liron100
אני מקווה שהעברתי את הבעיה בצורה הנכונה ואני באמת אשמח לעזרה בקטע הזה, כי הבעיה הזו קצת תוקעת אותי...

עזרה

liron100 19/05/2017 828 צפיות 6 תגובות
אני מקווה שהעברתי את הבעיה בצורה הנכונה ואני באמת אשמח לעזרה בקטע הזה, כי הבעיה הזו קצת תוקעת אותי...

היי!
אז התחלתי לכתוב סיפור חדש ( בינתיים אל תפתחו ציפיות או משהו) ונתקלתי במשהו בעייתי.
אני לא אספר לכם בדיוק על מה הסיפור מספר כי אז זה יהיה ספוילר. אבל מה שכן, הוא מספר על "נשמות". ומן הסתם שכולם יודעים ש"נשמה" זה בלשון נקבה. אבל מה קורה כשהנשמה היא גבר? הרי כל פעולה של נשמה כתובה בלשון נקבה, אבל כשהנשמה היא גבר יהיה קשה להבין שהיא גבר מפעולות בלשון נקבה.
חשבתי על משהו שאולי יוכל להיות טוב. נגיד שהדמות הראשית הולכת ברחוב ורואה שתי נשמות ( גברים). חשבתי לתאר את הנשמות כ- " נשמות זכריות". למשל: הוא עבר את חנות הבלונים והבחין בשתי נשמות זכריות צועקות אחת על השנייה.
ואז הפעולות עדיין בלשון נקבה כי מדובר פה על "נשמה", אבל הקוראים יודעים שהנשמה היא בעצם זכר.
אני לא יודעת אם זה באמת הפתרון הטוב ביותר ולכן אני מבקשת את עזרתכם. יש לכם אולי פתרון יותר טוב שיוכל לעזור? או מה דעתכם על הפתרון הזה?

ותגידו, אני היחידה שבשבוע האחרון האתר לא מתפקד לה כמו שצריך? הוא כל הזמן יוצא לי, לא נטען ונתקע…'-'


תגובות (6)

נשמע טוב

19/05/2017 23:24

אני לא יודעת על מה עומד להיות הסיפור כי כמו שאמרת, את לא רוצה לעשות ספוילרים, אז קצת קשה לי לעזור.
אני חושבת שהפתרון שלך ממש בסדר, אם הייתי יודעת באיזה מובן הסיפור מדבר על נשמות, אולי הייתי יכולה לעזור קצת יותר (למרות שקשה לי להאמין).
אוף, עכשיו סקרנת אותי לגבי הסיפור הזה -,-
אה, כן. גם לי האתר עושה די הרבה בעיות בזמן האחרון, אז זה לא רק אצלך ^^
בהצלחה עם הסיפור!

20/05/2017 01:38

    תודה רבה! ואם יקרה והסיפור יעלה, אז אני אראה מה יהיו התגובות שלכם לגבי הקטע הזה עם "הנשמות הזכריות"- אם תצליחו להבין או שתתבלבלו. לפי זה אני אראה איך להמשיך את התיאורים של נשמות שהן גברים.

    20/05/2017 11:01

היי לך.
הפתרון שלך מצוין. עובדה-הרגשת אותו פנימה בליבך וידעת שזה יעבוד לך, אז זה כנראה הפתרון האידאלי. פשוט תכתבי ותזרמי עם העלילה. כשכותבים סיפור ומצליחים לזרום ולא נתקעים, הדמויות מקבלות חיים משל עצמן ונכתבות כאילו הן בני אדם. אז הכותב או הכותבת לפעמים רואים עצמם אלוהים. זה ממש ככה. ככה הרגשתי בעצמי לא פעם. לא אחת תפסתי את עצמי ושאלתי איך יתכן שזה בא בקלות כזו. הלוואי שככה יקרה לך בתהליך הכתיבה. בהצלחה.
ובנוסף-גם אני מצטרף לאלה שהאתר עושה להם קצת בעיות. אבל לא משהו שאי אפשר לחיות איתו.

20/05/2017 07:25

    תודה! מקווה שבאמת יבוא לי הכל בקלות ^-^

    20/05/2017 11:02

הפתרון שלך נהדר לדעתי.

20/05/2017 11:02
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך