puma161
זה סתם איזה טיעון שכתבתי בשיעור הבעה וחשבתי שכדאי שעוד אנשים ידעו מה אני חושבת. מי שחושב כמוני שיכתוב בתגובות. מי שלא שיכתוב גם, אני רוצה לשמוע גם דעות של אחרים. ואם יש למישהו הערות על הכתיבה אז שיכתוב, אני רוצה לדעת במה לשפר.

בעלי חיים נדרסים

puma161 12/12/2014 656 צפיות 5 תגובות
זה סתם איזה טיעון שכתבתי בשיעור הבעה וחשבתי שכדאי שעוד אנשים ידעו מה אני חושבת. מי שחושב כמוני שיכתוב בתגובות. מי שלא שיכתוב גם, אני רוצה לשמוע גם דעות של אחרים. ואם יש למישהו הערות על הכתיבה אז שיכתוב, אני רוצה לדעת במה לשפר.

לא נמאס לכם לדרוס בעלי חיים?

בזמן האחרון אני רואה הרבה מאוד בעלי חיים הנמצאים דרוסים על הכביש, רובם ליליים. אבא שלי שם לב לזה ראשון ואז מראה לי, זה פשוט שובר לי את הלב. פעם אחת רואים תן ויום אחר כך גירית, כלבים וחתולים, אפילו חולד.

יש פתגם האומר: "מה ששנוא עליך, אל תעשה לחבריך."
גם החיות חברות שלנו, לא?
ואני לא חושבת שאתם רוצים שידרסו אתכם, אני לא צודקת?
אז כמו שנאמר בפתגם, אם החיות חברות שלנו ואנחנו לא רוצים שידרסו אותנו, אז נראה לי הוגן שגם אנחנו נעשה מאמץ ונשתדל שלא לדרוס ולגרום למותם של בעלי החיים.

אני שמה לב שבלילה לא רואים את בעלי החיים הדרוסים ורק בבוקר רואים את המראות המזוויעים הללו. זה נורא שאנשים לא שמים לב מספיק טוב כדי למנוע תאונות כאלו.

הייתי שמחה אם תשימו לב למה שקורה מסביבכם על הכביש וכך תוכלו לצמצם את מספר הפגיעות.
אני יודעת שזה לא ממש אפשרי להפסיק אותן לגמרי, אך אני מקווה שלפחות נוכל להפחית אותן.


תגובות (5)

uta uta

כל כך צודקת! ליד בית הספרשלי היה חתולה דרוסה שיצאה לה העין מהמקום..
זה היה כזה עצוב
שימו לב בכביש אנשים!!

12/12/2014 16:38
deg deg

לא לדרוס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (חוץ מחתולים , את זה לא אכפת לי)

12/12/2014 16:55

אני ראיתי גם עטלף דרוס על המדרכה שמול הבית שלי :(

12/12/2014 17:00

לי יש פחד מטורף מסנאים מאז שהייתי בארצות הברית וראיתי סנאי דרוס…. והשיניים שלו היו…. והדם…. בלעעעעעע.
תיזהרו לא לדרוס חיות, זה עצוב ונורא! :(((

12/12/2014 17:26

ואו אני כל כך מסכימה. גם קיפודים לפעמים מהלכים לאיטם בכביש ויכולים להדרס….
לא תאמיני, אבל אני גם מרימה שבלולים שמטיילים על המדרכות אחרי הגשם. פשוט שמה אותם באזור צמחיה קרוב, עד הפעם הבאה שיגיעו למדרכה…. לפעמים אנשים פשוט דורכים עליהם. בלי כוונה

09/01/2015 12:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך