ZoeyAngel
בבקשה תנסו, בשמם של כל מחסומי הכתיבה בעולם

אתגר- בבקשה להיכנס ולשקול

ZoeyAngel 21/11/2014 743 צפיות 16 תגובות
בבקשה תנסו, בשמם של כל מחסומי הכתיבה בעולם

אתגרים
המ ההם. 1,2, זה עובד?
טוב. לאחרונה יש לי מה שאנו החברים באתר קוראים לו 'מחסום כתיבה'. מה לעשות, הוא בא, הוא חונק, והדבר היחידי שאני בטוחה שיעזור לא קורה.. מה לעשות. מה שיעזור הוא כמובן סיפור טוב מבית הכותבות החביבות עלי, אבל ליזה לא פה כמעט וגאמגאם לא מוצאת זמן לכתוב:( אוליב וואל כותבות עדיין אבל ואל כותבת דברים שאני לא מבינה ואוליב לאחרונה כותבת על דברים לא כל כך קשורים בפנטזיה ואימה כמו שאני צריכה.
בינתיים אני רק קוראת וקוראת, שואבת כל טיפת השראה שאני מוצאת, וזה לא הרבה. אז החלטתי שדי, אני לא יכולה לחכות לנצח. אני צריכה סיפור אימה פנטזיה אפל, ואני צריכה אותו עכשיו.
אז החלטתי לאתגר את כולכם למען השפיות שלי לכתוב סיפור על מגדל שעון. מגדל השעון עתיק יומין ומשתרע גבוהה אל מעל לבניינים. הוא מקום תצפית מושלם על העיר שסביבו, ועם השנים זכה לראות דברים על טבעיים רבים ומשונים. המגדל עומד נטוש כבר שנים, או לפחות כך חשבו, כי האגדה המקומית מספרת על יצור מסתורי ששם בו את משכנו. הוא, שומר השעון.
אני מתחננת שתנסו לפחות לכתוב כזה סיפור, כי אני ניסיתי ולא הצלחתי. אולי אם אני אקרא סיפור של מישהו אחר באותו זאנר יחזור לי הכישרון? הלוואי.


תגובות (16)

או וואו אני אענה לאתגר. לא בגלל שסוג כזה מלהיב אותי אלה בגלל שזו את מישמיש.
הבעיה שלך לדעתי היא שאת מפסיקה לראות פואנטה בדברים אז אין לך על מה לכתוב. אולי תכתבי משהו שהפואנטה שלו הוא חוסר פואנטה? ואולי תכתבי על הריק שאת מרגישה כשאת מנסה לכתוב וככה תביני ותצאי מזה? אני מדמה מחסור לעצירות (סליחה מראש). על מנת שהכול יזרום תתחילי בדחיפה קטנה. תגידי משהו. ואז עוד אחת. תגידי עוד משהו. וככה מחשבה דוחפת מחשבה ובסוף הכול מחליק החוצה חחח
לאב יה אעלה בקרוב <3
אגב לגבר הפרסום הקודם קודם שלך אמרת שקשה לך עם מחמאות. למה? זה גורם לי לרצות לעשות לך דווקא ולהחמיא לך כדי שתאלצי להתמודד עם זה ולא תוכלי לברוח. אני מאמינה שזו התמודדות. זה גם חמוד מידי שקשה לך.

21/11/2014 00:45

    אוי אוף אני לא מצליחה להתחבר לזה… אבל יש לי רעיונות אחרים.. מקווה שיעשה משהו. אחד חצי גמור אולי תאהבי, עכשיו סיימתי אותו ואני אעלה מחר. הוא קצת ארוך אז מצטערת אבל הוא כן מעט אפל ויותר ספרותי עם אווירה ודי מוזר (כרגיל חח)

    21/11/2014 03:06

    תודה רבה אוליב!!
    אני כל כך שמחה שיש אותך כי את תמיד יודעת מה לאמר!
    הבעיה שלי עם המחסום היא שאני מתקשה לקבל השראה. הסיפור הקודם שלי היה מבוסס על הירושה ותיכון לילה והכל התרחש בממלכה שלי אז היה טוב ויפה. אבל נו, עם הטורפים זה עולם שונה. גייב מבוסס על היוטיובר שאני מעריצה, שרון מבוססת עליי, והחזיונות משגרים אותה לעולם אפוקליפטי. אף פעם לא ניסיתי לכתוב ככה! ארר. אני צריכה משהו שיתקן, שיטלטל אותי קצת ויגרום למוח שלי להתחבר בחזרה.
    אני בטח צריכה לצפות בכוכב הקופים, כי זה יעזור לי (זה בערך המקום שאליו אני הולכת), אבל אני גם צריכה את מקורות ההשראה הישנים שלי.. רק שיוצא שאין מספיק.

    21/11/2014 11:32

הבאת לי רעיון! תודה! אני אשץדל לכתוב היום בערב אולי או אולי מחר, זה יהיה בז'אנר פאנפיק כי אני משתמשת בדמות שהיא לא שלי אבל אני יכולה לנסות, זה לא יהיה בדיוק מה שאמרת אלה טיפה שונה… מקווה שאני יעזור לך 3>

21/11/2014 07:39

    אפל ויפיפה? (הלוואי) אולי. השאלה אם את מתכוונת לגיבור אפל כמו דוקטור סטריינג' או שומר הזמן..?

    21/11/2014 11:34

המממ…. אם יהיה לי זמן היום גם אני אנסה.
נשמע רעיון טוב, בכל מקרה.
אני מקווה שתמצאי את ההשראה שלך איפשהו.

21/11/2014 08:17

    טוב מאוד! את הרי יודעת לכתוב בזאנר הזה. אז אני מחכה..

    21/11/2014 11:35

האמת שהפעם לא ממארוול, אני רוצה לקחת את אססין כריד (assassin's creed), הוא (שאני יהפוך לבת) נראה לי מאוד מתאים.

21/11/2014 13:32

    זה יהיה מעניין *טוחנת פופקורן*

    21/11/2014 15:49

אקבל עליי את האתגר!!!!
אעלה אותו עכשיו, אשלח פה קישור, מקווה שתאהבי :)

21/11/2014 15:40

היי אתגרD: פאק נו, אני זוכרת שביקשת את העניין עם העץ וממש לא היה לי זמן יומייים אז שכחתי מה רציתי לכתוב דאמאט><
נמנמ בכל מקרה ההשראה בטוח תחזור אלייך, לא פעם היא באה ברגעים הכי מפתיעים.

21/11/2014 16:14

מי את\ה שתגידדדדדדדדדדדד לי מתי להיכנס ומתי לא!
יש לי חיים אני 6 שעות באתר ואת\ה לא תגיד לי מה לעשות *קול מעצבן של מתבגרת*
למה מי, למה מה. דברי ליד
~מרימה את כף היד~
ס'ה
~מנפנפת את השיער והולכת~
נקמה XD

22/11/2014 18:18

    יצאת סתומה, היא ביקשה להיכנס, לא הכריחה אף אחד, היא ביקשה שניכנס בשביל שנקרא את מה שהיא רוצה להגיד (או לכתוב) ולא הכריחה אותנו לעשות זאת….

    22/11/2014 18:21

אני רק מקיימת את נקמתי ^_^, גם אם היא הייתה רושמת את זה בכותרת הכי חמודה בעולם. הייתי כותבת את אותה תגובה.

22/11/2014 18:59

    בסדר, בסדר.. קיבלתי. מגיע לי. הייתי מגעילה אלייך. סליחה. פשוט לאחרונה הייתי עגמומית קצת. חדשות טובות- הכל נפתר. קיבלתי את הסיפורים שלי ואני מתכננת משהו חדש.
    יארד תודה:)

    23/11/2014 16:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך