תחרות סיפורים

.My name is Yuval. 02/10/2017 743 צפיות 3 תגובות

אז כן , החלטתי לעשות תחרות סיפורים, אפילו שלא זכיתי בקודמת בעיקר כי אף אחד לא עשה והמסורת די נעלמה (ממה שאני ראיתי)
***
הפרמטרים לתחרות:
1. לכולם ההתחלה תהיה זהה , (בהשראה מהתחרות הקודמת שהייתה)
ההתחלה:
זו הייתה שעת לילה מאוחרת , גשם שוטף ירד והכה על שמשות הרכב של (×××) וטשטש את שדה הראייה שלו/שלה, שהיה/הייתה תקוע/ה בפקק תנועה , תשוש/ה מיום ארוך ומנסה שלא להירדם בנהיגה.
העומס השתחרר מעט ו(×××) נסע/ה עוד קצת קדימה. בדרך לדבר הגדול שישנה את חיו/חייה לתמיד.
2. בסיפור יופיע שם של סרט/ספר/שיר/סדרה שאתם אוהבים / אהבתם.
מהפרמטרים האלו תבחרו שניים:
3. אירוע כלשהו או מספר אירועים בסיפור יובילו למותה של הדמות הראשית בשלב כלשהו של הסיפור.
4. בסיפור יתרחש וויכוח/ריב/קרב על נושא מסוים.
5. בסיפור תשולב בדיחה כלשהי .
6. בסיפור ישולב רצף כלשהו של משהו מסוים.
***
את הסיפורים תשלחו אליי למייל בצירוף שם המשתמש שלכם באתר
[email protected]
ועל המנצח אכריז ב 13.10.2017
הפרס: ניהול תחרות סיפורים, אחרי הכל מישהו צריך להמשיך עם התחרויות


תגובות (3)

כל הכבוד על היוזמה, יובל. רגע לפני 'זמן חורף' שבו לאף אחד אין זמן, זה בדיוק הזמן המתאים.
"… שדה הראיה שלו/ה[.] (ש)[הוא/היא] היה/תה תקוע…" – למשפט תקני יש נושא אחד בלבד. שעת לילה מאוחרת – משפט אחד. הגשם טשטש את שדה הראיה – משפט שני. הגיבור/ה תקוע/ה בפקק – משפט שלישי.
שי"ן השימוש, בהמשך לנ"ל, מתארת בטעות את שדה הראיה במקום את גיבור/ת הסיפור.

בקיצור, אעשה מאמץ. לא מבטיח השתתפות.

למי שמתארח בסוכות – אשפוז נעים.

04/10/2017 01:37

    תודה לך על התיקונים, אנסה לתקן את ההתחלה , גם הרחבת לי קצת את הידע בנושא הלשון העברית בתור ילדה בכיתה ח' שעדיין לא למדה את הדברים האלה…

    04/10/2017 15:39

אעאע אני חיכיתי לתחרות סיפורים ועד שראיתי את זה זה היה לי ממש קשה ומעייף אז לא נראה לי שאני אשתתף וחבל :(

11/10/2017 14:26
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך