עוברת\פורשת

הילדה ב ורוד 20/12/2016 806 צפיות 12 תגובות

אז אני פורשת מאתר סיפורים ועוברת לאתר וואט פאד , אולי אני יחזור לא בטוח


תגובות (12)

דווקא לשם? מה בדיוק ההבדל? את לא תקבלי תגובות יותר טובות שם…

21/12/2016 22:05

אף אחד לא קורא את הסיפוקים שלי פה ויש יותר סיכוי שאנשים באמת יקראו את מה שאני כותבת שם

21/12/2016 22:20

    השאלה היא לשם איזו מטרה את כותבת. אם את כותבת בשביל תגובות של "תמשיכי!" ו-"אהבתי!", את מוזמנת לרוץ לוואטפד. אם את כותבת בשביל להשתפר, ומחפשת מקום שבו שאשכרה יעזרו לך, אני ממליץ על מחוץ למגירה.
    בכל מקרה, בהצלחה בהמשך! :)

    21/12/2016 23:01

    אני רק חייבת לומר שלמרות שזה נראה ככה לא כל התגובות בווטפאד הן כאלה… וזה לא נכון לייחס את האתר הזה בצורה הזאת. אישית, יש לי הרבה תגובות יותר מושקעות ממילה וחצי, חלקן גם מתקנות אותי אם אני טועה.
    אז… ווטפאד הוא לא אתר גרוע לכתיבה, אבל הוא יותר לכיף מאשר לקבלת ביקורת בונה, ואין שום סיבה שזה יהיה דבר רע..

    22/12/2016 14:19

    לא אמרתי שלכתוב אמור להיות עוול, אמורה — ברור שזה לכיף. אני מאוד אשמח אם תוכלי לשלוח לי קישור לאחת מהתגובות הבונות האלו; אני תמיד שמח לשנות את דעותיי, אם אכן אני טועה. :)

    22/12/2016 19:59

את כותבת בשביל צומי?

22/12/2016 11:21

גם,כן

22/12/2016 11:56

אההההה
לא..אני כותבת בשביל משתמשת שנקראת אומי,אני לא כותבת בשביל צומי,אבל כאן אף אחד לא כותב או מיתייחס למה שאני כותבת,ואני רוצה ביקורת לפעמים על הדרך כתיבה שליי

22/12/2016 13:12

זה נכון שבאתר הזה קשה לקבל ביקורת, אבל זה בעצם פותח לך מין תחרות נגד עצמך, להשתפר בכתיבה שלך ולהתפתח כך שתמשכי קוראים. זה אומנם לא פשוט ולפעמים מייאש אבל לדעתי זה שווה את זה לדעת שאחרי שהשקעת הרבה מתחילים להיות לך יותר ויותר קוראים.
אבל ברור שזו הבחירה שלך, אני רק ממליצה שתשקלי זאת. או שתעלי לשני האתרים ביחד.
בכל מקרה, בהצלחה איפה שלא תעלי!

22/12/2016 20:45

    האתר הזה, עם כל הכוונות הטובות שלו, נופל לבינוניות מדהימה. הרוב פה מגיבים תגובות לא בונות, מה שמעצים את האגו של הכותב, שבואו נודה באמת, לא באמת כותב "מושלם!", ובטח שאין מקום לכתוב לו "לא מצאתי טעויות בכלל", כי תמיד יש מה לשפר, אפילו ברמות הגבוהות, ופה אין את זה.
    אישית, אני מגיב פה הרבה, כי כשאני מגיב אז לוקח לי 4 שעות לעבור על טקסט של אלף מילים ולחפש טעויות, מה שגם לא נוח במיוחד באתר הזה, כי הוא פשוט לא בנוי לזה.
    מכל הסיבות האלה, אפשר להבין למה אנשים נושרים מפה. אני פה רק בשביל לנסות מדי פעם למצוא, אולי, איזה משהו שאני אוהב ואולי יהיה שווה את הזמן הרב שצריך להשקיע בתגובה בונה.
    אבל היי, תמיד אפשר לכתוב שזה "מושלם", או שהכותב ייתרץ ב"חכה תראה בפרק הבא"…

    23/12/2016 05:32

    *אני לא מגיב פה הרבה

    23/12/2016 05:33
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך