סיפור חיי- עזרה-להיכנס גם מי שלא קורא

Pepper 27/01/2015 615 צפיות 4 תגובות

טוב, אז בפרק האחרון (שכבר הועלה) הצוות מתפרק, עכשיו כולם מתפצלים לכמה צוותים- האקס-מן (רק לוגאן), הנוקמים, לחלל (יוסבר בפרק הבא) ו-וונדה שיוצאת מהסיפור לביינתיים, השאלה היא אם להמשיך עם האקס מן או עם הנוקמים? תכתבו את דעתכם בתגובות.

מי שלא מבין על מה אני מדברת שסתם יכתוב בתגובות "אקס-מן" או "נוקמים", תודה מראש,
פפר


תגובות (4)

אני לא קוראת ואני מבינה על מה את מדברת, את יודעת למה (: וניראה לי ש…. האמת אני לא בדיוק בטוחה, אני הייתי מעדיפה אקס מן אבל רק בתנאי שתדגישי קיציות לפחות בזוג אחד, תעשי לפחות שני דברים מצחיקים בפרק והכי אבל הכי חשוב תעשי כמה שיותר…
קורטטטטטטטטטטטטטט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
קורט חתיך וגם מושלם וחובה שהוא יהיה בכל פרק. פפר רציני אפשר לעשות איתו דברים מצחיקים, ממש קל להצחיק איתו. כדי לך לעשות גם בית ספר, זה לא חייב להיות הדבר היחיד או המרכזי אבל ממש כדי שתידחפי את הבית ספר, ואם יש בית ספר אז יש קורט ופייטרו. אם את לא מסקימה לעשות את כל זה באקס מן אז לכי על נוקמים, אבל עדיף לדעתי אקס מן (פשוט בלי כל אילה """"זה פשוט פחות טוב. ניראה לי שאם זה יהיה אקס מן אני אקרה את הפרקים שלך מהרגע שלאגן מגיעה לאקס מן, ואם זה מאוד טוב, כאילו רעיון טוב אז נעשה אם זה בחדר… טוב את יודעת מה.
נ.ב
קורט מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

רציתי לכתוב עוד משהו אבל שככתי מה אז לא משנה אני אולי פשוט אגיד לך את זה כשאני אזכר, ביזמן ה… הזה…. את יודעת מה…
בהצלחה!

27/01/2015 22:52

    (דירגתי חמש)

    27/01/2015 22:52

אקס-מן….

27/01/2015 23:35
uta uta

זה היה פרק אחרוןן?!?!??
לאאאאאא
ועם כבר אז תעשי על מה שאת מעדיפה. בכל מקרה אני אקרא!

28/01/2015 08:01
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך