puma161
אני באמת מקווה שתוכלו להציע רעיונות כי אני ממש חייבת את זה, אפילו רק למוטיבציה -,-

קרייסט- הודעה חשובה(!)

puma161 02/05/2016 690 צפיות 6 תגובות
אני באמת מקווה שתוכלו להציע רעיונות כי אני ממש חייבת את זה, אפילו רק למוטיבציה -,-

טוב… מוזר לכתוב את זה בשלב כל כך מוקדם של הסיפור, לא כל הדמויות שם…
ובכל זאת, אני בבעיה.
הבעיה היא שיש לי הרבה קטעים מהעלילה של הסיפור בראש והם ברורים ומוכנים לגמרי, אבל אני לא יודעת איך להגיע אליהם.
זה סוג של מחסום כתיבה לקטע מסוים בסיפור וזה ממש מעצבן, כי אני יודעת מה אני רוצה לכתוב ובכל זאת אני פשוט בוהה במסך/נייר בלי שמץ של מושג איך לעשות את זה.
אז… מי מכם שנכנס וקורא את הסיפור, אשמח להצעות/רעיונות לעלילה העכשווית שלו, זה ממש יעזור לי גם אם לא אשתמש בהן (מזהירה מראש).
ובנימה אופטימית זו: הפרקים כרגע הם רק הקדמה לסיפור עצמו, והעלילה המרכזית תתחיל אחרי הפרק העשירי (אלא אם אצליח לכתוב אותו ביעילות ולהגיע אליה מהר יותר) אז אני משווה שתהיו סבלניים עד אז :)


תגובות (6)

חשבתי אולי שהם פתאום ימצאו איזה סיבה לפריצת המלחמה או איזה רמז וככה הכול יתגלגל לעלילה שאת רוצה (רק רעיון וגם אני לא כלכך הייתי מקבל אותו אם הייתי במקומך XD

02/05/2016 13:19

אם הרעיון לא היה לי בנוי כבר בראש אולי הייתי לוקחת את זה – אולי – הבעיה היא שהוא כבר קיים, אני צריכה רעיונות לדרך אליו…

02/05/2016 13:26

היי פומה! מוזר שרק עכשיו ראיתי את זה.
בכל מקרה, תשלחי לי הודעה למייל ואני אשמח לעזור :)

03/05/2016 22:27

אני כל כך מבין מה את עוברת עכשיו.
תמיד יש לי רעיונות – אבל הם מתקדמים מדי וקשה לי להגיע אליהם.
בשלב הזה של הסיפור, הפתרון די קל.
תמשיכי להציג דמויות, ותתחילי לייצר קונפיקטים, מריבות, שאלות, תהיות, חשדות, מריבות וכו'. תתחילי לפתח את העלילה שאליה את רוצה להגיע.
את צריכה מקדמי עלילה – תחשבי על הקטעים שיש לך בראש, אלה שאת יודעת מה את רוצה לכתוב בהם ולא יודעת איך להגיע אליהם, ותחשבי מה יכול להוביל את X לעשות XXX. אם Y יהיה YYY אז AAAA. מה יקרה אם אני איצור קונפליקט בין לX לY? דברים כאלה.
למשל, אם היית רוצה לחלק את הדמויות לקבוצות. את יכולה לחשוב מה יהיה המכנה המשותף של הקבוצות, האם אני יכולה ליצור קבוצה שתגרום למריבות ולפיתוח העלילה. וכדומה.
התשובה שלי קצת מבולגנת. אבל אני מקווה שהצלחתי לעזור.
אם את רוצה יותר עזרה, תגידי את הרעיון הכללי שאליו את רוצה להגיע.
למשל אם את רוצה להרוג מישהו, פשוט תגידי לי שאת מתכננת מוות.
אם את רוצה שהם יגלו משהו, תגידי שאת מתכננת גילוי.
את לא צריכה למסור מידע על מה יקרה שם, רק להגיד בכלליות.
בהצלחה!

03/05/2016 22:56

וואו בלאק, אני ממש ממש מודה לך על התגובה הזאת! היא לא מבולגנת בכלל לפי דעתי ואני חושבת שאשתמש בזה ^^ ליאנה: מה המייל שלך?

04/05/2016 00:12

[email protected] תכתבי לי ששלחת :)

04/05/2016 14:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך