noazil111
הייתה הרשמה כבר ומחר אני אתחיל את הפרק הראשון! אוליי היום.... תלוי בתגובות!

טיפה של נחמדות בחיים שלמים של רוע דמויות

noazil111 04/05/2014 608 צפיות תגובה אחת
הייתה הרשמה כבר ומחר אני אתחיל את הפרק הראשון! אוליי היום.... תלוי בתגובות!

טובים

ג'ני
היא בת 14
יש לה שער חום חלק ועיניים בהירות
היא נחמדה, מצחיקה, מוזרה וילדותית

אליזבת
היא בת 12
היא שקטה לפעמים בעלת חוש הומור יודעת לעמיד פנים טוב ודי אמיצה.
יש לה שער שחור ועניים אפורות, היא גמישה, רזה, בעלת מעת נמשים על האף,
אוהבת לקרוא ספרים. ואם לבקש ממנה שתספר על משהו היא זוכרת אותו טוב מאוד ואם יתנו לה חץ וקשת תדע להסתדר.

אניס.
היא בת 13 וחצי.
היא אוהבת לעזור, טובה עם חיות, צחקנית, גאה וחכמה.
יש לה שיער שחור ועיניים כחולות, על הגב יש לה שתי חרבות שאיתן היא נלחמת.

גייב
הוא בן 15
יש לו שער שחור, גבוהה עם פוני, עיניים חומות-ירוקות.
הוא קצת ביישן, נחמד.

מייקל
הוא בן 14 וחצי
יש לו שיער בלונדיני שדומה לצבע ארד עם שורשים חומים-ארדיים, ענייו כחולות-ירוקות, שרירי מעט, לא יותר מדיי. רזה, עור מעט שזוף.
הוא בעל הומור, מעט ציני אבל גם רציני, נחמד מאוד, עקשן ולפעמים מעצבן, לא לוקח סיכונים כאשר מערבים את חבריו, חמוד, רומנטי מעט, שקרן ממש טוב, שונא לחשוף את סודותיו, פזיז מאוד.

רעים

טורקיז
היא בת 14
יש לה שער חום גלי, עיניים חומות, אפה ארוך, אבל לא מאוד. בשערה יש פס בצבע טורקיז. היא היא יודעת לרקום מזימות, ותמיד מספיקה לחשוב על רעיונות ברגע האחרון.

ליאו
הוא בן 15
הוא ה"חתיך" של הרעים שבו מאוהבות כולן חוץ מטורקיז. לא אכפת לו מאף אחד חוץ מעצמו.
יש לו שיער שחור ועיניים כחולות.

אלי
היא בת 14
היא חושבת שהכול תמיד סובב סביבה והיא נדחפת תמיד לכולם. היא מצוטטת ויודעת הרבה מאוד סודות.
יש לה שיער חום ועיניים חומות, היא אוהבת להתלבש בחום. היא חושבת שככ פחות ישימו לב אליה כי היא בצבע האדמה

לאוי
בן 16
הוא הרשע. הוא תמיד חושב שהוא המנהיג של העולם. הוא יורד על כל מי שהוא רואה, אפילו על הרעים מהחבורה שלו. הוא החזק, הוא תמיד הפוגע.
הוא תמיד חושב שהוא חשוב ולכן הוא לובש גלימה. רק את שערו אפשר לראות והוא חום.


תגובות (1)

תמשיכי כבררררררררררררררררררררררר

04/05/2014 16:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך