לילה טוב חברים ותהנו!

הגשמה פרק 6 – חלק א'

30/07/2015 742 צפיות אין תגובות
לילה טוב חברים ותהנו!

רציתי לומר משהו לגבי התגובות,לפני שאני מתחילה..
אני לא יכריח אף אחד לקרוא אבל אני משקיעה בפרקים!
שיש לי הזדמנות להעלות פרק אני מעלה, אם אין זמן אני מעלה ביום שאני יכולה.
זה קשה לראות שרוב הכותבים מגיבים על סיפורים ולראות חלק שאין שום תגובה או משהו לגבי משהו שכתב כלומר חלק מתיחסים לסיפורים שהם כותבים ולחלק לא מתיחסים ורק נכנסים כדי לקורא ולהסתכל…
אני לא רוצה להאשים אף אחד!
בכל מקרה ..הפרק שמוקדש לכותבים / קוראים.

פרק שש – חלק א':
בבוקר, יום שלישי.
שמעתי את הצילצול של השעון מעורר..קמתי כשהשמש מסנוורת את פני, הלכתי לוילון והסתרתי את השמש. לאחר מכן, הלכתי להארון כדאי להוציאי את השמלה הפירחונית עם זוג סנדלים שקניתי לפני כשנה.
בנוסף הוספתי שעון שאימי קנתה לי ליום הולדת ושרשרת בצבע זהב לבן..
השפרצתי על עצמי בושם האהוב עלי מכול ודואדורנט. לבסוף סירקתי את השיער והשארתי השיער מפוזר .
בנוסף לכול הוספתי תיק בגודל בינוניושמתי כמה דברים שהייתי צריכה ולאחר מכן ירדתי מהמדרגות.ולפתע דפקו בדלת.. ראיתי את חברותי כשבירחתי לשלום . אמרתי ביי ויצאתי לאחר שנעלתי את דלת ביתי.
הלכנו ברגל לקניון הקרוב עלינו.. לאחר 10 דקות הגענו לקניון, השומר בכניסה בדק את התיקים שלנו ולבסוף כסיים נכנסנו לקניון.. בהתחלה סתם הסתובבנו ואחכ נכנסו לחנות בגדים ,החברה של סתיו קנתה שמלה שחורה צמודה, קצרצרה מעל הברך ועליה היה פס מבד תחרה כמו חגורה כזאת ונעלי עקב מתאימות בצבע שחור, רותם קנתה חולצה לבנה עם כתוביות באנגלית ובנוסף גינס משופשף בצבע כחול בהיר.אני קניתי שמלת-גופיה בצבע כחולה עם שרשרת מתאימה וגופיה צהובה מבד מחוספס וגינס כחול צמוד.
שילמנו כולנו ולבסוף יצאנו מהחנות.
לבסוף הלכנו לחנות תיקים ואקסזוריז.
סתיו קנתה שרשרת ורודה עם תיק בצבע ורוד.
רותם לא קנתה כלום ואני קניתי תיק שרציתי ממזמן שילמנו יוצאנו מהחנות והלכנו לקנות אייס קפה בארומה, התור היה קצר לכן קיבלנו בשניות ושילמנו.
לאחר ה" מסע " שלנו בקניון התקדמנו לעבר היציאה, לפתע שמענו קבוצת בנות / נערות צורחות. הלכנו לכיון הקבוצת בנות / נערות ואני שאלתי נערה אחת למה הן צורחות והיא ענתה בתרגשות שאיש מהצוות של אוסטין מאהון, מחלק כרטיסים בחינם להופעה הקרובה שלו ביום חמישי..
חברותי אוהבות את הזמר ויש להן אלפי פוסטרים ולקחנו שלושה כרטיסים בהתחלה סירבתי אבל הן שכנעו אותי לקחת..מסתבר שזה כרטיסים למאחורי הקלעים.
כל אחת הלכה לכיון ביתה לאחר שנפרדנו מאחת מהשנייה.
כשהגעתי הביתה שמעתי רעש של משהו שנפל במהכניסה של הבית, פתחתי את הדלתולאחר מכן סגרתי מהר.. שאלתי מה קרה וסיפרתי לאחר מכן על הכרטיסים.
ראיתי נער לא מוכר ושאלתי ' מי זה ?'
ענתה באנחה קלה ' בן דוד שלך, שון '..

לאחר כשעה של הסברים..
שאלתי ' ממתי יש לי דוד של קנדה ?',
אמרנו לך ' מתמיד '.
הוא סיפר מה קרה בין אימא שלי לאימא שלו.
עניתי ' אוקי ' ועשיתי פרצוף הבנתי בערך נראה לי..
וענה לפני ששאלתי ' את שואלת את עצמך למה אני כאן, נכון?' הנהנתי והוסיף ' אימי הציעה שאני היה כאן שבועים שלמים '.
נקודת מבט של שון:
חזרה ליום שני..
הגעתי ללונדון לאחר נסיעה ארוכה,בכל מקרה הבנתי שיש נערה בגילי, ראיתי אותה בפעם האחרונה בגיל עשר וכך גם היא.
מאז לא ראיתי אותה. אני בסך הכל בן חמש עשרה וסיימתי כיתה ט'.
חוץ מזה הייתי עייף אז התקשרתי לדודה ואמרתי לה שאני עייף לכן השאר לילה אחד במלון כמובן שהסכימה.
שאלתי את נהג איזה בית מלון טוב והכי קרוב.
אמר שיש מעבר לפינה כשהגענו הוא אפילו עזר לי להזמין חדר שילמתי לו כפול ממה שאני צריך ואמרתי לו ביי ותודה..
עליתי לחדר לאחר שלקחתי מפתח ,נכנסתי לחדר. כשהסתכלתי מסביב ראיתי מיטה מעץ עם מנורה שמעירה את חלל החדר עם שקע לפלאפון ליד..ממול הייתה טלויזיה די חדשה ומתחת היה דלפק מעץ בגודל בינוני. ליד החדר שינה היה חדר נוסף וחישבתי שזה חדר האבטיה וכשפתחתי ראיתי מקלחת עם דלת שקופה ובפנים היה מקום לשים סבונים.
היה כיור עם ארון קטן שבו היה מגבות וסבונים
ופןלשיער כדי לייבש.היה סבון ליד הברז..
וליד השירותים היה מתלה מגבות,שמחמם מגבות. השירותים היום ליד חלון קטן אבל לא מעץ.כשיצאתי מחדר האבטיה ראיתי בכניסה בצד ימין ארון ובתוכו היה מקום לתלות וליד היה כספת קטנה. היה אינטרנט של המלון לשמחתי..בנוסף היו עוד מגבות .החלפתי בפיגמה כלומר הורדתי בגדים ונשארתי בבוקסר שמתי שעון מעורר על השעה שבע וקפצתי על המיטה וחסיתי את עצמי בשמיכה ונדרמתי..

שבע בבוקר, יום שלישי…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך