראה שהוא מוטרד, אך הוא לא אמר דבר. באותו לילה לוקאס התעורר בניעורים נוראיים, שם ראה את אביו החורג תופס בידו ומרים אותו בכוח. "אתה לא חושב שאני באמת אאמין לך, נכון?"
לוקאס התחיל לצרוח ולנסות להשתחרר ואביו הוציא אקדח. מהרעשים החזקים אמו עלתה לקומה וראתה את האקדח בידו של בעלה, והוא בתגובה ירה בה כמה פעמים. לוק התחיל לבכות ולצרוח את שמה. הוא הצליח להימלט מאחיזתו ורץ מן החדר לחדר הראשון שראה – זה היה החדר של אחיו. לא לקח הרבה זמן עד שגם הוא נרצח.
לוקאס הצליח לברוח ליער, שם איכשהו הוא מצא את הכניסה לעולם השני. פצוע ומותש, הוא ידע שאם יחזור הוא ימות או שיואשם ברצח משפחתו, וכבר החליט להישאר בעולם ולהיות מוכרז כנעדר או מת.
הערות: יצורי העולם הזה לא קיבלו אותו בשמחה, והוא נאלץ להתמודד כמעט בעצמו. הוא שם מגיל 15. היצור היחיד שעזר לו הייתה אלפית נחמדה.

05/06/2015 16:29

שם: בריג'יט סילבר-מון
זן: אלף
גיל: 16
מראה: בלונדיני ארוך ומטופח, עור בהיר, עיינים חומות, אוזניים מחודדות.
אופי: אוהבת ילדים, אוהבת בע"ח, ביישנית, שקטה, מפוחדת, לא אוהבת חברה.
רקע: כשהיתה בבית ספר (לאלפים?) עשו עליה חרם מגיל 8 עד שהיא עזבה את הבית ספר, היו מרביצים לה כמעט מידי יום. כשהיא הייתה בת 10 אבא שלה השתכר (או לא התשכר אם בא לך) וניסה להרוג אותה אז היא ושמונת האחיות ושניי האחים שלה התפזרו ונישלחו לאימוץ, אבל היא עדיין נשארה באותו בית ספר.
הערות: כמו שאמרתי יש לה עשרה אחים בסך הכל, היא שונאת כל אחד ואחד מהם. שחכתי להגיד שאמא שלה מתה ממנת יתר של סמים כשהיא הייתה בת 9.

הסיפור נשמע יפה מאוד! סורי על הדמות המסובכת, את יכולה לשנות אותה איך שיתאים לך. אין מצב שאני לא קוראת!

05/06/2015 16:39

אני אתחיל כשיהיו לי עוד בנים-
אני לא צריכה עוד בנות, אבל בנים אני חייבת.
אני אתחיל היום אם יהיו דמויות של בנים.

07/06/2015 14:40

שם: ג'ק מיילס
גיל: 16 \ בגיל של הדמות הראשית
מראה: עיניים כחולות-ירקרקות (יותר כחול מירוק, הצבע משולב ומזכיר טורקיז) שיער חום כהה ופרוע, אף ישר עם כמה נמשים בודדים וכמעט שלא נראים לעין, צבע עור בהיר. הוא גבוה מרוב הבנות בשכבת הגילאים שלו אבל לא יותר מרוב הבנים ויש לו משקפיים. הוא דיי כחוש, אבל לא ממש – זה בגלל שהוא לא אוכל הרבה. הוא משתדל להתאמן על השרירים שלו כדי להיות מקובל יותר, או פחות "חנון". הוא דיי חזק ושרירי, אבל זה לא ממש נראה ככה. אם הוא יוכל הוא יוכל לפתח שרירים בולטים יותר לעין. יש לו זיכרון צילומי מעולה.
אופי: ג'ק הוא הבחור הכי ביישן בעולם. בדרך כלל שאנשים מתקרבים אליו ויוצרים אתו קשר עין הוא נרתע, מפחד טהור ממה שיכול לקרות בעתיד הקרוב. הוא חכם ויודע להסיק מסקנות טוב, הוא יצירתי וברגעי לחץ אמיתיים הוא מתפקד מעולה, הוא מנהיג ובטוח בעצמו הרבה יותר משאר הזמן. הוא לא באמת אוהב ללמוד (בניגוד למה שכולם חושבים עליו) אבל אין לו מה לעשות חוץ מזה. למרות שהוא ממש פיקח וחכם, הוא יכול להיות תמים במידה מגוחכת. הוא בדרך כלל לא מבין בדיחות (או ציניות לצורך העיניין) שמספרים לו, כי הוא לא מגיע למצב שמישהו (חבר, איש, אדם) מספר לו בדיחה בחיים, ולכן הוא בטוח שכל מה שאומרים לו הוא רציני או בכוונה ללעג. פעם הוא שמע מכמה נערות מכיתתו אומרות שאולי הוא יכל להיות חמוד אם לא היו לו משקפיים – ומאז כל יום הוא היה עומד מול המראה ומוריד את המשקפיים, לבדוק אם אולי זה .. נכון? ואם אולי כך יפסיקו ללעוג לו. הוא לא ממש עיוור בלי המשקפיים אבל הוא רואה דיי מטושטש בלעדיהם, אבל לאט לאט הוא יכול להתרגל לטשטוש שמתחדד מעט עם הזמן, ולכן בהפסקות הוא מנסה ללכת בלי משקפיים ל-20 הדקות האומללות. בנוסף יש לו פחד מחיות טרף גדולות, כמו היפופוטמים, אריות, דובים וכו' (בכללי מחיות גדולות שנוהמות).
רקע: לג'ק היה אח תאום, שהיה חברו הטוב ביותר. קראו לו דין, והוא נראה אותו דבר מלבד שערו המעט יותר בהיר,עיניים שנוטות לצבע ירקרק יותר ואף שנוטה טיפה יותר לימין משלו. הוא היה גדול מג'ק בארבע דקות -25 שניות בדיוק, ודין תמיד צחק עליו על כך ותמיד דרש זכויות אח גדול.
מגיל צעיר דין וג'ק עשו הכל ביחד, וקצת התבודדו משאר הילדים. מהכיתות הראשונות ביסודי הודבק לכל אחד מהם שם לעג [של ג'ק היה ג'וק (בדיחה באנגלית)] אבל הם דיי התעלמו מזה.
כשהאחים גדלו, הכישרון העצום של דין בציור התפרסם. הוא השתת, בתחרות ציור עירונית לכל הגילאים, וניצח ילדים שהיו גדולים ממנו ב-10 שנים. מאז הוא החל לזכות בפרסים ונפתח לאנשים חדשים, וג'ק נשאר לבד.
לאט לאט הוא ואחיו כבר לא דיברו. דין היה עסוק בעיניו ולג'ק כל התעסוקות ביום נהרסו. במשך שנים הוא היה עוזר בבית, נהפך לתלמיד מצטיין ועושה הכל כדי לא לחשוב על דין – וחלילה לא לכעוס עליו.
כשהם היו בני 13 דין, ג'ק ואבא שלהם יצאו למחנאות. במדורה שהם הקימו החל ריב ענק בין דין לג'ק עד שלפתע ג'ק צעק שהוא בכל מקרה מתעלם ממנו כבר שנים. האבא החליט להשאיר אותם לבד ולדבר (הוא אמר להם שהוא יחכה ליד המכונית).
ג'ק שפך את ליבו ואמר את כל מה שהרגיש. הוא אמר שהוא מרגיש שאחיו נטש אותו והשאיר אותו לבד, שלא אכפת לו ממנו יותר ושהוא היה החבר היחיד שלו ועכשיו הוא לבד. דין רק נחר בבוז ואמר שזאת לא בעיה שלו שהוא טוב במשהו ושיש לו חברים. הויכוח התלהט ובסופו של דבר ג'ק צעק על דין שהוא שונא אותו והלוואי שהם לא היו אחים (בדרמת ילדים).
האחים הכועסים החלו ללכת לכיוון המכונים כדי לבקש מאביהם לחזור הביתה, אבל אביהם לא היה שם. הם שמעו לפתע צעקה מקול אביהם ומהר רצו לבדוק. הם ראו דוב גדול עם שיניים חשופות ומפחידות תוקף את אביהם הפצוע. ג'ק כמעט התחיל לבכות בפחד, אבל דין החל לזרוק על הדוב אבנים וקרא לג'ק להתאפס ולעזור לו. הדוב התעצבן ופנה לאחים הקטנים, שבזמן שאביהם ניסה לגרור את עצמו לכיוונם (הוא שבר את רגלו הימנית ושתי ידיו). האחים זרקו על הדוב כל מה שראו וצעקו לעזרה, אך ללא הועיל. הם ניסו לברוח אל תוך היער אבל הדוב רץ אחריהם והשיג אותם. הוא נשך בחזקה את ג'ק שצרח ודין התנגש בדב. הדוב העיף את ג'ק על עץ ותפס בדין והחל לנשוך אותו ולהכות בילדון עד שפניו התמלאו בדם. ג'ק ניסה לקום ולעזור אך בקושי הצליח לקום, הוא צעק לדין ובכה. לקח דיי הרבה זמן עד שהגיעו כוחות שמורת הטבע ואמבולנס למקום, הבריחו את הדוב ולקחו את השלישייה לבית חולים.
לאחר לילה קשה במיוחד המשפחה התבשרה לאמת הקשה שיקיריהם, דין, נהרג בקרב נגד הדוב, וכעת ג'ק הוא בן יחיד.
הוא נשאר לבדו, בקושי אוכל מטראומות נוראיות, הוא נעשה צמחוני כי הוא לא יכול להסתכל על בשר בלי לראות את פניו של דין במוחו, הוא ניסה לעשות הכל בשביל לשכוח, אך בכה בלי הפסק בלילות.
הוא גדל להיות ילד מוכה בבית הספר שלו, וכמעט רוב השכבה התאכזרה אליו. בגיל 15 (שנתיים אחרי) הוא התחיל לבדוק מידע על דובים, ורצה לחפש את הדוב הזה ולהרוג אותו כנקמה על מותו של דין.
הוא תפס טרמפ לאותו יער והחל בחיפושים אחרי הדוב, הוא חיפש את אותו דוב שעות, גם אחרי שהחשיך הוא המשיך לחפש, כי החליט שזה הזמן לנקום. הוא כבר לא פוחד. הוא ידע גם שיזהה את אותו דוב. הוא החזיק איתו רובה ציד והמשיך בחיפוש.
בסופו של דבר הוא ראה את אותו דוב בדיוק. הוא טען את האקדח וצעק "בשביל דין!" הדוב ברח, וג'ק רדף אחריו. הוא הצליח לירות בדוב בגבו כשלפתע נעלם באור ירוק ומוזר שנעלם תוך כמה שניות. ג'ק לא הבין מה קורה ורצה לבדוק את זה, אך כמה דקות אחרי זה שמע ברמקול את הוריו צועקים את שמו, וידע שהוא בצרות צרורות.
הוא הלך משם ובמחברת שרטט את מה שראה וכל פעם העלה מחשבות- מה זה יכול להיות? כל מה שהוא רצה זה להרוג את הדוב הזה, ועכשיו הוא עמוק בתוך הצרות.

הערות: אני יודעת שבדרך כלל אני עושה מהרקע חצי-סיפור כזה, אבל אין לו כוח. עברתי יום ארוך ובא לי שהוא יגמר. מצטערת אם זה כל כך נורא.

07/06/2015 21:49
uta uta

יש לי עוד למה להירשם? כאילו איזו דמות לעשות שאת צריכה :)

08/06/2015 15:20

    את יכולה לעשות לי דמות כמו אלף או גמד או מה שתרצי :)
    לי זה לא משנה.

    08/06/2015 16:21

שם: אלברט (אל בקיצור)
מראה: שיער חום מטולטל, עיניים כתומות-חומות, יש לו גוף מפוסל ושרירי. בעל נמשים.
אופי: לעומט גופו, הוא מאוד חכם. הוא תמיד רצה להיות מדען, ותמיד שואף לדעת עוד על הכול. הוא מוכשר בחשבון, ובכל תחום אחר. הוא שונא כאשר אנשים שואלים אותו מה הטריק שלו לחוזקו, וזה בא ממחלה טובה שנמצאת בדמו. הוא אמיץ, ותמיד רוצה לחלוק ולהוכיח את ידעו הנרחב. מצחיק, ורציני בו זמנית, לא ציני.
רקע: הוא גדל בבית עשיר ששואף רק ליותר. הוא תמיד ידע שמשהוא אחר מסתובב בעולמם ותמיד אהב לחקור זאת, אף על פי שמעולם לא סיפר על כך.
אביו מת בעודו בן ארבע עשר, ואמו כשנה לאחר מכן בגלל סרטן.
הוא לובש את השעון היוקרתי של אביו, ואת כובע היאנקיז של אמו כשהייתה בגילו.
מאז שהם מתו הוא חי עם דודו, שהיה טוב אליו. אף על פי שאין לו על מה להתלונן, הוא מוצא את עצמו מאשים אחרים בבעיותיו.

08/06/2015 15:37

אני אשמח להירשם גם. איזה דמות אני יכול לעשות?

08/06/2015 16:00

    אתם יכולים לתת לי עוד 2 דמויות של בנים? או אלפים בנות או בנים- זה לא משנה כל מה שתתנו לי יהיה שימושי.

    08/06/2015 16:19

אני אכתוב עכשיו דמות של בן. זה עלול לקחת זמן.

08/06/2015 16:37

שם: בריאן (לרוב יפנו אליו כבראי-Bray)
גיל: 17, אשמח אם יותר אבל החלטה שלך
מראה: ממש גבוה לגילו כל כך שלפעמים קוראים לו ענק, שיער שחור וקצר, עיניים חומות כהות אבל יש בהן עדינות שכזאת, שחום ומחוטב, הוא מעט שרירי אבל לא ממש מתלהב מהשרירים שלו, כשהוא ממש מתרכז או כשהוא מאד מתאמץ פיזית יוצא לו וריד על המצח (אני אפילו לא יודעת למה כתבתי את זה XD) הידיים שלו מחוספסות והוא בדרך כלל מסתובב עם ג'ינס וטי שירטים.
אופי: הוא צנוע מאד, למרות שהוא ממש חכם והרבה אומרים עליו שהוא מאד יפה הוא לא מתרברב ומנסה לצאת יותר טוב מכולם, אדיב, נחמד מאד, שותק הרבה כי הוא מעדיף לא לדבר אבל כשהמצב דורש מישהו שיקח פיקוד הוא תמיד יהיה שם כדי לקחת את המושכות ולהוביל את כולם קדימה, מת על בעלי חיים, יודע לזרוק בדיחה במקום אבל רציני ומאופק כשזה מגיע למצבים שצריך לפתור משהו מבלי לבזבז זמן, אוהב ספורט שכולל לרוץ, מלא אנרגיה אבל יודע לתעל אותה לדברים בעלי חשיבות, המשפחה והחברים תמיד באים אצלו במקום הראשון ותמיד אפשר לסמוך עליו עם סודות ודברים שלא תאמר לאף אחד אחר.
רקע: גדל בבית עם אמא שלו, אביו נעלם כשהיה ממש צעיר והוא רק זוכר שפעם יצא לטייל איתו והם ראו מישהו ביער שלא נראה שייך. מאז הוא גדל עם אמא שלו בעיר, בין הלימודים לבית הוא עובד כדי לעזור לפרנס. הוא ילד יחיד אבל תמיד אהב להיות בחברת אנשים, עבד בעבודות פיזיות ומכאן הכוח שלו. תמיד התעניין בטבע ובחיים שמחוץ לעולם האנשוי. הוא תמיד רצה להפוך לוטרינר או לביולוג כדי שיוכל להיות בסביבת חיות, הוא תמיד שם את אמא שלו במקום ראשון מאז שהיא חלתה. היא יכלה לעשות רק עבודות שלא הביאו הרבה כסף אז הוא התחיל לעבוד יותר שעות ויותר קשה כדי לתמוך בהם, אחרי שהוא הביא אותם למצב יציב יותר השקיע ממש בלימודים אבל המשיך לעבוד. המורה שלו לספורט הציע לו לבקש מילגת ספורט כי הוא ממש מצטיין בריצה ובכדורסל, הוא עובד קשה כדי להצליח ולהרוויח לו ולאימו עתיד טוב יותר.
הערות: בעיקרון את יכולה לעשות מה שבא לך עם הדמות ואפילו לשנות אותה קצת, מה שאני רוצה לבקש זה שאולי הוא ימצא את אבא שלו… כאילו הוא נעלם לאיפה שהם נעלמו, זה יהיה די מגניב :)
תתחילי ^-^

08/06/2015 17:50

שם: לוקסור מארנט
גיל: 16
מראה: בעלת שיער חום חלק וארוך שברוב הזמן אסוף לצמה הדוקה ועיניים חומות בהירות. לא גבוהה במיוחד וקצת שזופה. הולכת בדרך כלל עם מכנסי טרנינג ארוכים -גם בקיץ- וחולצות טריקו קצרות.
אופי: יש לה עין חדה. מאוד. היא יכולה למצוא בקלות עגיל קטן שאבד בערימת חצץ. אופטימית ושנונה, תמיד יש לה הערות במקום והיא יודעת להחזיר אנשים למציאות כשהם מתחילים לאבד את עצמם. מתפקדת טוב יותר במצבי לחץ. מודעת לעצמה בכל תחום ויודעת להודות בדברים שעשתה לא בסדר. חובבת אקסטרים מכל הסוגים -סנפלינג, צניחה חופשית, בנג'י- וכל פעם שהיא נמצאת בתוך מטוס או במקום גבוה אחר מתחיל אצלה דחף לקפוץ ממנו. תמיד מוצאת לעצמה תעסוקה כלשהי. כל השולחן שלה כבר מלא ציורים, שירים או משפטים שהמציאה או הכירה שציירה עליו בזמן שיעורים כשלא היה לא כוח להקשיב למורה. היא בן אדם מאוד נחמד וטוב לב אך גם לה יש את הימים בהם היא רוצה להיות עם עצמה בשקט ובלי אנשים שיפריעו לה.
רקע: באה ממשפחה ממוצעת שמאוד אהבה. היא הייתה בת יחידה והוריה נתנו לה את כל היחס הנחוץ, והיא לא ביקשה יותר מזה. הם נהגו תמיד לצאת לטיולים בחיק הטבע -יערות, חורשות, אגמים- ולעשות פיקניקים קטנים ונחמדים בחלקת דשא פנויה. בבקשה תמשיכי את זה את כי אין לי רעיונות טובים בכלל…
הערות: אין הערות…
תתחילי :)

08/06/2015 21:22

שם:קייט.
שם משפחה:דיאן.
זן: חצי אלפית(חצי אנושית חצי אלפית)
מראה: שיער שחור, עיניים חומות, אוזניים מחודדות, כהת עור, גבוהה, אוזניים מחודדות, יש לה קצת שרירים ויפה.
אופי: נחמדה, מתבודדת, ביישנית, היא מדברת הרבה, יש לה פתיל קצר והיא מאוד חכמה
רקע: אמא שלה אלפית ואבא שלה אנושי.
היא נולדה בעולם הקסום, היא אף פעם לא הכירה את אבא שלה כי היא חייה בעולם הקסום עם אמא שלה.
היא די מבודדת כי היא חצי אלף וחצי בת אנוש.
חוץ מזה היו לה חיים די רגילים…
אם את רוצה את יכולה לשנות אותה קצת :)

08/06/2015 21:31

שם: רנדי מייסון
גיל: בגיל של הדמות הראשית או באזור.
מראה: גובה מעט מעל מהממוצע, גוף רזה ובעל כושר טוב. עיניים כחולות/אפורות ושיער מתולתל, שחור ופרוע. אוהב ללבוש כובע גרב, וטישרט מתחת לחולמה מכופתרת פתוחה או סאווטשרט.
אופי: אוהב לקרוא ספרים. נחמד, קצת שרמנטי. הטיפוס הזה של חתיך שלא מודע לעצמו
מפאת חוסר זמן להשלים את כל הקריטרינים, אני נאלצת להפסיק את הכתיבה כאן. תרגישי חופשית להוסיף ולשנות מה שבא לך.

09/06/2015 00:13
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך