karinrin55
נתראה בפרק הראשון ♥♥♥

הקדמה לסיפור חדש/ישן- Prisoner of My Heart

karinrin55 12/10/2014 1002 צפיות 3 תגובות
נתראה בפרק הראשון ♥♥♥

She never thought about the future, she was never afraid something like that would or even could happen to her.
Lily is only 17 but drown to a life she never thought she'd have, it's all a mystery. Including the boy who caused it, she has a lot to figure out.

כן כן קארין מתחילה לכתוב את הסיפור הראשי שלה באנגלית, החלטתי להפסיק להיות עצלנית ולהביא אותו לאתר :)
השפה תהיה מאד גבוהה ואני לא ממליצה לאנשים שאין להם אנגלית טובה לקרוא, אני מאד מקפידה על דקדוק וטעויות כתיב בנושא הזה.
הסיפור עדיין לא גמור אבל יש לי הרבה (דגש על ההרבה) ממנו בכתב יד, אתחיל לכתוב מאוחר יותר היום (או מחר כי פשוט יש לי יום ממש עמוס עם סמינר מדריכים של מדצ"ים חזרות לטקס רבין ואז חזרות ללהקה הרגילה שלי ואז בסוף היום הוזמנתי לסוכה של חבר קרוב) אז תצפו להמשך בזמן הקרוב.
אני אמשיך במקביל את שני הסיפורים האחרים שאני כותבת כרגע (סיפורו של אוסקר ועם זנב וכנפיים) אבל אתמקד מאדג בסיפור הזה כי יש לי המון ממנו ואני ממש מרוצה ממנו בנתיים.
אל תשפטו את הפרקים הראשונים התחלתי לכתוב את הסיפורי הזה בכיתה ז' והמשכתי אותו רק לאחרונה, יש לי מעל 100 עמודים בכתב יד באנגלית ואני מקווה שתהנו ממנו :)


תגובות (3)

ממה שהצלחתי להבין (אני די בטוח שזה היה נכון מה שהבנתי כי האנגלית שלי כן טובה, אפילו מאוד),זה נשמע מאוד יפה!
דירגתי 5

12/10/2014 09:01

אני חושבת שזה טוב, מאוד טוב!
אם כל הסיפור יהיה באנגלית זה יהיה מושלם :)

12/10/2014 12:32

    היי את במדצים?!
    גם אני הייתי, אבל פרשתי.
    ועכשיו אני קצת מתחרטת…

    12/10/2014 12:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך