shoval7
אוהבת ❤

Sweet 16-הודעה

shoval7 28/07/2016 771 צפיות 4 תגובות
אוהבת ❤

אוקיי אז את האמת שאני עד עכשיו מרוצה מהסיפור שלי :)
ואני גם רואה שיש מספר צפיות נורא נחמד יחסית להתחלת הסיפור…
מקווה לעלות איתו לאט לאט, אני ממש ישתדל לעלות פרק אחד ביום או אולי כמה ימים קבועים בשבוע
תמשיכו להגיב אני אוהבת לראות מה יש לכם להגיד! ????
בקשה אחרונה אני רוצה לעשות הרשמה בשביל הדמויות הבאות:
אחות גדולה של מור
אחות קטנה של מור
חברה טובה של לירז ואחרון חברה טובה של מור.
רקע,גיל,תיאור עליכן
קשר לסיפור עליי;)
תדרגו,תעקבו ותגיבו ????
אני אשמח אם תרשמו לי מה דעתכם על הסיפור :)


תגובות (4)

אחות קטנה של מור – שם: תאיר גיל: 6 מראה: עור בהיר מאוד עיניים ענקיות כחולות ושיער שחור שמגיע עד קצת אחרי הכתפיים יש לה אף קטן וחמוד מכוסה נמשים והיא קטנה ורזה ונראית צעירה מגילה. היא מה שנקרא 'ילדה מצויירת'( ילדה שנראית כאילו היא ציור ולא ילדה אמיתית בגלל שהיא כמעט מושלמת. במקרה הזה תאיר קצת נראית כאילו יצאה מסרט אנימה יפני) אופי: שקטה, עדינה וחמודה אך לפעמים שובבה מאוד. סקרנית וחכמה. יש לה הבנה עמוקה ולעיתים נדמה כאילו מדבר אליך מבוגר קטן מתוך גוף של ילדה. מלאכית למדי, רב הזמן רגועה אבל כשהיא מתעצבנת היא מפצה על כל ימי השקט והשלווה. נדמה כאילו היא לעולם לא עצובה או עייפה.

29/07/2016 02:42

רקע: נולדה הרבה אחרי שהוריו של מור חשבו שכבר לא יהיו להם ילדים בשל גילה של אמה. חייה די מושלמים. אם כי היא רק בת שש ולא היו לה יותר מדי הזדמנויות לחטוף טראומה יש לה שתיים כאלה- כשהייתה בת ארבע ציפור שנתקעה בגן הילדים ניסתה לעוף החוצה ותוך כדי נסיון לצאת נתקעה בתאיר ושרטה את אמת ידה ומאז תאיר מפחדת מציפורים. הטראומה השנייה קרתה כשתאיר הייתה בת שנתיים. אמה נסעה לקניות בסופר ולקחה אותה עמה, ושמה אותה במושב המתקפל של עגלת הקניות. כשאמה הייתה עסוקה בנסיון להוריד מוצר ממדף גבוה ילד שובב ברח מאחיו הגדול ונתקל בעגלה שהתהפכה. תאיר כמעט עפה מהעגלה אך רגלה נתקעה במושב והוא נסגר עליה כך שלא יכלה לצאת מהעגלה. היא קיבלה חבורה גדולה מאוד בראשה וחתך ברגלה מהחיכוך של הרגל בברזל של העגלה ונאלצה לעבור חיסון טטנוס לאחר המקרה. מאז תאיר לא מוכנה לגעת בעגלות סופר…. תאיר אוהבת מאוד כלבים ומבלה הרבה אצל אחת מחברותיה הטובות-אליה שלה יש שני כלבים קטנים לבנים (אמא ובן) מסוג מיני מלטז בשם פו(הכלבה) וטישו (הגור ) טוב זהו. אני מקווה שתאהבי את תאיר ותקבלי את הדמות….

29/07/2016 02:43

ברור שאקבל,אהבתי את האופי והוספת עולם ומלואו לסיפור.תודה!:)

29/07/2016 13:41

תודה לך. מחכה לפרק הבא…

29/07/2016 16:10
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך