winstant
וחג שמח ...

עזרה !!!

winstant 15/10/2016 1344 צפיות 4 תגובות
וחג שמח ...

אני רוצה להתחיל לכתוב סיפור פנטזיה אבל אני לא יודעת אם זה יצליח כי בפעם הקודמת שכתבתי סיפור עם עלילה והמשך זה לא עבד כל כך ….
בנוסף אני רוצה גם לעשות הרשמה ואני לא יודעת אם אנשים יבינו וגם אני לא יודעת לכתוב בפיסוק נכון בגלל שיש לי כמו דיסלקציה אבל לא כל כך .


תגובות (4)

קודם כל, תגדירי לעצמך מה זה הצלחה (וזה שאלה קשה יותר ממה שאת חושבת).
לא הבנתי מה זה 'לא עבד כל כך'?
ואם את רוצה משהו מהאנשים באתר כמו הרשמה אז תכתבי בדיוק מה את מחפשת בתוכן ההודעה.

15/10/2016 15:29

דבר ראשון, אם את רוצה לכתוב סיפור פטזיה ומתקשה, תכנסי למדריכים לכתיבת פנטזיה (אני חושבת שלAmora יש מדריך כזה באתר) ותלמדי על הז'אנר, או שתנסי להבין למה זה לא עבד לך בפעם הקודמת. אולי הבעיה לא היתה קשורה רק לז'אנר?
דבר שני, אם את רוצה להעלות הרשמה, קודם כדאי שתהיי יחסית בטוחה שאת מוכנה לכתוב את הסיפור. אני לא חושבת שתיהיה בעיה שאנשים לא יגיבו. כל עוד תכתבי את המילה 'הרשמה' בכותרת, יבינו.
בקשר לפיסוק, את יכולה להתאמן או ללמוד על כל סימן עד שאת יודעת יותר טוב מתי הוא נחוץ. אולי תבקשי גם ממישהו שאת מכירה שיבדוק לך את מה שכבת ויעזור לך לתקן טעויות פיסוק לפני שאת מעלה?
מקווה שעזרתי :)

15/10/2016 15:33

אני בטוחה שכל מה שתכתבי יהיה לא פחות ממהמם, גם אם הפיסוק לא יהיה מושלם אחותי :))
חייבת לומר\(לכתוב?) לך שאת כותבת מדהים!!

15/10/2016 23:55

תודה ????????????????

16/10/2016 11:41
1 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך