Gray
נ.ב. אני מקבלת את שתי לשונות הפנייה, אם מישהו/י לא בטוח/ה באיזה מגדר לפנות אליי :)

קריטריונים, הסבר ומה שביניהם

Gray 04/07/2017 782 צפיות 2 תגובות
נ.ב. אני מקבלת את שתי לשונות הפנייה, אם מישהו/י לא בטוח/ה באיזה מגדר לפנות אליי :)

היי, שוב.
קודם כל אני רוצה להתנצל על זה שרק עכשיו אני מעלה את זה. אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם.
טוב, להסבר וכל זה:

אני רוצה לציין שאין פרס, חוץ מלנהל את תחרות הסיפורים הבאה (ברור שאפשר לעשות תחרות סיפורים גם בלי קשר, אבל זה מגניב שעושים שרשרת כזו.)

את הסיפורים אפשר לשלוח אליי למייל [email protected] (זה היה השם היחיד שהיה פנוי…) עד ה5.8, קצת יותר מחודש מהיום. אבקש מכם לחכות עם פרסום הסיפורים עד לסיום התחרות.

הסיפור צריך להכיל לפחות אחד מהפרטים הבאים:
1. ביטוי או פתגם מוכר.
2. תיאור נוף.
3. דיאלוג.
4. איזכור אירוע/מאורע היסטורי או דמות היסטורית.
5. המילה הראשונה בסיפור מתחילה באות א' והמילה האחרונה נגמרת באות ת'.

כל מחבר/ת יכול/ה לשלוח רק סיפור אחד לתחרות.

אני לא רוצה להגביל את כמות המילים או את אורך הסיפורים, אבל אדגיש שזו תחרות סיפורים קצרים.

אם יש לכם/ן שאלות, תכתבו לי ואענה.

מחכה לקרוא את הסיפורים!


תגובות (2)

היי גריי יקרה.
הבוקר פגשתי לראשונה את הקריטריונים ואני מוכרח להגיד לך כל הכבוד. יופי של חשיבה!
זה בהחלט מאתגר להתחיל לחשוב כיצד רוקחים סיפור שיכיל את הכללים הללו. אני גם חושב שכל מי שמרים את הכפפה לאתגר מסוג כזה-רק מרוויח.
אל תתרגשי מחוסר ההתייחסות עד כה, אני בטוח שתקבלי מספר יצירות ושתצטרכי להתייצב מול דילמה חיובית שכזו.

אז בהצלחה לכולנו ובהצלחה לך.

05/07/2017 20:12

היי,
אין לי בדיוק מה להוסיף…
החוקים די ברורים.
אני מקווה שהפעם ילך לי יותר טוב :)

06/07/2017 00:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך