Edward ScissorHands 28/06/2015 800 צפיות 3 תגובות

אני יודעת שהבטחתי שאני לא לוקחת ללב… אבל היו מלא מלא הערות על הפרק הקודם בסיפור, ואני פשוט צריכה קצת זמן לשבת ולחשוב על איך שהעלילה הולכת, ואם כדאי לי לכתוב מחדש הכל…
סורי


תגובות (3)

רק אל תפסיקי לכתוב בגלל התגובות, כי התגובות נועדו לעזור לך להשתפר! זה דווקא טוב לעבור מחדש על הסיפור ולשכתב אותו, כי בזמן שכותבים לפעמים לא שמים לב לפשלות שקורות.

28/06/2015 15:04

אל תפסיקי! אני מצטערת אם פגעתי או משהו, אבל אם את מרגישה שזה מה שנכון זה גם בסדר. תעשי מה שאת חושבת ורק אל תפגעי! זאת הכתיבה שלך והיא משתפרת כל הזמן יותר ויותר!
אם את מרגישה שאת רוצה להתחיל את זה שוב מבחינתי זה דיי חבל (כי ייקח זמן) אבל זאת בחירה שלך, ובתור קוראים אנחנו סומכים עלייך שתעשי את הדבר הנכון ואת מה שאת חושבת.
בהצלחה, ואני תמיד פה לעזרה או לכל דבר :)

28/06/2015 22:03

מלא הערות?
אוף, ידעתי שאני לא אמורה למרוח את אותה ההערה על אלף תגובות… זה בגללי? אוי, אני כזאת סתומה. בכל התגובות כתבתי פחות או יותר אותו הדבר, זה לא שניסיתי להעליב.
אני גם מסכימה עם תולעת סיפורים. אם את חושבת שלשכתב זה נכון, אז זה נכון. זה ייקח זמן, אבל מי אנחנו שנעצור אותך.
לא משנה מה תעשי, אני תומכת בזה (כל עוד את לא מוחקת את הסיפור!)
קטניס אוורדין, סוף.

29/06/2015 15:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך