סיפורי הרשמה ^-^

Amora 17/12/2017 930 צפיות 6 תגובות

היי, אז אם מישהו זוכר פעם היו כאן הרבה סיפורי הרשמה. מי שלא יודע אלה סיפורים שבהם הקוראים כותבים את הדמויות ואז הכותב מכניס אותם לסיפור באיזו צורה שהוא רוצה.
אז תהיתי אם עדיין יש כאן כאלה או האם מישהו מעוניין לכתוב כזה? אני יודעת שאני רוצה לפחות להשתתף באחד אבל אין לי זמן לכתוב אחד משל עצמי (מבאס).
אז יש כאן מישהו שזוכר ומתעניין בזה ומעוניין לכתוב/מכיר אחד שנכתב? או אולי אפילו סיפורי פנטזיה כלשהם שאוכל לקרוא? משהו עם כוחות על או שקשור באגדות, זה הסגנון המועדף עליי. שמתי לב שיש כאם בעיקר קטעים ושירים וזה פחות הסגנון שלי.

תודה מראש! (:

נ.ב. אני יודעת שבהודעה האחרונה שלי כתבתי שאני אפרסם את הסיפור שלי ואני רוצה לעשות את זה אבל אני צריכה להיות על המחשב בשביל זה ולא יצא לי לעשות את זה בימים האחרונים.. >.< אז סורי.


תגובות (6)

יש את "אלי מטרד", שהוא אמנם סיפור הרשמה אבל נראה לי שכבר אי אפשר להכניס דמויות.
חוץ מזה יש את "משקל הכתר" (אני בפרק 3, לא היה לי זמן להמשיך לקרוא…)
יש עוד כמה סיפורים בהמשכים שנתקלתי בהם, אבל הרוב הם בעיקר סיפורי אהבה שלא קשורים לפנטסיה או מד"ב.
אם את מוצאת עוד, אשמח אם תמליצי גם לי :)

17/12/2017 17:49

אין כמו להיכנס לאתר שוב פעם בשנה ולגלות שאת עדיין (סוג של) נמצאת בו. אני מצדדת לגמרי, אני ממש אשמח להירשם לסיפור כזה אבל לצערי אין לי זמן לכתוב אחד.
מקווה שזה יחזור להיות דבר שעושים פה בטייל.

24/12/2017 23:35

    סוג של, אבל אני יותר מחוברת לווטפאד (גם שם יש הודעות פרטיות והתראות נורמליות וכאלה אז יותר פשוט שם, וגם יותר קל לפרסם שם דברים)

    27/12/2017 22:55

יש את שלי שעוד מעט נגמר, אז כבר לא יהיה אותו.
הייתי שמחה אם מישהו יחליט לפתוח אחד. הייתי שמחה לעשות את זה בעצמי, אבל זמן זה משאב יקר שמאוד חסר לי.
ויש את "אלי מטרד". יופי של סיפור אגב. ההרשמה אליו כבר נגמרה, בכל מקרה…

27/12/2017 22:51

    גם אני הייתי רוצה אבל זה באמת הרבה השקעה שאני מעדיפה להשקיע בדברים אחרים >.<
    ותודה (:

    27/12/2017 22:56

למה לעזאזל אני רק רואה את כל זה עכשיו?
רק רוצה להודות ל-Gray ו-puma161 על הפרגון הממש מחמיא, אני לא רגיל פשוט לראות אנשים כותבים עליי דברים חיוביים, זה מוזר, תפסיקו! לא אל תפסיקו. אני מצג מעורר רחמים.
בכל מקרה ההרשמה למטרד אכן הסתיימה (אי-שם ביוני 17 לדעתי) אבל את מוזמנת להכין דמות והכי-הרבה היא תקבל ספיישל אני חושב? משהו ממש קצר. סורי. אם את בכל זאת מעוניינת להכין דמות אשמח לבדוק, ותוכלי למצוא פרטים על הכנת דמות כאן:

https://www.tale.co.il/הודעות/הרשמה-אלי-מטרד.html

אבל מטרד יחסית קרוב לסיום, אני לא מתכוון להמשיך אותו בלאו-הכי יותר מדיי. בדיוק לאחרונה חזרתי להעלות פרקים, ואני כבר מנסה לקצר אותו כמה שאפשר. אם תהיי עדיין מעוניינת גם אח"כ, אני מתכוון לעבוד על סיפור שכנראה יהיה מבוסס על "מבצר האור", סיפור מקורי מישראבלוג עליו תמצאי פרטים פה:

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=619224&blogcode=11148201

09/01/2018 03:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך