עזרה!!

noalovejb6 26/07/2014 840 צפיות 4 תגובות

אוקי, יש לי בעיה.. יש לי רעיון מושלם לסיפור חדש אבל לא בא לי לתת אותו למישהי אחרת כי אני ממש אוהבת אותו ואני מרגישה שרק אני יכולה לכתוב אותו כמו שאני רוצה, ואני לא יכולה להתחיל סיפור חדש כי זה מבלבל בשבילי לכתוב שני סיפורים במקביל ואני לא יכולה לסגור את הסיפור שאני כותבת עכשיו כי אני ממש אוהבת אותו.
בבקשה תעזרו לי כי אני מרגישה שאם אני לא יתחיל את הסיפור החדש אני פשוט אתפוצץ ויש לי דילמה מטורפת.


תגובות (4)

אולי תכתבי מעכשיו את הפרקים רק לעצמך וכשתסיימי את הסיפור שאת כותבת עכשיו תפרסמי את הפרקים שכתבת וככה הם גם יהיו מוכנים לך מראש ..

26/07/2014 05:46

ממש לא כדאי להזניח את הרעיון רק כי את כותבת עוד ספר במקביל אליו.
את תוכלי לשכוח אותו או פשוט להיאחז בפרטים ממנו שהכי כדאי היה לא להיאחז בהם.
תכתבי בצד כמה שרק אפשר, תפוצצי את הדף ממש:) שיהיה לא מסודר אפילו ומלא בשגיאות ובטעויות בנוסח. העיקר שיהיה לך מה שרצית.
תסיימי את הספר השני, אבל מידי פעם, עוד לפני זה, תחזרי לרעיון שלך ותתחילי לעבות אותו יותר ויותר.
כשתסיימי את הספר השני יהיה לך רעיון כמעט מוכן, ותוכלי להתחיל לכתוב.

מקווה שעזרתי?

הסופרת של החיים:)

26/07/2014 08:47

אני כותבת הא, תני לי לחשב שנייה, ארבעה חמישה סיפורים במקביל? כן.
אפשר לכתוב שני ספרים. זה כלום.
אני מניחה שהעלילה של ג׳סטין וסופיה היא לא הכי מורכבת וזה סיפור די קל, והאורך שאת כותבת לא עולה כמעט על ארבע דקות. את תסיימ אותו מהר.
בינתיים תעשי טיוטה של הסיפור החדש.
[ולמה הזנחת אותייייייי, אין לי פאקינג רעיונות בשיט לסיפור שלנו.]

26/07/2014 13:35

תודה לכם, משום מה לא חשבתי על לכתוב אותו במקביל בלי להעלות אותו לאתר.
ושנהב שלחי מייל אני אתן לך כמה רעיונות.

26/07/2014 14:04
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך